Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ خرداد ۱۳, شنبه

موضوع اطلاعیه در محکومیت رژیم جنون اسلامی که شهرستان ارکوازی ملکشاهی در محاصرە پاسداران ولایت فقیە قرار داده است وبه آزار و اذیت شهروندان شهرستان ارکوازی ملکشاهی پرداخته اند و در طول چند روزی میباشد که این منطقه را محاصره نموده اند .



موضوع اطلاعیه در محکومیت رژیم جنون اسلامی که شهرستان ارکوازی ملکشاهی در محاصرە پاسداران ولایت فقیە قرار داده است وبه آزار و اذیت شهروندان شهرستان ارکوازی ملکشاهی پرداخته اند و در طول چند روزی میباشد که این منطقه را محاصره نموده اند .
ابطال
 نتایج انتخابات؛ درگیری مردم ملکشاه ایلام با نیروهای انتظامی

بعد از چند روز پیش مردم بجان آمده ملکشاهی به مامورین سرکوبگر رژیم جنون اسلامی حمله نمودند و آنها بخوبی گوشمالی دادند رژیم جنون اسلامی به آزار و اذیت مردم عادی پرداخته است.
شهرستان ارکوازی ملکشاهی در محاصرە پاسداران ولایت فقیە قرار گرفتە و بطور وحشیانه ای دست به دستگیریهای خودسرانه و رفتار وحشیانه با هموطنان کرد این منطقه دست میزنند.
و مردم شهرستان ارکوازی ملکشاهی به مقاومت خود در برابر نیروهای متجاوز جنون اسلامی ادامه میدهند و در روزهای گذشته چندین پاسدار و جنایتکار را به هلاکت رسانده اند.
بنابر خبرهای موثقی که امروز عصر بدستمان رسیده است در روزهای گذشته در طی یک درگیری میان مردم بجان آمده شهرستان ارکوازی ملکشاهی با ماموران سرکوبگر رژیم اشغالگر جنون اسلامی تعدادی از نیروهای سرکوبگر رژیم اشغالگر جنون اسلامی را از پای در آوردند.
واز آن زمان تا بحال یعنی تا انتشار این خبر هنوز وضعیت شهرستان ارکوازی ملکشاهی حکومت نظامی برقرار شده در این شهر.
اینطوری معلوم است طی چند روز گذشته تعدادی از هموطنانمان را توسط نیروهای اشغالگر رژیم جنون اسلامی کشته و جان باخته اند.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی

در خصوص درگیری مردم ملکشاه ایلام با نیروهای انتظامی بر سر باطل اعلام کردن نتایج انتخابات دور دوم این شهر توسط شورای نگهبان اطلاعیه هایی منتشر کرده است.
در این اطلاعیه آمده است که بنا به گزارشات رسیده به خبرگزاری " کردستان و کرد نیوز" پس از ابطال نتایج انتخابات دور دوم مجلس توسط شوڕای نگهبان و ممانعت از حضور علی اکبر متین در مجلس به تصمیم این شورا مردم مناطق ارکوازی روز سه شنبه، نهم خرداد با تجمع در برابر فرمانداری این شهر خواستار پاسخگویی مسئولین دولتی در این باره شدند، اما متعاقب بی توجهی مسئولین و مقامات فرمانداری به این درخواست به چند ساختمان ادارات دولتی و بانکها حمله کرده که با دخالت نیروی انتظامی متفرق می شوند.
مردم معترض مناطق ارکوازی روز چهارشنبه، دهم خردادماه بار دیگر به منظور ابراز نارضایتی از این تخلف و تصمیم شورای نگهبان در مقابل فرمانداری تجمع کرده که اینبار تجمع آنان با یورش نیروهای انتظامی به خشونت کشیده شده و جمع بسیاری از آنان بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.
سرانجام روز پنجشنبه مردم بسیاری از مناطق مختلف ارکوازی در تدوام اعتراض و مخالفت مسالمت آمیز خود به رای شورای نگهبان مبنی بر ابطال نتایج انتخابات به سوی مرکز شهر ملکشاه به حرکت درآمده و در مقابل فرمانداری این شهر تجمع کرده و به علت کثرت جمعیت معترض نیروهای انتظامی قادر به متفرق کردن مردم نگشته و از نیروهای انتظامی شهرهای اهواز و کرمانشاه درخواست نیروی کمکی کردند.
بنا به گزارشات رسیده در ادامه ی این اعتراضات یگانهای ویژه ی اهواز و کرماشان به کمک نیروهای انتظامی ملکشاه رسید و با تیراندازی هوایی و شلیک گاز اشک آور به سوی مردم درصدد متفرق کردن مردم برآمدند. در هنگام یورش نیروهای دولتی یکی از معتمدین منطقه به نام حاجی عزیز به علت شلیک گاز اشک آور بیهوش شد و این موجب انفجار خشم معترضان گشته و در نتیجه تجمع مسالمت آمیز مردم به خشونت کشیده شد که در نتیجه ی تیراندازی چند معترض مسلح فرماندهی یگان ویژهی اهواز و پنج تن از افسران و درجه داران نیروی انتظامی کشته شده و جمع بسیاری از معترضان نیز زخمی و دهها تن نیز بازداشت شدند
شایان ذکر است که علی اکبر متین، نماینده ی بازمانده از مجلس با انتشات بیانیه ای در این خصوص مردم معترض را به آرامش دعوت کرده است، ولی مردم که ابطال نتایج انتخابات در این حوزه را فرصتی برای ابراز انزجار و نفرت خود از حکومت مناسب دیده اند، بر درخواست خود مبنی بر رد این تصمیم شورای نگهبان اصرار می ورزند.
شایان ذکر است که تاکنون اوضاع شهر ملکشاه و ارکوازی کماکان ناآرام بوده و وضعیت فوق العاده و نظامی بر این مناطق
حاکم است
--------------------------------

یاد و خاطره نادر رفیعینژاد گرامی باد هرگز فراموش نخواهم کرد که در اولین سئوالی که متوجه ایشان نمودم گفت به چیزی احتیاج دارین گفتم بله سازمان یوان تائیدی از بنده میخواهند گفت باشد چند دقیقه صبر کنید تهیه میکنم با چند احزاب دیگر تماس گرفتم هیچ جوابی به بنده ندادند اما برادر نادر به مدت 30 دقیقه تائیدی را تهیه نمودند و به بنده تحویل دادند یادش گرامی باد هزاران درود بر روح وروانش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر