Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ تیر ۱۰, پنجشنبه

آیا دعبای به اسم جن یا دیو وجود دارد که وهابیها بیشتر درباره اش حرف میزنند و مسلمانان نام ازش میبرند ؟


آیا دعبای به اسم جن یا دیو وجود دارد که وهابیها بیشتر درباره اش حرف میزنند و مسلمانان نام ازش میبرند ؟

جن چیست؟


جن یک نوع توهم ووهم ذهنی میباشد که به هیچ عنوان وجود ندارد و این بر اساس یک تخیل مذهبی دور از واقعیت در بین مردم عادی آلوده به فساد نادانی و نبودن آموزش و پرورش سالم چنین وهمی در ذهن انسانهای عقبمانده درست میشود که اگر چیزی به ذهن این کوته ذهنیها و ناقص العقلهای مذهبی نخورد تهمت جن و دیو به طرف میزنند چیزی که به هیچ عنوان وجود ندارد و خیالی هیچ و پوچ و توخالی بیش نیست نه جن وجود دارد و نه دیو.

جن در اصل یک تخیل باطل و توهم ذهنی میباشد انسانها چون از یکدیگر چیزهای میشنوند و کم کم چون در داخل مردمان نادان برو زیادی دارد این توهم ذهنی رشد میکند و به عرض واقع تبدیل میشود گویا فلان جا و فلان مکان جن وجود دارد و یا فلان کسی جن و دیو دارد از این قبیل باورهای نادرست و آمیخته به خرافات و دور از واقعیت.

متاسفانه امروز بعضی به اصطلاح کمونیستها هم به این مکتب پیوسته اند و دارند این وهم ذهنی هم به ذهن اینها هم سرایت میکند و به باورهای خرافاتی و نادرست و توهمگرایی مبتلا میشوند دم از دیو و جن میزنند.

در زبان فارسی دیو نامیده میشود و در زبان عربی جن هردو یک دعبا میباشند اما در فرهنگهای کهنه و نادرست آمیخته به خرافات نام گوناگونی دارن جن ودیو.

در نزد مسلمانان قدرت تفکر و مغز کسانی دانان و توانا که همفکر آنها نباشد به دیو متهم میکنند و میگویند او از دیو کمک میگیرد اما در اصل این تفکر نادرست میباشد و هیچ واقعیتی ندارد.

من از یک نفر سئوال نمودم آیا به دیو و جن باور دارید در جواب گفت بله مگر مسلمان نیستم یعنی اسلام و آئین اسلام بر اساس وهمگرایی جن و دیو بنا شده است تا از این راه ملاها از خانمها سواستفاده جنسی بکنند تحت عنوان این خانم دیو دارد به نزد فلان ملا به برید تا حالش خوب بشود و جن و دیو از ویی دور به کنند لاکن یک سواستفاده جنسی و شهوترانی بیش نیست.

جن و دیو هر دعبای که نامش بگذاریم وجود خارجی ندا رند بلکه این بر اساس این تخیل باطل مذهبی و خرافاتی درست شده است هیچ واقعیتی ندارد.

یا دیوانه اصلا دیوانه چیست یعنی چی؟

دیوانه بر اساس یک اختلالات بروز عقلی میکند

که نام خاص خودش دارد که یکی بر اثر افسردگی حاد و مانی و اسکیزوفرنی و پارانوئیدی و خیلی اسامی دیگر این امراض به وجود می آید اما در بین مردمان کهنه اندیش و کج اندیش مذهبی هر کسی که همفکر این کج اندیشان که تفکرشان آمیخته به خرافات میباشد نباشد این اتهامهای وهمی و ذهنی خودساخته بهش میزنند بدون اینکه خودشان معنای این کلامات را بخوبی بدانند و درک کنند

در اصل افراد مذهبی دیوانه و روانی هستند چراچون خیلی سخت است که از عقیده و باور این افراد انتقاد کنید اگر انتقاد کنید به شما حمله میکند و مثل یک حیوان درنده و انسانخوار الله اکبر میکند وسر میبرد این بهش میگویند دیوانه روانی از نوع هیستریک دگماتیکی روانی حاد سخت و خیلی از مسلمانان به این نوع مرض روانی مبتلا هستند .

با درباره وجود دیو و یا جن چیزی که به هیچ عنوان وجودندارد بلکه بر اساس یک وهم ذهنی در بین مردمان نادان و در محیطهای آلوده به فساد و نادانی و فقر فکری و فقر زده این تفکر کج اندیشی و خرافاتی رشد میکند که هیج واقعیتی ندارد.

در این باره ادامه دارد در باره دعبای به اسم جن و یا دیو چیزی که وجود خارجی ندارد و دروغی بیش نیست.

با تشکر ساموئیل کرماشانی

2010/07/1

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر