Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ تیر ۱۲, شنبه

آیا جن وجود دارد؟ دویانه با یه کردی بگیم شیت یعنی چه آیا مردمانی نادان اسم از این دعباها میبرند معناش میدانند؟

آیا جن وجود دارد؟ دویانه با یه کردی بگیم شیت یعنی چه آیا مردمانی نادان اسم از این دعباها میبرند معناش میدانند؟
این ویدئو کلیپ درباره باورهای خرافاتی و نادرست در محیطهای آلوده به فساد فکری و فقر فکری که در سالهای ماقبل تاریخ بر سرمیبرند در این دنیای مدرن و آزاد که مثل باد آورده به اروپا آمده اند این افراد نادان و بیسواد در جامعه کهنه اندیش و کج اندیش ما بخصوص خاورمیانه که ملتهب شده توسط برادران مسلمان انسان کش که با افتخار انسانها را سر میبرند و الله اکبر میکنند .
با تشکر ساموئیل کرماشانی 3/7/2010



---------------------------------------
روه همبستگی با مادران عزادار ایران درکلن چهارم یولی علیه اعدام و سنگسار
درود بر دوستان عزیز
عفو بين‌الملل: دو زن اکنون در هراس خطر اعدام هستند، رهانا

سازمان عفو بين الملل طی اطلاعيه‌ای جديد از مقامات ايرانی خواست که فورا همه احکام مرگ و اعدام در خصوص همه زندانيان محکوم به اعدام خصوصا در مورد دو زن که در معرض خطر اعدام قريب الوقوع قرار دارند را متوقف کند.
خبرگزاری حقوق بشر ايران
رهانا: اين سازمان همچنين از مقامات ايرانی خواست که به بررسی مجدد و لغو قوانين مجازات مرگ، به منظور آشکار کردن جزئيات کامل احکام مرگ و اعدام بپردازند و به روند رو به رشد خواست جامعه جهانی برای لغو مجازات اعدام بپيوندند.
دو زن هم اينک در هراس خطر اعدام قريب الوقوع هستند. زينب جلاليان، فعال سياسی و عضو اقليت کرد، در اوايل سال ۲۰۰۹ به اتهام محاربه “دشمنی با خدا” به اعدام محکوم شد، در حالی که سکينه محمدی آشتيانی، به جرم “زنای محصنه” در حالی که در وضعيت تأهل بوده است در ماه می سال ۲۰۰۷ به اعدام از طريق سنگسار محکوم شد که اين حکم هر لحظه می تواند اجرا شود.


***همانطور که شنیده اید گروههای بسیاری در شهرهای مختلف علیه این دو -
حکم حرکتهای اعتراضی داشته و دارند
همزمان با ما * گروه همبستگی با مادران عزادار ایران درکلن *
نیز چند گروه از ساعت 11 صبح برنامه خواهند داشت و به عبارتی با ما همراه خواهند بود.امروز از اداره پلیس به من خبر دادند که محل همیشگی ما این هفته در اختیار گروه مخالف اعدام از کشور چین خواهد بود و ما میبایستی با گروههای دیگر ایرانی به
.برویم dom-wallraf platz طرف دیگر




نگذاريد کابوس زندگيمان اتفاق بيفتد٬
به سنگسار شدن مادرمان اعتراض کنيد!

امروز دست ياري به سوي همه مردم دنيا دراز ميکنيم. پنج سال است که بدون مهر مادري و با ترس و وحشت زندگي ميکنيم. آيا دنيا آنچنان ظالم است که ميتواند اين فاجعه را ببيند و راحت از آن عبور کند ؟

ما فرزندان سکينه محمدي آشتياني هستيم. فريده و سجاد محمدي آشتياني. از سنين نوجواني با اين درد آشنا شديم که مادرمان در زندان است و ما منتظر يک فاجعه نشسته ايم. راستش کلمه سنگسار٬ به خودي خود چنان ترسناک است که ما سعي ميکنيم هيچگاه از آن استفاده نکنيم. ما ميگوييم٬ مادرمان در خطر است٬ مادرمان مکنست کشته شود و مادرمان از همه انتظار دارد کمکش کنند.
مادران ایران همراه با خانواده زندانیان سیاسی و جان باختگان کنونی و گذشته، خواستار:
۱- محاکمه علنی و مجازات آمرین و عاملین جنایات سی و یک سال گذشته،
۲- آزادی تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی،
۳- محکوم کردن مجازات اعدام و پایان دادن به احکام اعدام شدند.

امروز پس از یک سال اگر چه مادران عزادار رخت عزا از تن در آورند، ولی از پای نخواهند نشست و با قامتی استوار، پیگیر و پایدار و تا جان در بدن دارند، مادران دادخواهی هستندکه برای رسیدن به خواسته های خود مبارزه خواهند کرد.

مادران عزادار
ششم تیرماه سال ۱۳۸۹



ما گروه همبستگی با مادران عزادارایران-کلن به این ندا پاسخ میدهیم

بکشنبه4یولی ساعت11 در کلن دم والروف پلاتز
برنامه این هفته ما نیزفراخوان برای همه آزادیخواهان زن و مرد را دارد
در پخش خبر لطفا کوشا باشیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر