Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۴, یکشنبه

صدای اعتراض مردم روستاهای گیلان غرب به دست اندرکاران رژیم به خاطر بی آبی و عدم وجود آب آشامیدن در این روستاها





صدای اعتراض مردم روستاهای گیلان غرب به دست اندرکاران رژیم به خاطر بی آبی و عدم وجود آب آشامیدن در این روستاها
همچنان که خودتان از رسانه های شنیده اید 17 روستا در گیلان غرب اسیر بی آبی شده اند و با مشکلات بی آبی روبر هستند 

روستای گیلانغرب اسیر دست بی آبی و از دست بی آبی مینالند و مسئولین رژیم هم فکری به حال روستایان نمیکنند فقط به فکر سازماندهی تروریزم و پولهای ملتهای ایرانی را به تروریستها میبشخند.

۱۷ روستای گیلانغرب اسیر بی آبی؛ گزارش چند رسانه ای و اختصاصی (۱)
--
در صورت عدم پاسخ مسئولان استان به این گزارش، به انعکاس صدای مردم به زبان صدا و تصویر اقدام خواهد شد



آنگونه که یکی از مسئولان شهرستان گیلانغرب یا بهتر بگوییم دومین شهر مقاوم کشور در گفتگو با کرمانشاه پست اذعان کرده ۱۷ روستای این شهر اسیر بی آبی است . همین مسئول سال ۱۳۹۲ را پایان مشکل بی آبی مردمان ایثارگر این دیار می داند اما روستاییان محروم باوری به این شعار و وعده ها ندارند . شنیدن سالها وعده و بی نتیجگی شان مهر تأیید ناباوری آنهاست .



۷ سال محرومیت از آب سالم آشامیدنی ، آنها را بدرستی سخت تحت فشار قرار داده و آینده ماندنشان را با تردید مواجه ساخته است . مهاجرت به شهرهای پیرامون تکیه کلام اکثر آنهاست . بهداشت و دیانت آنها به خطر افتاده و خود را بمانند آفریقاییان مقایسه می کنند!



کرمانشاه پست به میان آنها رفت . انعکاس صدای خود را در ما یافتند تا شاید شنیده و دیده شوند . با صدای بلند فریاد می زنند هیچ مسئولی نه به فکر آنهاست نه وقتی برای حل مشکلاتشان صرف کرده . از نماینده و بخشدار و فرماندار و ... بگیرید تا بی اعتنایی استاندار در سفرش به پایین دست آنها 

مشکل این دیار فقط آب نیست . شبکه های تلویزیونی جمهوری اسلامی دیده نمی شود و ارتباطات تلفن همراه دچار مشکلات جدی است .



برای اطلاع مسئولان می گوییم مردم همین روستاهای نگونبخت کم از خود ایثار بجای نگذاشته و طلب لذت نکرده اند ! آنها برای حفظ زندگی و انجام دین و دیانت چنین نگران و معترضند .

آهای مسئولان ! آیا همسران ، مادران و دختران و فرزندان خود را حاضرید تنها دقایقی چنین تصور کنید ؟ این حرف ما نیست . صدای اعتراض مادران و خواهران ما در ۱۷ روستای تا نهایت محرومیت در دومین شهر مقاوم مثلاً کشور است !



آهای مقامات شیک پوش استان که بوی عطرتان و رقابت نامتان تا سنگرهای پست و مقام ادامه دارد ... هیچ می دانید مردمان زیردستتان چه آبی می نوشند تا سلامت نصیب شما شود! این مردمان ایثارگر شهید و جانباز داده همچنان ایثار می کنند تا استاندار از بغل گوششان رد شود و به حرفهایشان بی اعتنا باشد ... ایثار می کنند تا نماینده شهرشان سلامت جانشان را با رأی و انتخابات معاوضه کند !



آری ... این نگونبختان حیران ایثارند ... و دریغ و در حسرت یک نگاه !!! به کجا می روید؟؟؟؟

برای اطلاع افکار عمومی ....



کاش دوربینی بود و نظاره گر زندگی مادران مسئولان استان بود ... خجالتیم مادر !!!

سلامت مردمان روستایی دومین شهر مقاوم کشور !!!



سخن ما فقط با مسئولان نیست ... خیر ... با تمام اصولگرایان ... اصلاح طلبان ... خشونت طلبان ... مداراجویان ... با هر مدعی سازندگی است .... براستی چندبار بخود اجازه دادید در برنامه هایتان ... در دعوای قدرت طلبی تان ... نامی از این نگونبختان ببرید ؟؟؟



وقتی صدایشان شنیده نشود ... برای حفظ حیات چه می کنند !!!

این گزارش در صورت عدم پاسخ مسئولات استان به این تارنما ادامه دارد  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر