Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ دی ۲۲, شنبه

محتبی خامنه ای به دزد میلیاردی معروف است و دستش در چندین قتل و سازمان تجاوز به کودکان در ایران تاسیس نموده است


محتبی خامنه ای به دزد میلیاردی معروف است و دستش در چندین قتل و سازمان تجاوز به کودکان در ایران تاسیس نموده است 
به همت رای های تو، رییسی و لاریجانی قدرت گرفتند تا «مجتبی» خلیفه «سوم» شود .
.
.

با حکم حکومتی خامنه ای و انتخاب رییسی و لاریجانی برای پست های مهم «قوه قضاییه» و «مجمع تشخیص مصلحت نظام» ، خواب رهبر شدن سید حسن، لپ گلی امام و روحانی ، منفور ملت «پشمینه» شد!

با رای دادن های تو و لجبازی های تو ، «ایران» وارد دورانی خونین میشود تا مقدمات «خلافت» خلیفه «سوم» در این ماتمسرا وطنمان فراهم شود!

۲۰ سال تماشاچی این سیرک بودیم، بس است؟
هنوز هم همگام با افسران جنگ نرم نظام «پهلوی هراسی» میکنید؟

هنوز هم معتقد به اصلاح «پله به پله» که ستون های خلافت را مستحکمتر میکند هستید؟

با ماموران و مزدوران حکومت حرفی نیست،اما روی سخنم با آنان است که ۴۰ سال در غرب زندگی میکنند و هنوز نفهمیدند ،برای ساختن «مدینه فاضله، باید ابزارش هم باشد!

ملتی که تیراژ کتابش در بهترین حالت رسیده است به ۵۰۰۰ جلد، توجه بفرمایید، در ایران ۸۰ میلیونی

ملتی که سرانه مطالعه اش ۸ دقیقه در هفته است!

ملتی که روزنامه را برای پاک کردن شیشه ها ی کثیف مصرف میکند

ملتی که در عربستان یکبار در دهه ۶۰ به زنان و کودکانش تجاوز میشود و یکبار در دهه نود، ۲ نوجوانش در فرودگاه مورد تجاوز قرار میگیرد و باز ۲ میلیون نفر برای«حج» صف میبندند... ملتی که میلیونها نفر بیسواد با «مدرک» ( همانند نماینده های طویله اسلامی) و بی مدرک دارد

ملتی که ۲ میلیون نفرش هر سال اربعین با پای پیاده به کربلا میرود... ملتی که میلیونها بیمار عصبی دارد... ملتی که نزدیک به ۲ میلیون بنا به آمار خودشان معتاد دارد

ملتی که میلیونهاتن فروش دارد و مشهد مقدسش شده است عشرتکده و پاتایای «اعراب»، ملتی که این همه مصیبت میکشد و چو ماهی ذهنش در انتخابات های انتصاباتی و نمایشی همه چیز را فراموش میکند، چگونه میخواهند مدینه فاضله تو را بسازد؟

هموطن خوب من ، ایران دارد غرق میشود و تو هنوز به دنبال سیاست چهارده معصوم و قهرمانان بی عیب هستی؟

ادعا میکنید خیلی میفهمید و به دنبال «دموکراسی» هستید، اما کیست که نداند، نسل حقیر و کله پر کلاغی حاضر است ایران ویران شود، اما «انقلاب اسلامی» اش سر جایش بماند، حتا اگر خودش از دایره قدرت بیرون بماند، باز بهتر است که «جمهوری اسلامی» به چالش کشیده شود !

واقعا از چه میترسید؟ دیگر از لاریجانی و رییسی بدتر هم مگر هست؟ دیدی این خامنه ای است که شما را به سخره میگیرد و میخندد به رای های نمایشی شما ؟

ادامه درکامنت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر