Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ فروردین ۲۴, چهارشنبه

نرخ جدید تورم در سوئد که اقتصاد سوئد دارد روبه وخامت میرود


Grafik: Martin Thelander
نرخ جدید تورم در سوئد که اقتصاد سوئد دارد روبه وخامت میرود
آمار جدید، نرخ تورم در سوئد را 2.9 در صد نشان می دهد. علت تورم عبارت است از بالا رفتن سود بر قرضه های بانکی، هزینه بالای مسکن، گرانی مواد خوراکی، لباس، کفش و قیمت بالای برق و مواد سوختی. در برابر این گرانی ها تنها قیمت وسایل برقی خانگی است که پاین تر بوده است. تحلیل گران مسایل اقتصادی پیش
بینی می کردند که تورم تا مرز 3 در صد خواهد رسید. با این که آمار جدید، تورم را پاین تر از سطح انتظار نشان می دهد در مقایسه با ماه فبروری سال قبل که نرخ تورم 2.5 در صد بود ، نرخ تورم امسال بالا تر رفته است.
برای نمونه امسال کارت اتوبوس ماهانه قبلا 350 کرون بود حالا به 480 کرون رسیده است و قیمت گوشت روز بروز دارد بالا میرود دولت جدید سوئد ضربه ای خطرناک بر اقتصاد سوئد زده است که کمر شکن میباشد.
//////////////////////////////////////////////////////

قاچاق و سکس کودکان

سازمان دفاع از حقوق کودک پلیس سوئد را به خاطر سهل انگار در بررسی صد ها عکس مربوط به سکس کودکان مورد انتقاد قرار د اده است. سازمان ایکپ همراه با سی سازمان دیگر به سازمان ملل نامه نوشته و از قاچاق و سکس کودکان شکایت کرده اند. انتقادات زمانی وارد می شود که دولت سوئد برای اولین بار برای کمیته دفاع از حقوق کودک در سازمان ملل توضیحاتی در باره تصاویر سکسی وخریدن سکس کودکان ارایه می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر