Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۵, جمعه

بچه بازی در قوانین جنون اسلامی قانونی میباشد


قوانین اسلامی؛ تجاوز به کودکی دختران خردسال

: در پی فتوای شیخ عبدالعزیز الشیخ، مفتی اعظم عربستان سعودی، مبنی بر مستعد بودن دختران 10 و 12 ساله برای ازدواج، انجمن حقوق بشر این کشور شوهر دادن دختران خردسال را"تجاوز به کودکی" نامیده و آن را به شدت محکوم کرد.
به گزارش خبرگزاری اتریش، انجمن مزبورهمچنین ازدواج خردسالان را نقض مقاوله نامه سازمان ملل متحد برای حفظ کودکان و زنان دانست که عربستان سعودی نیز آن را امضا کرده است.
به گزارش پورتال اینترنتی "ورلد ابزرور" که به دو زبان عربی و انگلیسی منتشر می شود، مفتی وهابی عربستان در مخالفت با خواستاران افزایش حد اقل سن ازدواج گفته بود که دختران در سن 10 یا 12 سالگی، طبق قوانین اسلامی، کاملا ً آمادگی ازدواج را دارند. وی همچنین گفته بود: "مادران و مادربزرگ های ما هنوز 12 سالشان نشده بود که به شوهر داده شدند." و ادعا کرده بود که یک تربیت صحیح آنان را مستعد انجام همه وظایف زناشویی می کند.
در اسلام سکس با کودکان حلال است اما در قوانین بین المللی و انسانی بمثابه تجاوز جنسی به کودکان محسوب میشود اگر محمد زنده بود بخاطر تجاوز به آیشه باید محاکمه میشد
-----------------------------

دیپلماسی ایرانی": نباید روابط با ترکیه را فدای اسد کنیم
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  آقای علی اکبر ولایتی، مشاور ارشد آیت الله علی خامنه ای بار دیگر با تأکید حمایت رژیم ایران از حکومت بشار اسد در سوریه، گفت که جمهوری اسلامی، خود را در زمینه جلوگیری از سقوط بشار اسد "مسئول می داند".
همزمان، تارنمای خبری – تحلیلی "دیپلماسی ایرانی"، متعلق به آقای صادق خرازی، دیپلمات پیشین جمهوری اسلامی، در مقاله ای هشدار داد که حکومت ایران نباید روابط خود با ترکیه را فدای سر پا نگاه داشتن رژیم بشار اسد کند.
"دیپلماسی ایرانی" با تأکید بر اینکه دلیل اصلی اختلاف بین تهران و آنکارا، آن است که هر یک از دو رژیم می خواهد نوع حکومت خود را در کشورهای عربی که در آها انقلاب شده پیاده کند، بر این موضوع صحه گذاشت که نظام ترکیه، به دلیل مدرن بودن و همچنین میراث دار عثمانی بودن، از مقبولیت بیشتری بین اعراب برخوردار است. این تارنما تأکید کرد که نظام شیعی ایران، هواداری بین اعراب سنی مذهب ندارد.
-------------------
دولت کابل: بدرفتاری ایران با دیپلمات های افغان را بررسی می کنیم
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  مسئولان دولتی در افغانستان با تأیید گزارش های منتشر شده در مورد آزار و اذیت دیپلمات های افغان در تهران توسط نیروهای امنیتی حکومت ایران، گفتند که این موضوع را با جدیت دنبال خواهند کرد.
در این زمینه، یک کارشناس مسائل افغانستان به رادیو اروپای آزاد گفته است که این تنش، به آن دلیل ایجاد شده که پارلمان افغانستان جلوی ادامه فعالیت یک شرکت ایرانی را گرفته، که برای تروریست ها گذرنامه افغانی صادر می کرد. موضوعی که بار دیگر دخالت حکومت ایران در عملیات تروریستی در سرتاسر جهان را ثابت می کند.
---------------------


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر