Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۸, پنجشنبه

شما هرگز فکر این را نکنید که به پلیس خبر بدهید چرا چون مشکلات فراوانتر میشود برای شما تهدید


در یک برنامه تحت نام اوپدراگ گرانسکنینگ در باره دروغگویی ملاها و رفتار غیر انسانی با زنان  ابتدا دو تا زن یکی با کامیرای مخفی و دیگری با یک میکروفون مخفی وارد تمامی مساجدها در چند شهر سوئد میشوند و  چندین سئوال متوجه  ملاها در باره رفتار مردان با زنان مطرح میکنند این دو تا زن کارهای  این زنان و  واقعا فوقالعاده بود این برنامه  که در کانال 1 سوئد دیروز ساعت 20 به وقت محلی پخش شد.
در یک گزارش محرمانه تلویزیون کانال یک سوئد که توانسته بودند با کامیرای مخفی از عملکرد اسلامیستهای ساکن سوئد فیلم برداری کنند در این فیلم که 59 دقیقه ای ملاها به زنان میگویند هرگز به پلیس خبر ندهید که زمانیکه شوهرتان شما را کتک میزند و یا زنی دیگر را گرفته اند به پلیس خبر ندهید و از شوهرانتان معذرتخواهی کنید اگر با آنها لجبازی نموده اید و در  دین اسلام 4 زن برای مسلمانان حلال کرده است و سعی کنید از شوهرتان معذرت خواهی کنید و آنچه او میخواهد  بر آورده کنید .
باز آقای یان یوسیفسون به مسجدها میرود و از آنها سئوال میکند  آیا شما به زنان چنین چیزهای گفته اید ؟ در جواب میگویند هرگز ما چنین نگفته ایم و ما طبق قوانین سوئد رفتار میکنیم که در نهایتش دروغ از آب در می آید حرف ملاها ی مسئول در این مسجدها دروغی بیش نمیباشد.
برای دیدن این فیلم به زبان سوئدی بر روی لینک زیر کلیک کنید  که خیلی جالب میباشد.
/////////////////////////////

کاتێک مه‌سعود بارزانی سه‌رۆکی هه‌رێمی باشوری کوردستان باس له‌ سه‌ربه‌خۆی ده‌کات ده‌بینم هه‌موو چه‌قه‌ڵ و قه‌ل و مشکه‌کانی کوردستان یه‌ک ده‌گرن و په‌له‌ماری بیری سه‌ربه‌خۆخوازی مله‌ته‌که‌مان ده‌ده‌وه‌ " به‌ڵام له‌وه‌ سه‌یرتر ئه‌وه‌یه‌ که‌ هندێکیش قسه‌ی مفت ده‌که‌ن و ده‌ڵێن بارزانی ئه‌و پیاوه‌ نییه‌ و هه‌ر درۆیه‌ !
هێدی ناڵێن ئێمه‌ خۆمان له‌ ناوخۆدا پشتی ئه‌و که‌سانه‌مان شکاندووه‌ که‌ باس له‌ سه‌ربه‌خۆی کوردستان ده‌که‌ن، باشه‌ چه‌قه‌ڵ، قه‌ل و مشکه‌کانی وڵاتی من ئه‌ی بۆ هینده‌ پیاو نه‌بوون له‌ باتی ئه‌وه‌ی په‌لاماری سه‌ربه‌خۆخوازه‌کانی کوردستان بده‌ن په‌لاماری نوری مالکیتان بۆ نه‌دا که‌ هات بۆ که‌رکوکی دڵی کوردستان و په‌نجه‌ی ڕاوه‌شاند و وتی که‌رکوک شارێکی عێراقیه‌ !؟ پیف له‌م سیاسه‌ته‌
کورد و پارە و خیانەت   و درو کردن لە گەل یەکتردا  دۆژمن پرستی  زالە بە سەر ئیمدا

  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر