Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ تیر ۲۴, پنجشنبه

پاسخ مردم شاهو به مزدوران حکومتی

پاسخ مردم شاهو به مزدوران حکومتی


مزدوران حکومتی در منطقه شاهو در کردستان، با پوشیدن لباس کردی شبیه پیشمرگان کردستان، گشت می زنند, به گزارش رسیده این مساله باعث نفرت مردم منطقه شده است . دراین رابطه عده ای از جوانان روز چهارشنبه هفته گذشته با مامورین درگیر شدند.دراین درگیری یکی از مزدوران حکومتی به نام فرهاد مصطفی زاده، اهل روستای شمشیر , که نقش مهمی در بازداشت و آزار مردم این منطقه داشته است به هلاکت رسید.

اخبار بیشتر در رابطه‌ با کوردستان:

روز یک شنبه بیستم تیرماه، یکی از شهروندان کرد مناطق مرزی غرب کشور، بر اثر تیراندازی مستقیم نیروهای انتظامی از پای درآمده و جان خود را از دست داد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا(۲۲تیر۸۹)، نیروهای انتظامی در منطقه مرزی "بایه وه" شهر مریوان تعدادی از شهروندان مرزنشین این منطقه را به بهانه حمل کالای قاچاق به رگبار می بندند که بر اثر آن یکی از این شهروندان کشته می شود

همبستگی ملی

عکس رزمآوران راه آزادی حماسه آفرینان راه کرد و کردستان هرکسی علیه این گلها دست به بدگوی بزند باید بداند با قهر یک پارچه ملت شجاع و دلیر کردستان روبرو میشود مرگ و نابودی برای رژیمهای اشغالگر بخصوص رژیم جهل و جنون آخوندی و رژیم فاشیست ترکیه و رژیم بعث کثافت سوریه که خیلی از کردهای ان کشور را به قتل و به شهادت رسانده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر