Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ آبان ۲۰, پنجشنبه

دوستان در در سال گذشته در چنین روزی شب پرستان و کور اندیشان انسانکش اسلامی رفیق شهید احسان فتاحیان را از ما گرفتند

دوستان در در سال گذشته در چنین روزی شب پرستان و کور اندیشان انسانکش اسلامی رفیق شهید احسان فتاحیان را از ما گرفتند
و امروز سالروز شهادت سمبل مقاومت و ایستادگی شهید شهر کرمانشاه شهید احسان فتاحیان میباشد روحش شاد و راهش پر راهرو باد بله رژیم جنون اسلامی بعد از احسان جان سمبل دیگر مقاومت و ایستادگی را گرفت آنهم معلم و آموزگار شهید زند یاد فرزادکمانگر میباشد و دختر شجاع کرد شیرین علم هولی و یارانشان توسط رژیم جنون اسلامی از ما گرفتند.
ساموئیل کرماشانی.
گفتهای رفیق شهید احسان فتاحیان

گر به گمان زورورزان و حاکمان, مرگ من موجب حذف مسئله ای به نام مسئله کردستان خواهد شد, باید گفت: زهی خیال باطل. نه مردن من و نه هزاران چون من مرهمی بر این درد بی درمان نخواهد بود و چه بسا آتش آنرا شعله ورتر خواهد نمود. بی گمان ((هر مرگ اشارتیست به حیات دیگر





/////////////////////////////////////////////////////

دو خودکشی دیگر در زندان مخوف گوهردشت کرج

شرایط قرون وسطایی در زندان گوهردشت کرج باعث خودکشی 2 زندانی گردید

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" در اثر فشارهای طاقت فرسا شب گذشته 2 زندانی در بند 2 زندان گوهردشت کرج اقدام به خودکشی نمودند که به دلیل عدم رسیدگی پزشکی به موقع یکی از آنها جان باخت.
جمعه شب 21 آبان ماه دو زندانی بی دفاع در 2 سالن بند2 زندان گوهردشت کرج به دلیل فشارهای طاقت فرسا و شرایط قرون وسطایی حاکم بر زندان و برای رهایی یافتن از این شرایط اقدام به خودکشی نمودند که یکی از آنها به دلیل عدم رسیدگی پزشکی و انتقال به موقع به بهداری زندان جان باخت.
زندانی خان علی طاران 57 ساله که در سالن 6 بند 2 زندان گوهردشت کرج بود اقدام به خودکشی نمود که منجر به مرگ وی شد.او 4 سال بود که در زندان بسر می برد و محکوم به اعدام بود.
زندانی دیگری از سالن 2 بند 2 زندان گوهردشت کرج که اخیرا دستگیر و به زندان منتقل شده بود. اقدام به خودکشی نمود او در حال حاضر در بهداری زندان در وضعیت وخیمی بسر می برد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، ایجاد شرایط قرون وسطایی برای زندانیان در زندانهای ولی فقیه علی خامنه ای را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر سازمانهای حقوق بشری خواهان اقدامات عملی برای پایان دادن به این شرایط در زندانهای ایران است.

21 آبان 1389 برابر با 12 نوامبر 2010
گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل

///////////////////////

فیلم؛ درگیری نیروی انتظامی و مردم در بازار ارومیه




---------------------------------

بیرون راندن رژیم از عضویت در نهاد زنان سازمان ملل


دس

ت رد نهاد رهبری "زنان سازمان ملل" بر سینه رژیم ولایت فقیه، لابی گران و کار به دستان آن را به شدت غافلگیر کرد. انتخابات برای رهبری نهاد "زنان سازمان ملل" در مجمع عمومی در حالی برگزار شد که رژیم جمهوری اسلامی پذیرفته شدن خود در آنرا مسلم فرض کرده بود زیرا از 41 کرسی شورای اداری این نهاد، 10 کرسی برای آسیا در نظر گرفته شده بود. نامزد شدن تنها 10 کشور برای این پست از آسیا، این توهم را برای رژیم سرکوبگر و زن ستیز ولایت فقیه به وجود آورده بود که حضور آن در نهاد مزبور حتمی است.

اما در آخرین لحظات، کشور کوچک و گمنام "تیمور شرقی" وارد گردونه انتخابات شد و همین موضوع باعث گردید تا شکست سختی بر رژیم ستمگر ولایت فقیه وارد آید. در انتخابات انجام شده، کشور یاد شده با اختلاف بسیار زیادی نسبت به رژیم خامنه ای انتخاب شد و مقام آخر در بین یازده کشور نامزد این پست، به رژیم اختصاص یافت.

هرچند این نهاد سازمان ملل نیز همچون نهادهای دیگر آن اسیر دست دولتهای سرکوبگر و ناقض حقوق اساسی مردم کشورهای خود است اما شکست فضاحت بار رژیم برای انتخاب در چنین نهادی نشان دهنده برش فعالیت کوشندگان حقوق انسانها و برابری حقوق آنهاست. این انتخابات که همچون مشت محکمی به پوزه ولی فقیه و دلالان و کار به دستانش خورده است، نشان داد که سرکوب سیستماتیک زنان، شکنجه و قتل، وادار کردن آنان به پوششهای اجباری و تحقیرشان با قوانین عصر بادیه نشینی از چشمان مردم دیگر کشورها پنهان نیست. این همه امکان پذیر نبود مگر به همت تلاش شبانه روزی زنان و مردانی که چهره کریه رژیم زن ستیز و ضد بشری رژیم را به اشکال مختلف در پیش چشم افکار عمومی جهان افشا کردند.

حضور در نهادی همچون نهاد زنان سازمان ملل نمی تواند هیچ گونه مشروعیتی برای آنانی که کرسیهایش را اشغال کرده اند، به وجود آورد، از جمله رژیم عربستان سعودی که یکی از کشورهایی است که به عضویت این نهاد پذیرفته شده است. وضعیت حقوقی زنان، میزان آزادیهای اجتماعی و یا چگونگی حمایت قانونی از آنها در عربستان نیاز به هیچ حرف و حدیثی ندارد. عربستان با قوانین عهد بربریت در مورد زنان، عضو نهادی است که باید در مورد برابری جنسی و پشتیبانی از آنها در جهان فعالیت کند؛ هرچند بسیاری ادعا می کنند که عربستان کرسی ای را تصاحب کرده که برای اهدا کنندگان عمده کمک مالی به این نهاد جدید اختصاص داده شده بود. این یعنی هنوز با پول و باند بازی می شود در نهادهای سازمان ملل کرسی خرید و در امور حقوق زنان و برابری آنان اعمال نظر کرد. با این حساب نتیجه اعمال چنین نهادی را از هم اکنون می شود حدس زد.

اما آنچه به ما مربوط است، عریان شدن چهره کریه رژیم سرکوبگر و ضد زن ولایت فقیه در پیش چشم جهانیان است، آنچنان که از پذیرفتن آن در یک همچون نهادی، حتی در کنار عربستان سعودی پرهیز می شود. این است نتیجه تلاش مستمر زنان و مردانی که با مبارزه خود موفق شده اند تا حقانیت مبارزات خود را ثابت کنند و مبارزه ای که در پیش رو دارند را به رسمیت بشناسانند.

هر قدم پیشرفت جنبش مردم ایران به معنی گامهای بلندی در عقب راندن رژیم معنی می دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر