Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ تیر ۲۵, جمعه

آقای جلیل بهار شما مثل همیشه و مثل سرکوبگران میکروب شاه و شیخ آمدی همه ما را به قول خودت به


آقای جلیل بهار شما مثل همیشه و مثل سرکوبگران میکروب شاه و شیخ آمدی همه ما را به قول خودت به تجزیه طلبی متهم نمودی میخواهید بدانید و از نظرات من کرمانشاهی بدانید حالا بهت میکم.

بکوری چشم هر چی فاشیست و کور اندیش میباشد کردستان باید مستقل بشود و دولت مستقل کردستانی برقرار میشود زود یا کمی دیر نمی پاید شما آمدی آمریکا را بیگانه معرفی میکنید که گویا کوردها با امریکا همکاری میکنند من میخواهم به شما بگویم سگ آمریکا صد شرف سطلنت طلبها و رژیمهای مستبد که پشت سر هم آمده اند در ایران دارند.

و خود رژیم پهلوی هم یکی از سگهای زنجیری آمریکا بود در منطقه و بدون امر آمریکا آب از گلویش پایئن نمیرفت چه شده که 180 درجه عقب گرد نموده اید و آمده اید از مواضع مسخره وفرفندهای مسخره سپاه جهل و جنون اخوندی دفاع نموده اید و کلمات توخالی و پوشالی آنها را تکرار میکنید بنام تجزیه طلب هر دعبای که نامش بگذاریم.

و باز به شما وعده میدهم ما جوانان دلیر و شجاع کردستان قسم خورده ایم تا استقلال کامل کردستان از شرق به غرب و ازشمال به جنوب از پای نخواهیم ایستادو با خون خود امضا نموده ایم و عهد پیمان نموده ایم.

زند باد دولت دموکراتیک مستقل کردستان بکوری چشم هرچی کور اندیش و فاشیست میباشد.
ساموئیل کرماشانی
----------------------------------------------------------

حسن تقوی -شهرام امیری کیست؟

image

با بازگشت شهرام امیری به دامن رژیم, این سؤال مطرح است که: آیا ادعای شهرام امیری که می گوید آمریکا او را از عربستان ربوده. درست است,که حال توانسته از چنگ آمریکا بگریزد؟ یا شهرام امیری از چنگ رژیم گریخته و به آمریکا رفته و حالا به دلیل فشار روی خانواده اش دارد برمیگردد؟ و یا این که در همکاری با سیا به آمریکا رفته و پس از یکسال بعنوان “بریده, نادم و پشیمان“ رژیم او را برگردانده است؟ برای پاسخ به این معما به شروع این ماجرا برمی گردیم.


شهرام امیری از دانشمندان اتمی رژیم متولد سال ۱۳۵۶ از کرمانشاه روز ۱۰ خرداد ۸۸ وارد فرودگاه جده در عربستان شد, از ساعت ۱۱ روز ۱۳ خرداد که از هتلش خارج شد ناپدید گردید. در شهریور ۸۸ با مطرح شدن سایت قم , جریان شهرام امیری به مطبوعات کشیده شده و منوچهر متکی مدعی شد که آمریکا او را ربوده است.
در آبان ۸۸ اکیپ بازرسان آژانس انرژی اتمی که برای بازرسی از سایت فردو (قم) عازم ایران بودند, در فرانکفورت با شهرام امیری ملاقات کردند تا آخرین اطلاعات این سایت را از وی بگیرند. (پس وی در آن تاریخ در آلمان بوده است)
در ۱۰ فروردین ۸۹ تلویزیون ان بی سی آمریکا خبر داد که شهرام امیری, در استخدام سیاست و در آمریکا سکونت دارد.
العربیه در ۱۲ فروردین به نقل از جولیان بروگرو مقاله نویس روزنامه گاردین چاپ لندن خبر داد که “شهرام امیری با مسعود علی محمدی دیگردانشمند هسته ای رژیم که در ژانویه امسال در مقابل خانه اش در تهران ترور شد در ارتباط بود و سپاه پاسداران را مسئول تصفیه وی قلمداد کرد.... ناپدید شدن امیری بخشی از عملیات طولانی و برنامه ریزی شده سیا برای جدا کردن وی (از رژیم) بود. یکی از عوامل سازمان سیا طی تماس با امیری به او پیشنهاد می کند به امریکا پناهنده شود."
وزارت اطلاعات پروسه بازگشت به ایران
وزارت اطلاعات بعداز ناپدید شدن شهرام امیری در عربستان، فردی بنام احمدی را که خود را از مسئولین حراست وزارت دفاع معرفی میکرد، در ارتباط با همسر امیری برای پیگیری وضعیت او قرار میدهد و به همسرش اطمینان میدهد که وزارت دفاع و وزارت خارجه بدنبال پیدا کردن او هستند

۷ تیر ۸۹ شبکه خبر ای. بی. سی خبر داد که در اوائل سال ۲۰۱۰ یکبار شهرام امیری با خانواده اش در ایران تماس میگیرد, هنگامی که برای بار دوم قصد تماس با پسر و همسرش را داشته ماموران وزارت اطلاعات ایران تلفن را برداشته و او را تهدید میکنند که تا به خواسته آنها در مورد اعلام ربوده شدنش توسط آمریکا تن دهد و اگر شهرام امیری با انتشار ویدئوئی از طریق اینترنت, نگوید که از سوی آمریکا ربوده شده “پسرش را آزار خواهند داد“
 بدنبال این تهدیدات در ۱۷/۰۳/۸۹ یک ویدئو روی اینترنت از شهرام امیری منتشر میشود که شهرام امیری میگوید که توسط تیم‌های اطلاعاتی سیای آمریکا و استخبارات عربستان او را ربوده اند. چند ساعت پس از این ویدئو ویدئوی دومی در اینترنت منتشر شد که در آن «شهرام امیری» می‌گوید صرفاً برای تحصیل در زمینه فیزیک بهداشت به آمریکا رفته است و تجربه تحقیقات تسلیحاتی ندارد. (برخلاف ویدئو قبلی)
مجددا در ۲۴ خرداد ۸۹ ویدئوی سومی از شهرام امیری روی سایت ها میرود که در آن می‌گوید که از دست مأموران اطلاعاتی آمریکا فرار کرده است.
ویدئوی چهارم در ۲ تیر ۸۹ منتشر شد که در آن شهرام امیری به خانواده‌اش اطلاع می‌دهد که حالش خوب است و «تا چند روز آینده» به ایران باز خواهد گشت.
بدنبال انتشار این ویدئوها در ۲۲ تیر ماه ۸۹ رژیم اعلام کرد شهرام امیری با مراجعه به دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن، بازگشت سریع به تهران را خواستار شد. بدنبال آن در ۲۲ تیر ۸۹ هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا گفت: «شهرام امیری آزادانه به آمریکا آمد وآزادانه می‌تواند از آمریکا برود» ..... کلینتون همچنین خواستار آزادی سه کوهنورد آمریکایی بازداشت شده در ایران شد و شهرام امیری در ۲۴ تیر ۸۹ وارد تهران شد و مدعی شد که آمریکا او را ربوده بوده و گفته آمریکا بمن پیشنهاد کرد که اگر از رفتن به ایران صرف‌نظر کنید تا ۵۰ میلیون دلار می‌دهیم و نیازی به مصاحبه هم ندارید ...
روزنامه واشنگتن پست امروز (۲۴ تیر ۸۹) به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که بازگشت امیری به ایران به دلیل نگرانی از وضعیت خانواده اش درایران بوده ‌است و خبر از پرداخت ۵ میلیون دلار پول از طرف سازمان سیا به شهرام امیری در چارچوب یک برنامه مخفیانه بنام «فرار مغزها» داد و افزود که به دلیل تحریم‌ها علیه ایران، امیری امکان دسترسی به این پول را نخواهد داشت. در ادامه این مطلب آمده یک مقام امریکایی گفت: «او فقط میخواست خانواده اش را ببیند و متاسفانه یک روش ابلهانه را برای دیدن خانواده اش انتخاب کرد»
همکاری شهرام امیری با سیا
ساندی تلگراف به نقل از وبسایت "اینتلیجنس آنلاین" در ۲۳ آذر ۸۸ نوشت: "این سازمان (سیا) سال گذشته پس از سفر امیری به فرانکفورت در ارتباط با کارهای تحقیقاتی اش با او تماس گرفت. یک بازرگان آلمانی نقش واسطه را بازی کرد. تماس نهایی در وین برقرار شد زمانی که امیری برای کمک به نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی به اتریش سفر کرد. لختی پس از آن، این دانشمند به زیارت مکه رفت و از آن زمان تاکنون دیده نشده است."

بر اساس فاکتها و پروسه فوق, سازمانهای اطلاعاتی آمریکا روی شهرام امیری کار کرده و توانسته بودند او را خریده و با یک طرح از مکه به آمریکا ببرند. رفتن شهرام امیری همانطور که مقامات آمریکایی اعلام کردند داوطلبانه بوده و شهرام امیری اطلاعات خودش را به مقامات آمریکایی داده است.
اما بعدا وزارت اطلاعات توانسته روی وابستگی او به زن و بچه اش کار کرده و تهدیدش کند و به این ترتیب او را پشیمان کند و شهرام امیری بنا به تصمیم خودش به ایران برگشته است.. فضای مصاحبه مصنوعی که شهرام امیری در فرودگاه هنگام بازگشت به ایران داشت هم موید این موضوع است که وی مانند افراد پشیمان مصاحبه کرده است.

پاورقی

شهرام امیری کیست؟
 شهرام امیری متولد ۱۷/۰۸/۱۳۵۶ (۸ نوامبر ۱۹۷۷) از شهر کرمانشاه
 نام پدر: عسکر امیری ساکن شهر کرمانشاه در غرب ایران است
 همسر شهرام : معلم و در دبیرستانی در قیام شهر در نزدیکی پاکدشت تهران تدریس میکند.
 آدرس منزل شهرام امیری: تهران, حکیمه, شهرک امام خمینی وابسته به هوا وفضا است.
 شهرام امیری ابتدا لیسانس فیزیک و سپس فوق لیسانس فیزیک حالت جامد از دانشگاه علم در سال ۱۳۸۰ (۲۰۰۱ میلادی) گرفت
سوابق شهرام امیری در وزارت دفاع و فعالیت های هسته ای
 شهرام امیری قبل از سال ۲۰۰۱ به استخدام وزارت دفاع رژیم در آمده است.
 شهرام امیری در سایت شیان که مرکز تحقیقات برای ساخت سلاح اتمی بود (بعداز افشا، رژیم ناچار به انهدام آن شد) با یکی از متخصصین این سایت بنام دکتر پرویز کتانی کار میکرده است. پرویز کتانی یکی از مدیران در تیم محسن فخری زاده در این سایت در ساخت سلاح هسته ای بود. پرویز کتانی در عین حال استاد دانشگاه علم و صنعت بوده و در رابطه با سایت شیان روی “آشکار سازی“ کار میکرد و شهرام امیری بهمراه فرد دیگری بنام حسین زیلویی زیر نظر کتانی روی لایحه های نازک نجقیقات میکردند.
 پرویز کتانی شهرام امیری را برای گذراندن دوره کارشناسی ارشد در فیزیک جامد به دانشگاه علم صنعت فرستاد و خودش استاد مشاورش شد و از استاد راهنمایش “رسول اژئیان“ خواست که پایان نامه شهرام امیری در موضوع “گایگر- مولر “ باشد که در وزارت دفاع به آن نیاز دارند. شهرام امیری پایان نامه اش را در سال ۲۰۰۴ در این زمینه از دانشگاه علم و صنعت گرفته است.(آزمایش گایگر – مولر سیستم آشکار ساز است که میزان وجود تشعشع رادیو اکتیو در یک محیط را مشخص میکند)
 پس از تخریب سایت شیان (بعلت افشای محل آن در سال ۲۰۰۳ ) بمدت حدود یکسال وزارت دفاع اقدام به ایجاد یک مرکز بنام «انستیتو فیزیک کاربردی» در دانشگاه علم و صنعت نمود که شهرام امیری نیز با این بخش ارتباط داشته است.
 بعد از انتقال تجهیزات سایت شیان به سایت مژده, شهرام امیری در سایت مژده که مرکز فرماندهی ساخت سلاح اتمی است, مشغول بکار شد و تا متواری شدنش در این سایت بود. لذا در جریان فعالیتهای این ارگان برای ساخت سلاح اتمی بوده است.
 سایت مژده بعد از سال ۲۰۰۸ در بخش تهران دانشگاه مالک اشتر که درمجاورت آن واقع شده ادغام شده و بنام پردیس تهران دانشگاه مالک اشتر نامیده میشود. رئیس این مرکز محسن فخری زاده مهابادی است. اسم وی بعنوان یکی از دانشمندان اتمی نظامی رژیم در لیست تحریم قطعنامه ۱۷۴۷ شورای امنیت قرار دارد.
 شهرام امیری علاوه بر کار در سایت مژده در سایت فردوی قم هم کار میکرده است, این موضوع نشان میدهد که سایت فردوی قم در ارتباط با وزارت دفاع و سایت مژده قرار داشته است.

همبستگی ملی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر