Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ آذر ۶, شنبه

تبریک به مناسبت32 همین سالروز تاسیس حزب کارگران کردستان




تبریک به مناسبت 32 همین سالروز تاسیس حزب کارگران کردستان
ما این روز فرخنده به تمامی اعضا و هواداران راه مبارزین راه راستین تبریک میگویم و این روز فرخنده به گریلاهای قهرمان تبریک و نهمنیت میگویم.
در چنین روزی حزب کارگران کردستان پا را به عرصه ی مبارزه نهاد و تلسم دشمنان دیرینی ملت کرد را برهم زد و درهم شکست خوشبختانه امروز این حزب در دل همیه انسانهای باوجدان و صاحب وجدان قرار گرفته است و در طول این زمان این حزب توانست خدمت بزرگی به فرهنگ و زبان ملت کرد در هر چهار قسمت کردستان بکند و در سالهای نود دست به تاسیس کانال مدتیفی نمود که خدمت بزرگی به زبان و فرهنگ ملی کردی نموده است و تفکر ملی گرایی و استقلال خواهانه در بین جوانان ملت گسترش بخشیده است این حزب که صاحب هزاران شهید و هزاران زندانی سیاسی میباشد توانسته است در قلب دشمن وارد بشود و به ملت اسیر کرد در آن بخش از کردستان اراده ملی گرایی و اراده فولادین به بخشد که وقتیکه میگویند اپو یعنی مرد مبارز وفولادین تاریخ کردستان.
اولین کانال ماهواره ای کردستان
و این حزب امروز یک تشکیلات قوی و فولادین میباشد در برابر دشمنان خلق کرد در عین حال در تاریخ کردستان بی نظیر میباشد
مبارزه حزب کارگران کردستان در تاریخ کردستان بی نظیر بوده و با تشکلهای دیگر فرق میکند حزب کارگران کردستان توانسته است در طول مبارزات خود تلسم مرزهای تحمیلی را درهم بشکند و ترحی نو برای جوانان ملت کرد بریزد که مایه ای افتخار میباشد برای ما.
و رهبری این حزب مثل رهبران دیگر کرد نبوده است او نه بچه خان بوده و نه بچه کدخدا و یا بچه شیخ بلکه از یک خانواده محنت زده کرد تهیی دست به دنیا آمده است که این مرد بزرگ که در دل تک به تک انسانهای صاحب وجدان قرار گرفته است هم اکنون به ماندلای کردستان و به چگوارای کردستان شناخته شده است از یک خانواده فقیر بدنیا آمده است به همین خاطر میباشد که بچه شیخ زاده ها و خاندزاده ها همیشه با تفکر ملی گرایی ایشان مخالفت نموده اند این هم برای ملت کرد رون و روشن میباشد که کی حق میباشد و کی ناحق میباشد.
من دوباره به اعضا و هواداران حزب کارگران کردستان این روز فرخنده تبریک میگویم و آرزومندم ما ملت کرد با هر عقیده و باوری که داریم به همدیگر احترام بگذاریم و یک صدا و یک دست بشویم و گول دشمنان ملت کرد را نخوریم .
دورد بر شرفتان ای شیرمردان و شیر زنان فولادین قندیل سربلند درود به شرفتان ای جوانان دلیر ای مردان شرف و عزت کرد و کردستان ای شیر زنان و شیر مردان راه آزادی کرد و کردستان.
با تشکر ساموئیل کرماشانی
27/11/2010



----------------------------
سالگرد تاسیس پ.ک.ک در قندیلچاپ
يكشنبه, 07 آذر 1389 ساعت 13:15

gerila.qendilبه‌ مناسبت 32 مین سالگرد تاسیس حزب کارگران کردستان پ. ک. ک مردم منطقه ‌قندیل با شور و اشتیاق فراوانی مراسم رستاخیز ملت کرد را جشن گرفتند. شهردار منطقه ‌قندیل ،ماموستا وریا در ابتدای برنامه طی سخنانی به ‌مبارزات حرکت آزادیخواهی کرد اشاره‌ کرده ‌و گفت: برای صاحبمندی کردن از ارزشهای مبارزات و زندگی با عزت وکرامت باید مبارزات را گسترده‌ و توانمند سازیم.
پس از سخنرانی شهردار قندیل، پیام تبریک حزب حل دمکراتیک کردستان پ. چ. د. ک قرائت شد. در این مراسم پس از برنامه‌های شعر خوانی، هنرمندان با خواندن آوازها و ترانه‌های انقلابی شور و شوق فراوانی به ‌این جشن دادند.


مراسم گرامیداشت سی و دومین سالگرد تاسیس حزب کارگران کردستان در شهر گورچاپ
شنبه, 06 آذر 1389 ساعت 16:00
hkr_gever_yildonumu_mudahale777شهرگور دراستان جولمرگ در شمال کردستان مدت 4 روز است که‌ شاهد برگزاری مراسمهای سی و دومین سالگرد تاسیس حزب کارگران کردستان است .
در شهر گور که چهار روز است شاهد برگزاری مراسمهای سی و دومین سالگرد تاسیس حزب کارگران کردستان است شب گذشته جوانان این شهر با برافراشتن پرچم کنفدرالیسم جامعه دمکراتیک کردستان از ورود پلیس ترکیه به محل برگزاری مراسم خودداری کردند، اما با اصرار پلیس ترکیه مبنی برعدم اجازه به‌برگزاری مراسم بین جوانان و پلیس درگیری رخ داد جوانان کرد با پرتاب سنگ و بمب‌های دست ساز به حملات پلیس پاسخ دادند و در مدت کمی درگیری به مناطق دیگر نیز کشیده شد، امروز نیز بازاریان و کسبه شهر گور به همین مناسبت از باز کردن محل کسب کار خود خودداری کردند حضور نیروهای دولتی ترکیه در سطح شهر چشمگیر بود .
------------------------------

مرگ مشکوک یک زندانیچاپ
يكشنبه, 07 آذر 1389 ساعت 13:10

zindanurmiyeهر روز شاهد اخباری مبنی بر قتل و یا مرگ مشکوک زندانیان در زندانهای جمهوری اسلامی هستیم . این بار خبرها، حکایت از مرگ یک جوان 18 ساله‌ در زندان است.
بنا به گزارش خبرگزاری "هرانا" فرشید نوری زندانی 18 ساله محبوس در بند مالی زندان مرکزی ارومیه، به طرز مشکوکی جان سپرد.
در همین زندان روز 24 م ما‌ه‌ جاری نیز یک زندانی بنام خلیل صالحی اقدام به‌ خودکشی کرده‌ بود.
از طرفی برابر اخبار رسیده ‌روز پنجشنبه ‌گذشته ‌نیز پس از حمله ‌نیروهای امنیتی زندان به‌ بند سیاسی زندان ارومیه ‌و در نتیجه ‌درگیریها مسئول حفاظت زندان به ‌شدت مجروح شده ‌و به‌ بیمارستان منتقل شده ‌است.
لازم به ذکر است علیرغم موارد متعدد مرگهای مشکوک در زندانها و بازداشتگاههای ایران، هیچگاه تحقیقات موثری از سوی مسئولان در این ارتباط صورت نگرفته است.

-----------------------------------
32min damezrandina partiya me partiya karkeren kurdistan li serok APO u gelle KURDISTAN bi dil u can pirozdikim...PKK li KURDISTAN u Rojhilatanavin jibo Asiti u Demokrasiye Tekosine Dimesine...hezar slav ji Re vebiren Partiya Karkeren Kurdistan پێویستە 33 هەمین ساڵیادی پەكەكە ببێتە ساڵی ئازادی رێبەر ئاپۆو چارەسەری كێشەی كورد 32 هەمین ساڵڕۆژی لەدایك بوونی پارتی كرێكارانی كوردستان "pkk" سەرەتا لەشەهیدانی رێگای ئازادی و بنەماڵە سەربەرزەكانیان، هەروەها لە رێبەری بزوتنەوەی ئاپۆچی بەڕێز عەبدوڵڵا ئۆجەلان و بەرخۆدانە شكۆدارەكەی لەبەرامبەر داگیركەرو پیلانگێڕە نێودەوڵەتیەكان و لە هەمانكاتدا پیرۆزبایی ئەم بۆنە پیرۆزە ئاراستەی گەلی كوردی قارەمان، بەرخودانڤانانی زیندان، گەریلا سەربەرزەكان و هەموو ئەندام و كادیر و سەركردایەتی و دۆستانی پەكەكە دەكەین. 32 سالأ تێكۆشانێكی واتادار و پڕ بەها لەناو قوڵایی زوڵم و ستەمی داگیركەری و كۆنەپەرستیدا، بەخەباتێكی هەزاران شەهیدی و بەقوربانی و ئاوارەیی دەهەزاران كەسی و بەزیندانی و ئەشكەنجە و ماندوبوونێكی لەبن نەهاتوو، خۆی گەیاندن بە 33 یەمین سالأ، ئەمەش مایەی شانازی و رێزێكی گەورەیە. لەكاتێكدا ئەمڕۆ یادی 32 ساڵی دامەزراندنی پەكەكە دەكەینەوە دەبێ ئەوە لەبیرنەكەین كە پەكەكە دوایی 32 هەشت سەرهلدان كەئەنجامەكانیان لەناوچوون و قڕكردن بوو سەری هەڵدا، هەمانكات لەكاتێكدا كەبێدەنگی باڵی بەسەر گشتی كوردستاندا كێشابوو، ئیدی ترووسكایەك هیوا نەمابوو، لەكاتێكی وادا بەبێ هەبوونی هیچ دەرفەتێكی مادی و مەعنەوی بڕیاردان لەسەر سازدانی پارتیەكی سیاسی و دامەزراندنی خۆی لەخۆیدا گۆڕینی ئەو مێژووە داسەپاوەبوو كەتا ئەو رۆژە هاتبوو. ئەو تێكۆشانەی لەگروپێك خوێندكار دەستی پێكرد و خۆی كرد بەپارتی و پاشان بەئەرتەشێكی گەریلایی و دواتریش بووە بەجەماوەر و سەرهلدان، ئەمڕۆكەش بەپێداگریەكی زۆرەوە بەرەو چارەسەری پرسی كورد هەنگاو دەنێت، بۆیە ئیتر پەكەكە تەنها پارتیەكی سیاسی ئاسایی نییە، بەڵكو پێشەنگی بزووتنەوەی ئازادیخوازی گەلی كوردە بەهەموو مانایەكیەوە. بۆیە كاتێك باس لە پەكەكە دەكەین ئەوكات باس لە بزووتنەوەی ئازادیخوازی كوردستان دەكەین. ئەو هێزە هزری و فەلسەفی و ئەخلاقیە ئەو ماندوبوونە و ئەو قوربانیدانە، سەلمێنەری ئەو راستیەن. خەڵكی بەشەرەفی كوردستان ئەو هەنگاوانەی لەئەنجامی خەباتی ئەو 32 ساڵەدا بەدەست هاتوون ئەوانە بەرهەمی شەهیدانن و لەسەرووشیان بەرهەمی شەهیدان(حەقی، مەزلوم، خەیری و كەمال لەزیندان بەرهەمی عگید و زیلان و بریتان و ئەردال و عادل و نودا یە لەسەر لوتكەیی چیا، بەرهەمی گیانبازانی وێنەی زەكیە، رەهشان و ڤیان) و تاگەیشت بەدواین ئەلقەی فیدایان لەم رێبازەدا. بۆیە خزمەتكردن لەم رێگایەدا لەبەرزیدا خزمەتكردنە بەرێبازی شەهیدان هیوا جاف

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر