Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ اردیبهشت ۹, جمعه

فراخان چهار نهاد مدنی علیه اجرای حکم اعدام شیرکو معارفی



فراخان چهار نهاد مدنی علیه اجرای حکم اعدام شیرکو معارفی
زندانی سیاسی کرد، شیرکو معارفی، در خطر اعدام قریب الوقوع
مردم آزادیخواه ایران و کردستان
نهادهای حقوق بشری و مجامع بین امللی
نهادهای سیاسی و مدنی در خارج از کشور
همان طور که میدانید شیرکو معارفی در خطر جدی اجرای حکم اعدام قرار دارد. شیرکوه معارفی اهل بانه از سوی دادگاه انقلاب سقز به اتهام محاربه به اعدام محکوم شده است. این حکم در دادگاه تجدید نظر و دیوان عالی کشور نیز به تائید رسیده است.
هم اکنون وی برای اعتراض به اجرای حکمش از روز پنج شنبه هشتم اردیبهشت ماه سال جاری، دست به اعتصاب زده است.
از این رو ما به عنوان نهادهای مدنی کرد در کردستان از تمامی مردم کردستان و ایران و از کلیه نهادهای فوق و مجامع بین امللی خواهان مداخله موثر و فعال و فوری هستیم زیرا جان زندانی سیاسی کرد شیرکو معارفی در خطر جدی میباشد. و از تمام نهاد های سیاسی و مدنی و تمامی آزادیخواهان در خارج از کشور میخواهیم که با اعتراض خود در کشورهای اروپایی و دیگر کشورهای جهان ، صدای بی گناهی شیرکو معارفی را به گوش جهانیان برسانند و حمایت و پشتیبانی خود را از تمامی نهادهای که در این زمینه تلاش میکنند اعلام مینمایم.
کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی

انجمن زنان آذر مهر کردستان

سازمان ضد اعدام در کردستان

اتحادیه خانواده های در بند کورد.
---------------------------------------

فوری، فشار علیه شیرکو معارفی برای شکستن اعتصاب غذاش
پس از آنکه شیرکو معارفی زندانی سیاسی محکوم به اعدام برای اعتراض به اجرای حکمش از روز پنج شنبه هشتم اردیبهشت ماه سال جاری، دست به اعتصاب زده بود امروز نامبرده از طرف مسئول زندان تحت فشار قرار میگیرد که به اعتصاب غذای خود پایان دهد.
این در حالیست که در تاریخ 27.04.2011 پرونده‌ نامبرده " از سوی شعبه‌ی 27 شواری عالی کشور با تائید حکم قبلی" اعدام" بدون هیچ گونه توجه‌ای به لایحه دفاعی متهم و وکیلش" سعید شیخی" و صورت جلسه مردم روستای" دوره قله " محلی که شیرکو دستگیر شده بود، مجددا به‌ دادگستری شهرستان سقز ارجاع داده‌ شده بود و از انجا به‌ شعبه‌ اجرای احکام فرستاده‌ شده که بنا به‌ گزارشات موثق شعبه‌ اجرای احکام پرونده‌ را به زندان ، جهت اجرای حکم در اولین فرصت فرستاده‌ است. از این تاریخ هر لحظه‌ احتمال اجرای حکم این زندانی کرد وجود دارد.
کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر