Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ تیر ۸, پنجشنبه

برنامه کامل صدا ی اسرائیل حتما گوش کنید خیلی زیبا است شامل اخبار روز و خبرهای مهم منطقه و جهان و خبرهای مهم داخل ایرانی و وضعیت نابسمان مردم ایران که گروگان گرفته شده اند بدست مشتی غیر منتخب دینی در ایران



برنامه  کامل صدا ی اسرائیل حتما گوش کنید خیلی زیبا است شامل اخبار روز  و خبرهای مهم منطقه و جهان و خبرهای مهم داخل ایرانی و وضعیت نابسمان مردم ایران که گروگان گرفته شده اند بدست مشتی غیر منتخب  دینی در ایران  
برنامه ی بسیار زیبا از رادیو اسرائیل که در باره جشن کردهای اسرائیل را توضیح میدهند و با ترانه زیبا و دلنشین کردی حداسه  
گفتگو به پایان میرسد
  


 فرماندهان ارشد ناتو اعلام کردند که آن سازمان قصد ندارد علیه حکومت بشار اسد در سوریه و یا رژیم اسلامی ایران به خاطر برنامه اتمی اش، به اقدام نظامی دست بزند. با این همه سران ناتو گفتند: خودداری از اقدام نظامی تا هنگامی خواهد بود که هنوز برای راهکارهای سیاسی، تصور می شود که بختی وجود دارد.
*          ترکیه نیروهای خود را در مرز با سوریه تقویت کرد و در آن مکان موشک های ضدهوایی مستقر ساخت تا اگر ارتش سوریه مرتکب خطایی شود، آن را هدف قرار دهد. دولت آنکارا سوریه را متهم می کند که عمدا جنگنده ترکیه را در هفته گذشته ساقط کرده است.
 رسانه های گروهی در قبرس و ترکیه گزارش دادند که علی اکبر صالحی، وزیر خارجه ایران در سفری که این هفته به بخش یونانی قبرس داشت، توسط پلیس فرودگاه دستگیر شده و ساعتی را در بازداشت گذرانده است. دلیل بازداشت صالحی، وجود نام وی در فهرست سیاه تحریم های اتحادیه اروپا علیه دست اندرکاران برنامه اتمی جمهوری اسلامی بوده است. این در حالی است که از دو سال پیش که صالحی به وزارت خارجه رسید، اتحادیه اروپا تحریم ها علیه او را به حالت تعلیق در آورد.
*          وزیر خارجه ایران، علی اکبر صالحی گفت که جمهوری اسلامی و بریتانیا به توافق رسیده اند که دفاتر دیپلماتیک خود در دو کشور را به طور رسمی تعطیل کنند. بر این اساس، از این پس عمان حافظ منافع ایران در لندن خواهد بود و سفارت سوئد در تهران نیز، همین کار را برای دولت بریتانیا در ایران انجام خواهد داد. روابط دیپلماتیک ایران و بریتانیا از 7 ماه پیش که گروهی از اراذل و اوباش رژِیم به سفارت بریتانیا در تهران حمله کردند، قطع شد.
*          وزارت اطلاعات حکومت اسلامی ادعا کرد که همه عوامل مستقیم و غیر مستقیم وابسته به ترور دست اندرکاران امور اتمی رژیم را شناسایی و بازداشت کرده است. در این اطلاعایه به شمار و نام و هویت بازداشت شدگان اشاره ای نشده و تنها ادعا گردیده که افراد وابسته به عملیات، در شبکه های مختلف شناسایی شده اند و همچنین کشورهای همسایه که خاک آنها و یا اسناد هویت شهروندان آنها مورد استفاده تیم های ترور قرار گرفته نیز اطلاعاتی در اختیار ایران قرار داده اند.
منابع رادیو بین المللی اسرائیل

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر