Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ دی ۵, چهارشنبه

مجری و مدیر من و تو تی وی با برنامه ریزی دقیق و حساب شده این حرف را بیان نمودند و این کار را طبق برنامه ریزی از آخور وزارت و اطلاعات آمده است و شبکه ی من و تو تی وی متعلق به قاسم سلیمانی است









مجری و مدیر من و تو تی وی با برنامه ریزی دقیق و حساب شده   این حرف را بیان نمودند و این کار را طبق برنامه ریزی از آخور وزارت  و اطلاعات آمده است و شبکه ی من و تو تی وی متعلق به قاسم سلیمانی است
‏مجری شبکه من و تو در یک اقدامی توهین آمیز به اقوام کرد کشور، دو شهر کرد نشین کشور را مورد تمسخر قرار داد ‏تلاش این شبکه برای اختلاف‌اندازی بین اقوام ایرانی و همچنین حمایت از سرداران سپاه پارس‌خواران در برنامه‌های تلویزیونی خود همچنان ادامه دارد.

دوستان احتمالا این ویدیو رو شما هم دیده اید در این که نحوه صحبت کردنش خیلی اشتباه هستش اصلا حرفی نیست ولی من کاری به این ندارم من میخوام بپرسم که آیا جمله کورد پلاستیکی رو این شخص از خودش درآورده یا از دهن ما کوردها شنیده؟؟ مطمنن از خود ما شنیده این حرف رو خوشبختانه درصد خیلی بالای از مردم کورد وقتی کسی ازشون بپرسه شما کجای هستین قبل از اینکه اسم شهرش رو بیاره میگه من کوردم که تو همین ویدیو هم این خانوم این حرف رو میزنه (این فیلم کامل نیست)ولی متاسفانه عده ای از ما خودشون رو از بقیه اصیل تر میدونن مگر میشه ما ریشه مون یکی باشه ولی یکی به یکی دیگه بگه من از تو اصیل ترم مطمن باشید اون شخص انسان بی سوادی هستش که این حرف رو میزنه.
دوباره میگم متاسفانه جمله کورد پلاستیکی رو عده ای به کار میبرن. و ما قبل از اینکه بخوایم فرار کنیم و گیر بدیم که چرا این مجری اینجوری صحبت کرده باید بفهمیم که مشکل از چی هستش برای نمونه ما تو این چندین سال گذشته زبان جدیدی در کرمانشاه مشاهده میکنیم به اسم فارسی کرمانشاهی به جای الکی غیرتی شدن باید چاره ای برای این مشکل پیدا کنیم.
من و تو کوردیمن ، کورد خوەمانی
جیامانەو نیەکەێ کەس وە ئاسانی
یە بزان فەرقمان ناو شارەگانە
تو کورد سنەیدن ، م کرماشانی " سەعید_عبادەتیان 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر