Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ تیر ۱۳, یکشنبه

کشف مزدوران رژیم در شهر کارلستاد که در روزهای آینده مشخصات این افراد منتشر میشود


کشف مزدوران رژیم در شهر کارلستاد که در روزهای آینده مشخصات این افراد منتشر میشود
هشدار چند نفری که به ایران سفر نموده اند و رفته اند خودسرانه سوراغ من را گرفته اند از اعضای خانواده ام در ایران به این خودسر و سرگردان مزدور هشدار میدهم که طبق قوانین اروپا هر چیزی بر سر خانواده و یا اعضای فامیلم در ایران بیاید این مزدوران مسئول مستقیم هر اعمالی خواهند بود و ازشان شکایت میکنم
هم اکنون افراد فامیل من در ایران ترسیده اند و عکس و صدای این مزدوران را برای من ارسال نموده اند.
این افراد رفته اند به ایران و سوراغ من را کرفته اند و از خیلیها سئوال نموده اند و طبق اطلاعاتی که بدست من رسیده است چند نفر از این مزدوران وابسته و در حال خدمت نمودن به رژیم هستند در شهر کارلستاد سوئد بر سر میبرند و چند نفر از این افراد چپنما ئ روانی هستند و در آینده آدرس و مشخصات و عکسش منتشر میشود.
این مزدوران روانی و خودفروش رفته اند چندین بار سایتهای من را برای ارگانهای رژیم ارسال نموده اند تا رژیم ایران آن را فیلتر کند البته این کار احزاب خودفروش میباشد و من شخصأ به این افراد هشدار داده ام و خودشان خوب میدانند که این کار غییر قانونی میباشد که این جانوران روانی دست به ان میزنند.
باید بدانند که عکس و مشخصات افرادی که در باره در ایران سئوال نموده اند در اختیار دارم و روزیبه چشم این خودفروشان میکوبم.
مزدوران روانی و چپنما خودفروش بیسواد . چوپان دست به این کار ابلهانه زده اند.
با تشکر ساموئیل کرماشانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر