Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ فروردین ۱۴, یکشنبه

9 کشته و مجروح در حمله به پاسگاه مریوان


9 کشته و مجروح در حمله به پاسگاه مریوان
کردپرس خبر دادند جمعه شب در روستای کانی کبود از توابع شهرمرزی مریوان گروهی از افراد مسلح با استفاده از تاریکی شب به سمت پاسگاه نیروی انتظامی آتش گشودند که بر اثر آن چهار نفر کشته و 5 نفر دیگر نیز زخمی شدند. کردپرس خبر دادند جمعه شب در روستای کانی کبود از توابع شهرمرزی مریوان گروهی از افراد مسلح با استفاده از تاریکی شب به سمت پاسگاه نیروی انتظامی آتش گشودند که بر اثر آن چهار نفر کشته و 5 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
----------------------
۶ میلیون بار نقض حقوق بشر در ایران
خبرگزاری هرانا، مجموعه ی موارد ثبت شده ی نقض حقوق بشر در ایران در سال 1389 را که بر شش میلیون مورد بالغ می شود منتشر کرده است. در این گزارش که در نوع خود بی‌سابقه است، تلاش شده است در کنار اعلام آمار‌ها و استفاده از اشکال برای بیان میزان ثبت شده نقض حقوق بشر در ایران به توانمندی‌های گروه های مدافع حقوق بشر بر اساس حوزه کاری یا جغرافیایی نیز پرداخته شود.
بنابراین فرد مطالعه کننده متوجه خواهد شد گروههای مدافع حقوق بشر در چه مناطقی از کشور فعال‌تر هستند یا در چه مناطقی ضعیف هستند و همینطور در چه حوزه‌هایی گزارشگری فعالانه صورت می‌گیرد. این مهم می‌تواند با ایجاد امکان تجزیه و تحلیل بیشتر برای مدافعان حقوق بشر به بهبود وضعیت حقوق بشر در ایران کمک کند.
در این گزارش بالغ بر ۳۸ صفحه از ۴۸ نمودار و ده‌ها صفحه آمار استفاده شده است. :


اشغال اشرف


مجاهدین از اشغال نظامی بخشی از کمپ اشرف خبر می دهد

یک‌شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۹۰ / ۰۳ آوریل ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

تلویزیون الرافدین روز ۳ آوریل خبر داد: مجاهدین خلق ایران ارتش عراق را متهم کرد که با دستور نوری المالکی به مقرش در استان دیالی نفوذ کرده است.

سازمان اپوزیسیون مجاهدین خلق ایران ارتش دولتی را متهم کرد که با دستور نخست‌وزیر دولت ناقص و غیرمشروع نوری المالکی به مقرش در استان دیالی نفوذ کرده است. این گروه گفت نیروهای لشکر پنجم به دستور مالکی بخش هایی از اردوگاه اشرف را با ستونهایی از زرهی اشغال کرده است که تعداد آنها به سی زرهی می‌رسد. این گروه اشغال نظامی اردوگاه را محکوم کرد و آن را نقض قوانین و توافقات بین‌المللی توصیف نمود. این گروه از دبیرکل سازمان ملل و نماینده ویژه‌اش در عراق و سفیر آمریکای اشغالگر و نیروهای اشغالگر خواستار دخالت فوری برای خروج این نیروها از اردوگاه اشرف شد».

اشغال اشرف توسط ستونهای زرهی به دستور مالکی به همراه فیلم

یک‌شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۹۰ / ۰۳ آوریل ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

اشرف - شماره 1

اشرف - شماره ۱
- از نیمه شب شنبه۱۳فروردین, نیروهای لشکر پنجم عراق به دستور نوری مالکی نخست وزیر این کشور, با ستونهای زرهی بخشهایی از اشرف را به اشغال خود در آورده‌اند. تاکنون دست کم ۳۰زرهپوش بی ام پی و هاموی در اشرف مستقر شده اند.

لشکرکشی و اشغال نظامی اشرف که یک منطقه کاملا غیر نظامی و خلع سلاح شده است, ناقض قوانین و کنوانسیونهای بین المللی از جمله کنوانسیون چهارم ژنو است و یادآور اقدامات سرکوبگرانه وحشیانه نیروهای قذافی علیه مردم بیدفاع این کشور است.
این اقدام سرکوبگرانه در راستای اجرای طرحهای فاشیسم دینی حاکم بر ایران برای سرکوب اپوزیسیون خود در شرایطی است که با قیام سراسری مواجه می باشد.
مقاومت ایران دبیرکل ملل متحد, نماینده ویژه دبیر کل در عراق, سفیر و نیروهای آمریکایی در عراق را به دخالت فوری به منظور خروج این نیروها از اشرف است.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۴ فروردین ۱۳۸۹(۳ آوریل ۲۰۱۱)


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر