Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ تیر ۲۴, پنجشنبه

سپاه جهل و جنون پاسداران انقلاب جنون اسلامی طی اطلاعیه یی مزدوران سپاه را به آمادگی برای حفظ نظام فراخواند

سپاه جهل و جنون پاسداران انقلاب جنون اسلامی طی اطلاعیه یی مزدوران سپاه را به آمادگی برای حفظ نظام فراخواند
سپاه پاسداران ضد مردمی در تهران، طی اطلاعیه یی با ابراز وحشت از تدوام قیام مردم علیه دیکتاتوری آخوندی، قیام را سخت تر از ۸سال جنگ ضد میهنی دانست و مزدوران سپاه را به آمادگی برای حفظ نظام فراخواند. سپاه پاسداران در تهران در اطلاعیه خود به مناسبت روز پاسدار، با ابراز نگرانی نوشت: «بی‌شک، امروزه در عرصه تهاجم نرم و گسترده دشمنان قسم خورده خارجی و غافلان، منافقان و فتنه‌گران داخلی،...در حقیقت نبردی سهمگین برای خاموشی...انقلاب اسلامی است..»

در بیانیه سپاه ضد مردمی در تهران با وحشت از قیام سراسری مردم ایران که از آن با عنوان آنچه که «آتش فتنه توسط منافقان داخلی » نام برده شده آمده است: سپاه...تهران بزرگ، در راستای هدایت‌های مقام معظم ولایت،...میدان نبرد کنونی را بسیار وسیع‌تر، حساس‌تر، سخت‌تر و هوشمندانه‌تر از دوران دفاع نظامی و سخت ۸ ساله دانسته و بر همین اساس،...حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را بر عهده گرفته است.
از سوی دیگر آخوند سعیدی نماینده خامنه ای در سپاه ضدمردمی طی سخنانی به همین مناسبت، سپاه پاسداران را برای مقابله با فتنه های بزرگ، فراخواند. وی گفت: «...امروز سپاه باید برای حضور در عرصه جنگ نرم و تقابل با فتنه‌های بزرگ...گام‌های اساسی و زیربنایی بردارد...»

همبستگی ملی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر