Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ دی ۱۰, یکشنبه

دیکتاتور سوریه نیاز فوری به کمک رواندرمانی دارند و در یک بیماری حاد خطر ناک روانی بر سر میبرند و چهره اش داد میزند که مبتلا به جنون حاد شده اند

دیکتاتور سوریه نیاز فوری به کمک رواندرمانی دارند و در یک بیماری حاد خطر ناک روانی بر سر میبرند  و چهره اش داد میزند که  مبتلا به جنون حاد شده اند
چهره دیکتاتوری سوریه به ما نشان میدهد که ایشان دچار یک بیماری روانی خطر ناک شده اند  .

 دیکتاتوری سوریه بیمار  است و مبتلا به جنون حاد خطرناک شده اند
چهره بشار اسد پر است از خشم و نگرانی در عین حال ناتوانی و پریشان حال اگر با دقت چهره دیکتاتوری سوریه را نگاه کنید خیلی غیر طبیعی و دچار اظطراب و نگرانی میباشد این چهره به ما نشان میدهد که در باره آینده خویش نگران است و به طور دقیق میداند که هیچ آینده خوبی نصیبش نخواهند شد با دقت نگاه وست چمشانش را بکنید دماغش و چشمانش و پیشانیش همه و همه به ما نشاند میدهد که این فرد سالم نیست و بلکه نیاز به مداوای رواندرمانی دارند این چهر یعنی یک بیمار روانی خطرناک ..... این چهره پر است از نگرانی و مبتلا به بیماری حاد پارانوئیدی ..
با سپاس ساموئیل کرماشانی
این شخص احتیاج به کمک روان درمانی دارد این همه خون های بیگاهان توسط باندش و خامنه ای پلید در سرزمین سوریه روزانه ریخته میشود خدا عاقبت چنین افراد و چنین رژیمی را بما گفته است راه پس و پیشش بسته می شود و توسط خلق مجازات خواهد شد .ننگ بر او و خاندانش و حامیانش باد

تنگ تر شدن حلقه اطرافیان رئیس جمهور سوریه
اسد به آشپز خود بی اعتماد است و اتاق خواب خود را هر شب تغییر می دهد
منابع امنیتی غربی و خاورمیانه ای فاش کردند که بشار اسد رئیس جمهور سوریه به دلیل بیم از ترور ، حلقه اطرافیان خود را تنها به افراد خانواده اش و تعدادی از مشاوران منحصر کرده است. 
بر اساس این گزارش رئیس جمهور سوریه هم اکنون در کنج عزلت بسر می برد و تنها با مشاورانی که به آنها اعتماد کامل دارد ملاقات می کند. 
این در حالی است که حلقه محاصره دمشق توسط مخالفان در حال تنگ تر شدن است و نیروهای رژیم در دیگر مناطق ، متحمل شکست های سنگینی شده اند.
این منابع تاکید کردند که اسد به دليل بیم از ترور ، آشپزان قصر را زیر نظر دقیق قرار داده است و هر شب اتاق خواب خود را تغییر می دهد.
با این حال اسد دو ماه پیش گفته است که وی سوریه را ترک نخواهد کرد و تا آخر در آن باقی خواهد ماند.
از سوی دیگر مشاوران اسد برای یافتن راه حلی جهت برون رفت از بحران با همکاری کشورهای حامی رژیم سوریه ، به تکاپو افتاده اند.
روسیه و ایران در چند ماه اخیر بارها طرح هایی برای حل بحران سوریه پیشنهاد داده اند اما هر بار با مخالفت ائتلاف سوریه روبرو شده است.
آخرین بار وزارت خارجه روسیه رئیس ائتلاف ملی سوریه را برای گفت و گو درباره بحران این کشور به مسکو دعوت کرد اما این دعوت با مخالفت این ائتلاف روبرو شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر