Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲, جمعه

ما حمله وحشیانه نیروهای تحت امر مالکی به ساکنین بی دفاع شهر اشرف و کشتار پناهندگان سیاسی بدست مزدوران رژیم جنون آخوندی قویا محکوم میکنیم


ما حمله وحشیانه نیروهای تحت امر مالکی به
ساکنین بی دفاع شهر اشرف و کشتار پناهندگان سیاسی بدست
مزدوران رژیم جنون آخوندی قویا محکوم میکنیم
و از عموم مردم ایران میخواهیم که این حمله
وحشیانه به فرزندان ملت ایران محکوم کنند
این کشتار بلاشک بدستور رژیم ضد ایرانی انجام گرفته است
و توسط مزدورانش در عراق اجرا شده است
با تشکر ساموئیل کرماشانی





--------------------------------------------
جنگ ارتجاع حاکم بر سر ماندن و رفتن مصلحی به فیلتر سایت ها کشیده شد

جنگ قدرت سران رژیم به فیلتر سایتها هم کشیده شد. در این رابطه تعدادی از سایتهای طرفدار احمدی نژاد فیلتر شدند

دیگربان : سایت «دیدگاه‌نیوز» از فیلتر شدن سایت‌های «برای همه»، «محرمانه نیوز»، «دولت یار»، «رهوا»، «باکری آنلاین» و «پنهان نیوز» خبر داد.
آن‌طور که این سایت نزدیک اسفندیار رحیم‌مشایی روز چهارشنبه (۳۱ فروردین) گزارش کرده است تمامی این سایت‌ها حامی دولت دهم بوده و به دلایلی نامعلوم فیلتر شده‌اند.

«سایت باکری آنلاین» نخستین سایت زنجبره‌ای حامی دولت بود که پس از افشاگری‌ها در خصوص اداره وزارت اطلاعات از سوی اطلاعات سپاه٬ فیلتر و از دسترس خارج شد.

یک روز پس از فیلتر شدن «باکری آنلاین»٬ دیگر سایت نزدیک به دولت به نام «دولت‌یار» روز سه‌شنبه (۳۰ فروردین) به صراحت محافظه‌کاران منتقد احمدی‌نژاد را تهدید به افشاگری کرد.

چند ساعت از این تهدیدات نگذشته بود که این سایت نیز در ایران از دسترس کاربران خارج شد.

سایت‌های «محرمانه‌نیوز» و «رهوا» که از ماه‌ها پیش حملات علیه حامیان علی خامنه‌ای را آغاز کرده بودند٬ از دیگر سایت‌های هستند که بنابر گزارش «دیدگاه نیوز» فیلتر شده‌اند.

سایت «دیدگاه‌نیوز» که از سایت‌های حامی تیم احمدی‌نژاد است اعلام کرده که در پیگیری‌های خود نتوانسته دلایل فیلتر شدن این سایت‌ها را مشخص کند.

--------------------------
انشقاق در بین نیروهای رژیم و کشمکش بین اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات به این زودی به زدو خورد خیابانی کشیده میشود.
وزارت اطلاعات در کوشش میباشد که بر اطلاعات سپاه تسلط پیدا کند و در بین این دونهاد درگیری وجود دارد که دیروز 10 ها افسر و درجه دار سپاه بازداشت شده است.

روزنامه الشرق الأوسط جلسه محرمانه سپاه را فاش کرد

احتمال نافرمانی فرماندهان سپاه پاسداران نظام حاکم بر ایران را تهدید می کند

پس از نافرمانی سربازان سوری در عدم تیراندازی به معترضان در این کشور كه به حكم مرگ آن سربازان منجر شد ، مقامات ايران چگونگی تعامل با افسران نظامی که از اجرای دستور تیراندازی بسوی تظاهر کنندگان خودداری کرده بودند را شروع كرده است.

روزنامه فرا منطقه ای الشرق الاوسط چاپ لندن روز پنج شنبه 21- 4-2011 در مقاله ای به قلم هدی حسینی به نقل از منبعی که آن را موثق خواند ، نوشت :" در روزهای گذشته هفت نفر ازعناصر بسيج بدلیل عدم اطاعت از دستور فرمانده خود برای تيراندازی ‏بسوی تظاهر کنندگان در خيابانهای تهران در ماه مارس گذشته اخراج شدند."

به گفته هدی حسنیی وبه نقل از منبع "موثق" این افراد به زندان اوين در تهران منتقل شدند و تحت شکنجه قرار گرفتند.

بر اساس اين گزارش بازجویان از آنها خواستند اسامی كسانی را که آنها را تشویق به نافرمانی کردند ونیز اسامی دیگر افرادی را که از دستورات سرپیچی کرده اند اعلام کنند.

روزنامه الشرق الاوسط افزود که به دلیل ترس از تکرار چنین حوادثی هفته گذشته سردار جعفری فرمانده کل سپاه خواستار تشکيل جلسه فرماندهان این نیروی نظامی شد ‏تا درباره اقدامی که بايد انجام شود تصميم گيری کنند. ‏

این روزنامه ادامه داد :"جعفری در این جلسه گفته است افرادی که از دستورات سرپيچی کنند بايد اخراج شوند اما برخی از معاونينش گفتند که اين افراد بايد ‏پاکسازی شوند تا پیامی به برای بقیه باشد که با چنين ‏رفتاری مدارا نخواهد شد."

هدی حسینی افزود:" در اين جلسه محمد رضا نقدی فرمانده بسيج گفت بايد زنان و فرزندان بالای دوازده سال کسانی که از ‏فرمان سرپیچی می کنند بازداشت شوند تا ابزاری برای بازدارندگی باشد."

این درحالی است که بقيه افسران حاضر ‏در جلسه گفتند ، باید به توبيخ اين افراد بسنده کرد تا جلب توجه نشود.

‏الشرق الأوسط ادامه داد در حاليکه ايران تلاش می کند در منطقه به عنوان ‏قدرتمندترين نظام ظاهر شود ‏احتمال نافرمانی در میان نيروهای مسلح سپاه پاسداران و بسيج به تهدیدی آشکار ‏برای ثبات نظام ايران تبديل شده است.

این نویسنده در پایان می نویسد اساس ترس نظام ايران اين است که احتمال دارد سرکشی در سطح گسترده صورت گیرد امری که به بروز ‏قیامهای داخلی در مراکز مختلف نظامی منتهی شود به شيوه ای که نتوان آن را تحت کنترل قرار داد.
///////////////////////

در اشارات سایت های خبری دیده می شود

تلاش اصولگرایان حاکم بر ایران برای تبدیل وزارت اطلاعات به سازمانی زیر نظر رهبری


اصولگرایان حاکم بر ایران تلاش هایی برای خارج کردن وزارت اطلاعات از نهادی تحت نظر دولت و تبدیل آن به سازمانی تحت نظر رهبر آغاز کرده اند.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پنجشنبه 21-4-2011 در جمع كارشناسان و نخبگان موسسه اندیشه ولایت با اشاره به موضوع "اطلاعات" گفت : "در اكثر كشورهای پیشرفته دنیا اطلاعات یك مساله حاكمیتی و فراتر از امور اجرایی است، لذا در كشور ما نیز در شرایط مناسبی، می توان وزارت اطلاعات را تبدیل به سازمان اطلاعاتی كرد."

او ادامه داد: "چند سال پیش كه این موضوع را طرح كردم، عده‌ای از اصلاح طلبان با این موضوع مخالفت كردند، ولی من همچنان اعتقاد دارم كه اطلاعات كشور باید زیر نظر حاكمیت بوجود بیاید."

رضایی با بیان این‌كه اطلاعات كشور می‌تواند به طور مثال مشابه صدا و سیما اداره شود، افزود : "هر سه قوه كشور به اطلاعات نیازمند هستد و نظام هم نمی‌تواند، بی ارتباط با اطلاعات باشد.

او ابراز عقیده کرد که سازمان اطلاعاتی موفق تر از وزارت اطلاعات خواهد بود.
سایت "بولتن‌نیوز" از پایگاه های خبری نزدیک به نهادهای امنیتی نیز دوشنبه 18-4-2011 در یادداشتی نوشته بود که وزارت اطلاعات باید از زیر نظر دولت خارج شود.

این سایت با اشاره به وجود زمزمه هایی در مجلس شورای اسلامی مبنی بر تبدیل وزارت اطلاعات به سازمان اطلاعات ادامه داده است: "باید کم‌کم دستگاه اطلاعاتی کشور از زیر مجموعه‌ دولت‌ها بیرون آورد و به عنوان یک نهاد مستقل فعالیت‌های خود را ادامه دهد."

اصلاح طلبان در ایران همواره تاکید می کردند چنانچه اطلاعات از شکل وزارتخانه و به عنوان نهادی که زیر نظر مجلس شورای اسلامی است خارج شود، امکان اقدامات فراقانونی در آن فراهم می شود.
-----------------------------------------------------------------
درگیری مسلحانه در روستای حسن آباد سنندج ادامه دارد
در پی آغاز درگیری بین افراد مسلح ناشناس و نیروهای انتظامی در روستای حسن آباد این حادثه همچنان ادامه دارد. به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، درگیری مسلحانه بین افراد ناشناس و نیروی انتظامی که از ساعت 15 ظهر پنج شنبه آغاز شده بود تا دقایقی قبل (حدودا ساعت 22 پنجشنبه بوفت ایران) همچنان ادامه داشت و صدای شلیک گلوله همچنان به گوش می رسد.

افراد حاضر در ورودی روستای حسن آباد که شاهد ماجرا بوده اند به خبرنگار مهر در محل وقوع حادثه گفتند که این درگیری از حدود ساعت 15 بعد از ظهر آغاز شده است و تاکنون ادامه دارد و در حال حاضر صدای شلیک گلوله در بخشهای این روستا همچنان به گوش می رسد و نیروهای انتظامی و نظامی کنترل این محوطه را به دست گرفته اند.

تا این لحظه هیچگونه جزئیاتی از این حادثه اطلاع رسانی نشده است ولی معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی کردستان ساعتی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر در سنندج وقوع این درگیری را تائید کرده بود.

تاکنون هیچکدام از مسئولان استان کردستان نسبت به اعلام جزئیات این حادثه اطلاع رسانی نکرده و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر با ذکر این جمله که بعدا اطلاع رسانی صورت می گیرد بسنده کرده اند.

روستای حسن آباد در پنج کیلومتری شهر سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر