Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ دی ۲۲, شنبه

اخ بچه ها کجایید هی میخوام فکر نکنم الان تو انفرادی هستید نمیشه هردوتاتون ساده خوش قلب مهربون بودید دلتنگتونم خوشحالم دوستی شما با من جوری بوده که نبودتون اشک به چشمم میاره محمد با اون نگاه ها ولبخندای مهربونش و ارشام که همیشه کنار من بود ارشامی دیدی پیروز شدی و کسایی که بهت تحمت جاسوسی میزدن الان باید شرمنده باشن و بازم خوش حالم که من همیشه رفیقت بودم بچه ها زود برگردید دلتنگی سخته 😟



اخ بچه ها کجایید هی میخوام فکر نکنم الان تو انفرادی هستید نمیشه هردوتاتون ساده خوش قلب مهربون بودید دلتنگتونم خوشحالم دوستی شما با من جوری بوده که نبودتون اشک به چشمم میاره محمد با اون نگاه ها ولبخندای مهربونش و ارشام که همیشه کنار من بود ارشامی دیدی پیروز شدی و کسایی که بهت تحمت جاسوسی میزدن الان باید شرمنده باشن و بازم خوش حالم که من همیشه رفیقت بودم بچه ها زود برگردید دلتنگی سخته 😟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر