Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ دی ۷, جمعه

افشاگری در مورد باند سناریو سیاهی چاقوکشان و تلاش برای ترور رحمان حسین‌ زاده


افشاگری در مورد باند سناریو سیاهی چاقوکشان و تلاش برای ترور رحمان حسین‌ زاده

شورش خراسانه از اعضای سابق باند چاقوکشان مهتدی در برنامه ی لایو بختیار بلوری به زبان کوردی می گوید که بهرام رضایی سال 2004 یا 2005 از او درخواست کرده است که رحمان حسین زاده را ترور کند و اعلام کرده است که دفتر سیاسی چاقوکشان و باند مهتدی این تصمیم را گرفته است. وقتی شورش با رضا کعبی در این زمینه صحبت می کند، رضا کعبی هم صحت این مساله را تایید می کند. دلیل این مساله را دفتر سیاسی باند مافیایی و چاقوکش مهتدی "توهین" رحمان حسین زاده و چند نفر دیگر در رهبری حزب حکمتیست به عبداله مهتدی اعلام می کنند. شورش حاضر نبوده تن به این کار بدهد و در یک افشاگری طولانی کل واقعیت را بیان کرده است و قبل از ان هم مساله را با رحمان حسین زاده در میان گذاشته است.
 

شورش در این برنامه می گوید که من به دفتر سیاسی باند قمه کشان اعلام کردم که چرا ما باید رهبری حزب حکمتیست و کسانی چون رحمان حسین زاده که مخالف جمهوری اسلامی اند را ترور کنیم. در جواب سوالش می گویند که انها به کاک عبداله مهتدی توهین می کنند و این تصمیم دفتر سیاسی حزب است و او موظف است به تصمیمات حزبی عمل کند. 

لازم به ذکر است که باند قمه کشان یک بار با اسلحه ی سبک و سنگین به مقر کومه له سازمان کردستان حزب کمونیست ایران هم حمله کرده و چندین بار فعالین و پیشمرگان این حزب را با چاقو و پنجه بکس در شهر سلیمانیه کتک کاری کرده اند.

افشای این باند سناریو سیاهی، جنایتکار، مزدور امپریالیسم و کاسه لیس سابق اصلاح طلبان حکومتی، کاسه لیس نوری زاده و سازگارا و خانواده ی منفور و ملعون شاهنشاهی وظیفه ی تمام کسانی است که اینده یی بدون ترور و سرکوب فعالین سیاسی و کمونیست را خواستارند.

ما در خیابان های شهرهای کردستان ایران جواب این چاقوکشان و باندهای سناریو سیاهی را میدهیم و هر گونه خشونت تروریستی و شبه تروریستی این جریانات ملعون را با مبارزه ی قهرامیز انقلابی و کمونیستی خواهیم داد.

حزب چاقوکش دمکرات کردستان ایران که در گذشته به قلدری و اقدامات خان مائابانه برای سرکوب کمونیست ها و ازادی خواهان در کردستان دست برده بود، در میدان مبارزه ی مسلحانه، سیاسی و توده یی به بدترین شکل ممکن زمین گیر شد و برای جامعه ی کردستان ایران رسوا شد.

سازمان چاقوکشان در ادامه ی سیاست های قلدرمنشی و ایل گرایانه ی حزب چاقوکش و کمونیست کش دمکرات کردستان سال هاست که در راستای سرکوب کمونیست ها و مخالفین این جریان قدم بر میدارد، اما همیشه شکست خورده است.

اقدامات تروریستی و شبه تروریستی از جانب نیروهای اپوزیسیون علیه دیگر نیروهای مخالف نظام باید شدیدا در سطح 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر