Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ تیر ۱۳, سه‌شنبه

رژیم جهموری جلادان اسلامی ایران هیچ مرز و حد و حدودی برای زندگی خصوصی ملت ایران و ملتهای ساکن ایران باقی نگذاشته است زنان صبح از خانه بیرون میروند از آن طرف جاده چند ماموری ایستاده اند باید دستور بگیرند چه باید به پوشند و چه نباید به پوشند این است اسلام؟


رژیم جهموری جلادان اسلامی ایران هیچ مرز و حد و حدودی برای زندگی خصوصی ملت ایران و ملتهای ساکن ایران   باقی نگذاشته است زنان صبح از خانه بیرون میروند از آن طرف جاده چند ماموری ایستاده اند باید دستور بگیرند چه باید به پوشند و چه 
نباید به پوشند  این است اسلام؟
از یک سو اعدام جوانان و نوجوانان  در جلو چشم مردم برای زهر چشم گرفتن از اینکه نکند ملت به فکر انقلاب به افتند  و از سوی دیگر ایجاد فقر بدبختی و گرانی طاقتفرسا و نبودن امنیت و عدالت اجتماعی و فراوان شدن موادمخدر هدیه اسلامگرایان بود به ملتهای ایران شاه کراواتی خونخوار رفت آخوند عمامه ای خونآشام آمدند ؟ تا خر باشد خرسواران فراوانند.
------------------------------------------
 

راستي زندان کدام سوي ميله هاست؟
زندان را ديوارهايش تعريف ميكنند يا محدوديت و ترس و اسارتش؟
ديوارهاي سرد وسياه زندانها به لطف شجاعت, غيرت, انسانيت و استقامت ياران دربندمان نتوانسته اند ما را از آنها جداكنند,
نتوانسته اند صدايشان را خاموش كنند
چرا كه آنها بيدارند و در انتظارند تا از هر وسيله اي براي رساندن صداي حق طلبي و آزادگي شان استفاده كنند...
... زندان به راستي كدام سوي ميله هاست؟
آن سوي ميله ها كه قهرماناني در بند به سخره اش مي گيرند
يا اين سوي ميله ها كه به ظاهر آزاداني دربند از هراسش لب فرو مي بندند , فرو ميخورند و دم بر نمياورند...
غيرت مان كجا رفته؟!

--------------------------------------------


فحشای اسلامی یکساعته 60 تا صد هزار تومان

شهرزاد نیوز: يك سايت اينترنتي در ایران، به معرفی زنان برای ازدواج يك ساعته به مبلغ 60 تا صد هزار تومان می پردازد. در اين سايت صفحه ای بعنوان پروفايل زنان در نظر گرفته شده كه در اين پروفايل مشخصات 10 زن وجود دارد كه برای هر زن يك كد (از عدد يك تا 10) در نظر گرفته شده است.

به گزارش جام جم آنلاین، مشخصات زنان آماده ازدواج موقت نیز ذکر شده است که عبارتند از: 
سن، يائسه بودن يا نبودن، مطلقه بودن، قد، وزن، داشتن مسكن و منطقه اسكان، پرونده بهداشت و سلامت، خصوصيات ظاهری هر يك از خانم ها، ميزان مهريه برای عقد يك ساعته و سن «همسر» تقاضا شده.

بحث درباره ازدواج موقت، به معنای فحشای شرعی، در جمهوری اسلامی ایران تنها محدود به رسانه‌های داخل کشور نیست و مجله آلمانی اشپیگل هم در هفته گذشته یک صفحه کامل به این موضوع اختصاص داده و اصطلاح «عقد لذت» را برای «روسپی گری» در جمهوری اسلامی ایران برگزیده بود.
منبع انعکاس خبر: سایت خبری ایران پرس نیوز

----------------------------------
 
بمباران مناطق کردنشین شمال عراق توسط جنگنده‌های ترکیه !

خبرگزاری آلمان :
جنگنده‌های ارتش ترکیه سه پناهگاه در شمال عراق را که گفته‌ می‌شود شورشیان کرد از آنها استفاده می‌کردند، هدف حمله قرار دادند. هنوز جزئیات بیشتری درباره میزان خسارات و تلفات بمباران مواضع پ.ک.ک منتشر نشده است.
هواپیماهای جنگنده ترکیه سه پناهگاه در منطقه کردنشین در شمال عراق را بمباران کردند. ارتش ترکیه روز دوشنبه (۱۲ تیر/۲ ژوئیه) با انتشار بیانیه‌ای مدعی شده مناطقی هدف بمباران این جنگنده‌ها قرار گرفته‌اند که "شورشیان کرد" برای مخفی شدن به آنها پناه برده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، فرمانده ارتش ترکیه گفت که "سه پناهگاه متعلق به سازمانی تروریستی و تجزیه‌طلب" هدف این حملات قرار گرفته‌اند. اشاره او به مبارزان مسلح حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) است. پروازهای شناسایی این نقاط در روزهای ۲۶ تا ۳۰ ژوئن انجام شده بود.

در بیانیه ارتش ترکیه هیچ اشاره‌ای به میزان تلفات و خسارات این حادثه نشده، اما گفته شده که همه هواپیماهایی که در این عملیات شرکت کرده‌اند، بدون هیچ مشکلی به آشیانه بازگشته‌اند.

ماه گذشته نیز پس از حمله مسلحانه شورشیان کرد به سه پاسگاه مرزی در نزدیکی مرز ترکیه با عراق، که به کشته شدن ۸ سرباز و مجروح شدن ۱۹ سرباز ترک منجر شد، دو حمله هوایی دیگر به مواضع پ.ک.ک صورت گرفته بود. مقام‌های محلی می‌گویند در حملات ماه گذشته پ.ک.ک بیش از ۲۰ نفر کشته شده بودند......

------------------------------

 
کسانی که مسلمان نیستند یا قوانین الله را زیر پا می گذارند
تنها سنگسار اعدام نیست سوزاندن نیز هست
زیرا الله نیز مردم را از آتش جهنم می ترساند
جماعت نادان و احمق
-----------------------------------
 
مخالفت نماينده پارلمان عراق، برای استقرار موشکهای رژيم ايران !

جمال الگيلانی نماينده پارلمان عراق از العراقيه گفت فراکسيونهای سياسی هر گونه توافق برای استقرار موشکهای رژيم ايران در عراق را رد می کنند. عراق هم پيمان رژيم ايران نيست که به آن اجازه دهد تا موشکهای پيشرفته را در خاکش مستقر کند. تلويزيون بغداد خبر داد که رژيم ايران تصميم دارد سيستم موشکی زمين به هوای پيشرفته برای مقابله با هر گونه حمله احتمالی به تأسيسات اتميش را در خاک عراق مستقر نمايد.
دوشنبه 02 ژوئيه 2012 - 12 تیر 1391

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر