Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ خرداد ۳, چهارشنبه

قرآن توسط افراد مبتلا به جنون دگر آزاری و سادیسم تدوین شده است

قرآن بمثابه جهل و حماقت
قرآن توسط افراد مبتلا به جنون دگر آزاری و سادیسم تدوین شده است

قرآن جمع آوری شده از کتابهای حمورابی و اوستا کتاب بودا و کتابهای آئین میترایی وکتاب دستور العملهای اجتماعی یهودیان جمع آوری شده است که زمانیکه عمر دیوانه به سر زمین ماد حمله نمود تمام کتابها را به آتش کشید تا آثاری از آن باق نماند که راز در
وغ بودن قرآن را کشف کند . قرآن توسط کسی تدوین و درست شده است به بیماری حسادت بیمار گونه مبتلا بوده است وبا دیدی احمقانه به زنان نگاه کرده است.

قرآن و کسانی که این کتاب را تدوین نموده اند بیمار بوده و تشنه به خون انسانهای دگر اندیش بوده اند در اصل قرآن برای نابودی آزادی اندیشه و بیان تدوین شده است قرآن برای کشتار و قصابخانه انسانی تدوین شده است.
قرآن کتاب زن ستیز

بنابر این حالا قرآن بعنوان ابزاری ضد بشری و برای نابودی دگر اندیشان در سرزمین رزتشت بکار برده میشود. قرآن دروغی بیش نیست قرآن توسط افرادی ناسالم و بیمار روانی تدوین شده است که بر اساس کینه توزانه و در اصل قرآن دشمن بشریت است.

قرآن دروغی بیش نیست قرآن توسط افرادی ناسالم و بیمار روانی تدوین شده است که بر اساس کینه توزانه و در اصل قرآن دشمن بشریت است.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی

----------------------------------------


می‌خواهید درپرطرفدارترین شبکه‌ی اجتماعی جهان کاربر آداب‌دانی باشید که باعث آزار و مزاحمت دیگران نمی‌شود؟ این چند نکته ساده و مهم را که سایت‌های فن‌آوری توصیه می‌کنند، رعایت کنید.

حالا دیگر کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که اهل وب‌گردی و جهان مجازی باشد و عضو "فیس‌بوک" نباشد. خیلی‌ها دیگر به جای ردوبدل کردن شماره تلفن و ایمیل، اول اسم یکدیگر را در فیس‌بوک جست‌وجو می‌کنند و برای هم درخواست دوستی می‌فرستند.
شمار بیشتری از کاربران هم حالا در فیس‌بوک است که از حال و احوال دوستان خود در سراسر دنیا باخبر می‌شوند و حال و روز خود را قبل از هرکجا، در فیس‌بوک استاتوس می‌کنند.
فیس‌بوک هم مثل هر جامعه‌ی بزرگ دیگری کم کم قاعده و آداب خودش را پیدا کرده است. اگر می‌خواهید کاربر آداب‌دان و معقول این جامعه‌ی مجازی باشید که فعالیت‌هایش برای دیگران دردسر ندارد و موس کامپیوتر دوستان‌تان روی دکمه‌ی "هاید" کلیک نمی‌کند تا فعالیت‌های شما از چشم‌شان دور شود، نکته‌های زیر را که سایت فن‌آوری "بازفید" و "مشبل" توصیه می‌کنند، رعایت کنید:
- مدام "چک این" نکنید
فیس‌بوک ایده‌ی "چک این" را که به شما امکان می‌دهد تا روی نقشه مشخص کنید که الان دقیقن کجا هستید، برای این به راه انداخت که به تعامل شما با دوستان‌تان دردنیای واقعی کمک کند. دوستان شما می‌توانند ببینند الان در کدام کافه و رستوران هستید تا اگر مایل بودید به شما ملحق شوند. اما اگر مدام از این امکان فیس‌بوک استفاده کنید و بنویسید که الان در اتاق خوب هستید، الان در حمام، چند دقیقه بعد آشپزخانه، نه تنها "اجتماعی و جالب" نیست که آزاردهنده هم هست. این گزینه قرار نیست برای وارد شدن به "خانه خودتان" استفاده شود!
- عکس‌هایتان را آنقدر دستکاری نکنید که دیگر قابل تشخیص نباشید
فیس‌بوک تا حد زیادی حول این ایده شکل گرفت که کاربران تصویر ایده‌آل یا بهتری از خودشان را عرضه کنند. با این نگاه عجیب نیست که خیلی‌ها به دنبال بهترین پرتره از خودشان باشند تا عکس پروفایل آن‌ها شود. اما قرار نیست این تصویر آنقدر با فتوشاپ دست‌کاری شود که دیگرچندان شبیه به خود واقعی کاربر نباشد.
این‌که نور قرمز فلش در مردمک چشم‌تان را با فوتوشاپ ویرایش کرده و حذف کنید یک چیز است، و این‌که رنگ چشم‌ و پوستتان را با فوتوشاپ تغییر بدهید یک چیز دیگر! عکس‌های شما بهتر است شبیه خود واقعی شما باشند، نه شبیه چیزی که نیستید.
- همه دوستان‌تان را دعوت به بازی‌های آنلاین فیس‌بوکی نکنید
اگر با کسی مراوده‌ای در دنیای واقعی ندارید یا مدت‌هاست که با دوستی اصلا حتا چت هم نکرده‌ا‌ید یا آن‌ها هیچ اطلاعی از علاقه شما به بازی‌های آنلاین ندارند، هیچ دلیلی وجود ندارد که برای آن‌ها دعوت به انواع و اقسام بازی‌های آنلاین را بفرستید. شاید آن‌ها اصلا هیچ علاقه‌ای به هیچ نوع بازی آنلاین ندارند و این کار شما فقط مزاحمت است.

- به "سوال‌های مخفی" درباره‌ی دوستان جواب نداده و روی دیوارشان منتشر نکنید
فکر کنید با کسی سه سال قبل یک دوره کارآموزی مشترک داشتید. بعد حالا می‌روید با افزونه‌ی "سوال‌های مخفی" به سوالی درباره ظاهر یا شخصیت او که اصلا هم شناخت عمیق و دقیقی ندارید پاسخ می‌دهید. روی دیوار فیس‌بوک او هم نوشته می‌شود که فلان دوست شما به سوالی مخفی درباره شما جواب داده است، روی این لینک کلیک کنید تا جواب را ببینید. خودتان را جای او بگذارید، چه حسی به شما دست می‌دهد جز این‌که با یک آدم بیکار و مزاحم روبرو هستید؟
بیشتر کاربران هیچ‌وقت روی این لینک‌ها و افزونه‌ها کلیک نمی‌کنند و فقط در نگاه آن‌ها سطح استفاده شما از فیس‌بوک در این حد برآورد می‌شود و این کارها در قضاوت کلی نسبت به شما تاثیر ناخوشایندی خواهد گذاشت.
- برای کسی که یک بار شما را از لیست دوستانش حذف کرده، دوباره درخواست دوستی نفرستید
اگر مطمئن هستید که با کسی دوست فیس‌بوکی بودید و حالا دیگر اسم شما در لیست دوستان او نیست، یک توضیح و جواب بیشتر ندارد. او شما را از لیست دوستان خود حذف کرده است. متاسفم! خوشایند نیست اما این اتفاق برای همه ما می‌‌افتد. اما بهتر است حقیقت را بپذیرید. کاربران درباره‌ی پروفایل شخصی خود اهل "چانه‌زنی" نیستند و قرار هم نیست که باشند. یکی شما را از لیست دوستان خود بیرون کرده است، حقیقت را بپذیرید و دوباره هی درخواست دوستی نفرستید.
- مدام وضعیت تاهل خود در فیس‌بوک را تغییر ندهید
خب این کار را اگر ۱۵ ساله هستید یا دوست دارید دیگران خیال کنند که ۱۵ ساله هستید انجام دهید. به خصوص مدام وضعیت تاهل خودتان را از "مجرد" به " پیچیده" و برعکس تغییر دهید! حواستان باشد که برای بیش‌تر کاربران فیس‌بوک مشکلات شخصی شما در رابطه‌هایتان چندان جذاب نیست و قرار نیست صفحه‌ی آن‌ها را با اخبار مداوم وضعیت تاهل خود پر کنید.

- وقتی وضعیت تاهل دوستان‌تان به "مجرد" تغییر می‌کند، نظر ندهید
وقتی وضعیت تاهل دوستی بعد از جدایی از دوست پسر/ دوست دختر یا همسر به "مجرد" تغییر پیدا می‌کند، معمولا خود این اتفاق برای او غم‌انگیز است. اما این‌که شما بروید و نظرهایی مثل "اوه خدای من! چرا؟ چی شده" زیر این تغییر وضعیت تاهل بنویسید، به مراتب ناخوشایندتر است. اگر می‌خواهید با دوستی درباره‌ی جدایی‌اش همدردی کنید، این کار را به شکل "خصوصی" در مسیج یا ایمیل انجام دهید. نه این‌که در بخش نظرات فیس‌بوک جلوی چشم همه سوال‌های خصوصی مطرح و اعلام همدردی کنید.
- برای نوزاد تازه متولد شده‌ی خود شناسه‌ی فیس‌بوک نسازید
همه حق دارند هرچیزی را در فیس‌بوک به شرطی که مطابق قوانین فیس‌بوک باشد به اشتراک بگذارند و منتشر کنند. زیر سیزده سال‌ها حق عضویت در فیس‌بوک ندارند و شما با ساختن شناسه‌ی کاربری برای بچه‌های خود که هیچ درکی از اینترنت و فیس‌بوک ندارند، عملا این قوانین را نقض می‌کنید.
انتشار ناگهانی تعداد زیادی عکس از هر حرکت کوچک بچه‌تان نیز جالب نیست، یادتان نرود دیگران بچه شما را اندازه شما دوست ندارند و برای آن‌ها کوچک‌ترین حرکت نوزاد شما جالب نیست.
- با همسر خودتان از یک شناسه‌ی کاربری مشترک استفاده نکنید
اگر حتا نمی‌توانید یا نمی‌خواهید شبکه‌ی دوستان و آشنایان و علایق خودتان را جدای از همسرتان داشته باشید، باید این حقیقت را قبول کنید که تماشای این نوع رابطه برای خیلی‌ها اصلا جذاب نیست. اگر قرار است با همسرتان از یک شناسه استفاده کنید، بهتر است اصلا شناسه‌ای نداشته باشید. .

- دوستان‌تان را روی عکس‌ها و مطالبی که به آن‌ها مربوط نیست "تگ" نکنید
برای جلب توجه مخاطب بی‌جهت اسم او را در نظرها، نوشته‌ها و عکس‌هایی که ربط مستقیمی به او ندارد، تگ نکنید. لابد تا الان متوجه شدید که بلافاصله بعد این کار بسیاری از کسانی را که تگ کرده‌اید، تگ روی نام خود را حذف می‌کنند. دوستان‌تان اگر استاتوس و نوشته‌ها و عکس‌های شما برایشان جالب باشد لایک می‌زنند و اگر نظری داشته باشند، نظرشان را می‌نویسند. در فیس‌بوک نباید و نمی‌توان به زور توجه دیگران را جلب کرد.

منابع رادیو آلمان دویچه وله

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر