Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ دی ۱, شنبه

آلمان شرکت هواپیمایی پاسداران را تحریم می‌ کند



آلمان شرکت هواپیمایی پاسداران را تحریم می‌ کند

یک روزنامه آلمانی گزارش داده دولت این کشور بعد از رایزنی‌های فشرده به این نتیجه رسیده پروازهای شرکت هواپیمایی "ماهان" در فرودگاه‌های آلمان را معلق کند.
به نوشته روزنامه بیلد، دولت آلمان از ماه ژانویه ۲۰۱۹پروازهای "ماهان ایر" را از مونیخ و دوسلدورف متوقف خواهد کرد.
این منبع نوشت: توقف پروازهای "خط هوایی سپاه پاسداران" به‌دنبال گفتگوهای فشرده بین مقامهای آلمان و آمریکا صورت می‌گیرد.


ماهان‌ایر توسط سپاه پاسداران اداره می شود و از جمله در انتقال پرسنل و تدارکات برای سپاه پاسداران و شبه‌ نظامیان وابسته به آن در منطقه فعالیت دارد.


سپاه پاسداران در دام مهلک تحریمهای کمرشکن

سپاه پاسداران که با سیاست صدور انقلاب و دخالت های ویرانگرش به یک غده سرطانی برای منطقه تبدیل شده است، اکنون با تحریمهای کمرشکن آمریکا در دامی افتاده که به هر سو می نگرد، چیزی جز چشم انداز فروپاشی و سرنگونی را در پیش پای خود نمی بیند. در این میان سرکردگان سپاهی دست به هر کاری میزنند تا بتوانند از اين مهلكه نجات يابند.
سرکرده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفته: امروز دشمن به ضعیف‌ترین خاکریز ما که حوزه اقتصادی است هجوم آورده و بخشی از مشکلاتی که امروز در این حوزه شاهدیم، ناشی از برنامه‌ریزی و تشکیل قرارگاه های عملیاتی در آن سوی مرزها برای ضربه زدن به نظام اسلامی است
پاسدار حاجی زاده با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان هیچگاه برداشته نخواهد شد و باید آنها را بی خاصیت کنیم، گفت: همانگونه که در حوزه تسلیحاتی به ویژه در عرصه موشکی برغم تحریم های شدید توانستیم با تلاش شبانه روزی تحریم‌ها را به فرصت مبدل و آنان را بی خاصیت کنیم در حوزه‌های اقتصادی نیز باید با عمل تکلیف مدارانه و هدفمند به این مهم دست یابیم.
پاسدار رمضان شریف، سخنگوی سپاه نیز گفته: دشمنان اخیرا با تحریم اقتصادی ما را تهدید می‌کنند غافل از اینکه این ملت به پشتوانه رهبر معظم انقلاب توانسته است تمام این تحریم‌ها را به فرصت طلایی تبدیل کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر