Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ دی ۲۹, شنبه

به گزارش رویترز ۲۶دی۹۷ پلیسآمریکا خبرنگاری را که برای تلویزیون دولتی پرس تی وی ایران کار می‌کند بازداشت کرد. مرضیه هاشمی با نام «ملانی فرانکلین» در ایالت کلرادو آمریکا بدنیا آمده و در رشته رسانه فارغ‌التحصیل شده است. .


به گزارش رویترز ۲۶دی۹۷ پلیسآمریکا خبرنگاری را که برای تلویزیون دولتی پرس تی وی ایران کار می‌کند بازداشت کرد. مرضیه هاشمی با نام «ملانی فرانکلین» در ایالت کلرادو آمریکا بدنیا آمده و در رشته رسانه فارغ‌التحصیل شده است. .

مأمور رژیم ایران روز یکشنبه در آمریکا تحت پوششخبرنگار پرس.تی.وی در فرودگاه بین‌المللی کامبرت در سنت لوئیس دستگیر شد و توسط اف.بی.آی در واشنگتن دی.سی به بازداشتگاه فرستاده شد. .
رسانه‌های رژیم آخوندی درباره دستگیری این مأمور رژیم نوشتند: «وی با نام «ملانی فرانکلین» در ایالت کلرادو آمریکا به دنیا آمده و در رشته‌ رسانه فارغ‌التحصیل شده است. او در جوانی تحت تاثیر شخصیت امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، مسلمان شد و به ایران مهاجرت کرد». .
خبرگزاری سپاه پاسداران(فارس) در رابطه با بازداشت مأمور رژیم ایران در آمریکا نوشت:
مجری و خبرنگار «پرس‌تی‌.وی» در آمریکا بازداشت شد. «مرضیه هاشمی پس از پخش فیلم مستند جنجالی ماجرای قتل ندا آقاسلطان با نام «تقاطع» از شبکه تلویزیونی انگلیسی‌زبان پرس‌تی‌.وی، شهرت بیشتری یافت. . . . . . .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر