Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ بهمن ۱۰, چهارشنبه

بررسی: اداره جدید در زمینه بهبود شرایط کاریابی ایجاد شود


بررسی: اداره جدید در زمینه بهبود شرایط کاریابی ایجاد شود

امروز بررسی که در زمینه چگونگی ادامه فعالیت اداره کاریابی انجام یافته است معرفی شد. نکته جدید در این بررسی ایجاد یک اداره در زمینه ارتقا مهارت‌های حرفه‌ای افراد است که از سوی وزیر بازار کار یلوا یوهانسون مورد تایید قرار گرفت.


نتایج این بررسی پیشنهاد می‌کند تا یک اداره جدید ایجاد شود که به دولت و ادارات مربوط در زمینه سیاستگذاری‌های مشوره دهد که براساس آن افراد با دریافت کمک هزینه به تقویت توانایی‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای خود بپردازند. بازرس سیسلیا فالبری امروز این بررسی را در نشستی معرفی کرد.
در توافق نامه چهار حزبی که روی تشکیل دولت مذاکره کرده اند یکی از موارد این بوده است تا اصلاحات بنیادی در اداره کاریابی انجام یابد و این بررسی نیز در همین راستا انجام یافته است. اکنون قرار است اداره کاریابی از نظر اداری و به منظور کاهش هزینه‌ها و موثریت به دوبخش جداگانه تقسیم شود.
در بررسی که معرفی شد به پژوهشهای اشاره شده است که نشان می‌هد خصوصی سازی امورکاریابی وضعیت را بهبود نخواهد بخشید. سیسلیا فالبری پیش از معرفی این بررسی در مصاحبه ای به رادیوی سویدن گفته بود: باور ندارم که این راه‌حل بهتری باشد. ما در بررسی انجام یافته به گزینه‌های مختلف نگاه کردیم. اما این ارزیابی باید انجام یابد که کدام گزینه بهترین و موثرترین راه برای بهبود اقتصاد اجتماعی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر