Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ فروردین ۱۳, شنبه

موضوع اطلاعیه درمورد تاسیس یک گروه تروریستی در استان ورملاند سوئد توسط وزارت اطلاعات رژیم ایران


حمله یکی از اعضای باند تروریستی وابسته با سپاه قدس با تبر به شخص ساموئیل کرماشانی در مورخ 30 مارس 2011 در ساعت 18و 30 دقیقه به وقت سوئد من دیشب در تماسی تلفنی با دادستان کل سوئد که ویدئوی حمله کننده را دریافت نموده بود گفت بعد از دادگاهی نمودن شخص حمله کننده احتمال اخراجش از سوئد وجود دارد گفت ما داریم این موضوع را بررسی میکنیم و از دادستان ورملاند میخواهیم فرد حمله کننده را به جایی بازگرداند که از آنجا آمده است در جواب سئوالی که آیا افراد مظنون به ترور که علنا حمله میکنند و میگویند میکشیم چه رفتاری با آنها میشود گفت اخراج ما قوانینی را به تصویب رسانده ایم در ماه ژانویه امسال هر کسی دست به کار تروریستی بزند از سوئد اخراجش میکنیم. و پرونده شما بدستمان رسیده است و ما داریم بنابر درخواست چند حزب سیاسی بررسی اخراج نامبرده میکنیم.
شخصنامبرده با چند فقره جرم متهم میباشد 1 حمله برای اجرای قتل عمده برداشتن با خود اسلحه سرد مثل تبر که جرمش خیلی سنگین خواهند بود 2 حمله و قسد کشتن با تبر خلاصه با 5 فقره جرم متهم میباشد و احتمال 100% اخراجش را تضمین میکند این جرمهای که مرتکب شده است.


موضوع اطلاعیه درمورد تاسیس یک گروه تروریستی در استان ورملاند سوئد توسط وزارت اطلاعات و سپاه قدس رژیم ایران
که این با دقت من برنامه و رفتار آنها را دنبال نموده ام و تماسهای که با من داشته اند و برنامه های که برای کشتن ما برنامه ریزی نموده بودند در آینده با نام و اسامی این مزدوران منتشر میشود. تاسیس گروه تروریستی در شهر کارلستاد سوئد توسط سپاه قدس. این گروه توسط سپاه قدس تاسیس شده است بر ضد سازمان مجاهدین خلق ایران و گروه های دیگر ضد رژیم. یکی از اعضای این باند تروریستی با تبر به ما حمله نمود و قسد کشتن ما را داشت این باند تروریستی توسط سپاه قدس تاسیس شده است میخواهند با تهدید و ارعاب در جامعه مدرن سوئد نوعی از سیستم ولایت فقیه پیاده کنند این تروریستهای وابسته به سپاه قدس در شهر کارلستاد سوئد. بر اساس قوانین ضد ترور کشورهای اروپایی و یخصوص کشور سوئد این باند تروریست هستند چرا چون زبان تهدید دارند و کسانی را علیه کسانی که با آنها نیستند تحریک میکنند این تحریک خودش بزرگترین کار تخریبی و تروریستی میباشد . با اسناد به قوانین ضد ترور گروه و یا دسته ای که تازه درست شده است یک دسته تخریبکننده و تروریستی میباشند.
برای دریافت عکس و مشخصات مزدوران با این ایمیل زیر تماس بگیرید. در سال گذشته یکی از این مزدوران به من گفت اگر به مجاهدین فوش ندی اینجا کشته میشوید من هم گفتم مگر اینجا ایرانه یا عراق و یا افغانستان که هر کسی بخواهد هر کسی را بکشد ؟ در جواب گفت حالا میبینید من هم صداش در دست دارم و هم با ویدئو ظبط نموده ام .
samuel.ku35@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر