Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ فروردین ۳۱, چهارشنبه

ادامه ناآرامی و آتش افروزی در گوتنبرگ


ادامه ناآرامی و آتش افروزی در گوتنبرگ

Eldhärjad bil med motorhuven öppen. Foto: Jan Andersson/SR.
سه شنبه شب نیز، درگیری ها و آتش افروزی های پراکنده در مناطق فرولوندا Frölunda و تی نرد Tynnered شهر گوتنبرگ ادامه یافت.در حوادث شب گذشته دست کم چهار اتومبیل به آتش کشیده شدند. پلیس و آتش نشانی هنگامی که به محل رسیدند با سنگ پرانی گروهی از جوانان روبرو شدند که به سمت نیروهای پلیس و آتش نشانی ، اشعه سبز لیزر از چراغ قوه های مخصوص نیز نشانه رفته بودند. سنگ پراکنی ها به یک واگن قطار شهری نیز گزارش شده است. این اغتشاش ها از دوشنبه شب آغاز شد و آتش سوزی چندین اتومبیل در فرولوندای غربی گزارش شد. دو جوان به اتهام خرابکاری و آسیب به امول عمومی دستگیر شده اند و برای بازجوئی در اختیار پلیس هستند. انجمن والدین و جوانان تی نه رد از افراد بزرگسال محل و پدر و مادر ها درخواست کرده است که شب ها برای جلوگیری از خرابکاری جوانان ، به گشت محلی بپردازند.
----------------------------------------

انتقاد از وزارت دفاع سوئد

Foto: Peder Broberg/Sveriges Radio Blekinge.
بازرسی های دولتی، از وزارت دفاع سویدن به خاطر مشخص نبودن کارکردش در حوادثی مثل توفان و آتش سوزی در جنگل ها انتقاد کرده است. جان لندهال بازرس مسول معتقد است که وزارت دفاع وظیفه دارد که در حوادث طبیعی مثل توفان و آتش سوزی جنگل ها بشتابد اما کمون ها و شوراهای استانی می گویند وزارت دفاع آمادگی خاصی در این موارد از خود نشان نداده است.
////////////////////////////////////////////////////////////
تظاهرات کردهای سوریه و پیوستن کردهای آن کشور به اعتراضات مردمی در سوریه همان گونه که همه مطلع هستند رژیم فاشیست بعث سوریه تظاهرکنندگان را به گلوله بسته است و در یک نوار فیلم دیده میشود که سربازان وفادار به بشار اسد دیکتاتور کوتله سوریه با معترضین رفتار غیر انسانی میکنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر