Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ آذر ۲۷, سه‌شنبه

آخرین خبرها در باره اخراج آقازاده ها از آمریکا


آخرین خبرها در باره اخراج آقازاده ها از آمریکا

پرسش مجری صدای آمریکا از نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران درباره اظهارات اخیر وی (فیلم زریر) در مورد ویزای بستگان مقامات حکومت ایران که در آمریکا اقامت دارند.

پاسخ برایان هوک: فرزندان شماری از مقامات رژیم در آمریکا زندگی می‌کنند. اینکه مقامات رژیم ایران یک روز شعار «مرگ بر آمریکا» سر داده و ما را «شیطان بزرگ» خطاب می‌کنند، و روز دیگر فرزندانشان را برای زندگی به اینجا می‌فرستند، بیانگر عمق دورویی و سیاست یک بام و دو هوای رژیم ایران است، و مردم ایران نیز بر این موضوع واقفند. یکی از پیامدهای «بزرگترین کشور حامی تروریسم در جهان» بودن، اعمال محدودیت‌های ویزایی بر آنها از سوی آمریکا و کشورهای دیگر است. رژیم ایران به اندازه کافی به ما اطلاعات نمی دهد. آنها خوب می‌دانند که باید چه کار کنند و چه رفتارهایی را باید تغییر دهند. مردم ایران می‌بینند که فرزندان مقامات رژیم اینجا هستند؛ آن هم رژیمی که دریافت روادید را برای مردم خود بسیار سخت کرده است. ما در فکر تغییر این وضع هستیم تا آینده بسیار بهتری را همراه با مردم ایران داشته باشیم.
شبکه «ان بی سی» اخیرا خبر داده بود که خانواده‌های آمریکایی‌های زندانی در ایران در نامه‌ای از دولت دونالد ترامپ خواسته‌اند که ویزای فرزندان مقام‌های بلند‌پایه حکومت جمهوری اسلامی که در آمریکا حضور دارند را لغو کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر