Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ آذر ۲۴, شنبه

نخست وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو: بقای ما، خط قرمز ما در برخورد با رژیم ایران است. ما هر اقدام لازم برای دفاع از اسرائیل در مقابل رژیم ایران که صراحتا از نابودی اسرائیل سخن می‌گوید را انجام می‌دهیم.


نخست وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو:
بقای ما، خط قرمز ما در برخورد با رژیم ایران است. ما هر اقدام لازم برای دفاع از اسرائیل در مقابل رژیم ایران که صراحتا از نابودی اسرائیل سخن می‌گوید را انجام می‌دهیم.
من هیچ اقدامی که برای دفاع از ما لازم باشد را رد نمی‌کنم. ارتش ما هم اکنون تنها ارتش جهان است که به طور مستقیم در برابر نیروهای ایرانی اقدام می‌کند. ما این کار را در سوریه انجام می‌دهیم و آن‌ها را وادار به عقب‌نشینی می‌کنیم. آن‌ها می‌خواهند نیروهای نظامی ایران را به اینجا بیاورند، در فاصله ۱۵۰۰ کیلومتر از ایران، در مجاورت مرز ما و موشک‌هایی با برد ۴۰۰ تا ۷۰۰ کیلومتر را با خود بیاورند که همه خاک اسرائیل در تیررس آن باشد و همینطور ۸۰ هزار شبه نظامیان شیعه را با هدف صریح نابودی ما وارد کنند.
برنامه ما متوقف کردن آن‌ها است. ما جلوی پدیده‌های بد را وقتی هنوز کوچک هستند می‌گیریم. ما بی‌واسطه و مستقیم با رژیم ایران در سوریه برخورد می‌کنیم و اگر مجبور شویم، هر اقدامی که لازم باشد را برای دفاع از خود انجام خواهیم داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر