Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ فروردین ۲۰, شنبه

حبیب در سلامتی کامل بسر میبرد



مردم بزرگ سنندج سحرگاه امروز بار دیگر برگ زرینی به تاریخ پرافتخار و شکوهمند خود افزودند و با تجمع مقابل درب زندان این شهر خواستار عدم اجرای حکم اعدام حبیب لطیفی شدند. با احتیاط و در عین حال بطور واقعی میتوان اعلام نمود که حبیب هنوز زنده است!
اخبار تکمیلی و تایید صددرصد سلامت حبیب متعاقبا اعلام خواهد شد

زنده باد سنندج بیدار

حبیب در سلامتی کامل بسر میبرد

گزارش اعضای کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی در سنندج
حبیب لطیفی در سلاتی کامل بسر میبرد و خوشبختانه خبر شایعه بوده ، اما حکم حبیب در مرحله اجرا قرار دارد و همه مراحل قانونی را گذرانده و در مرحله اجرا میباشد.

فوری فوری
by Sirus Malakooty on Saturday, 09 April 2011 at 22:14
شایعه شومی به گوش میرسد و امیدوارم صحت نداشته باشد، زمزمه اعدام حبیب لله لطیفی تا ساعاتی دیگر میرود. از همه انساندوستان و ازادگان و نهادهای حقوق بشری میخواهیم اقدام ضروری را برای پیشگیری این جنایت عریان اتخاذ نمایند.
در حال حاضر، زندانی سیاسی حبیب الله لطیفی، 28 ساله، در زندان مرکزی سنندج، بند 2 تحت حکم اعدام قطعی به سر می برد که هر لحظه با استیذان ریاست قوه قضائیه می تواند به اجرا درآید. خانواده وی تمامی مجامع و نهادهای حقوق بشری را برای نجات جان وی به مدد طلبیده اند.
مردم سنندج را باید از امکان وقوع چنین جنایتی اگاه ساخت.
------------------------------------------

در اعتراض و محکومیت حمله وحشیانه به شهر اشرف تظاهراتی اعتراضی در تورونتو میدان مل لسمن فردا
یکشنبه ۱۰ آوریل
Location: Mel Lastman Square
Yonge North of Sheppard
Time: 3-5 pm



این کلیپ نگاهی دقیق دارد به زوایای مختلف اعدام در ۳۲ سال گذشته و بی تاثیر بودن آن چه از لحاظ کاهش جرم و چه از لحاظ مقاصد سیاسی سیاست پیشگانی که آن را به عنوان ابزاری برای پیشبرد اهداف خویش استفاده میکنند. تمامی آمار ارائه شده در این کلیپ بر اساس گزارش های عفو بین الملل میباشد.
امید است این کلیپ کمکی باشد بر همگانی کردن درخواست لغو اعدام، در خواستی نه برای اهداف سیاسی و عقیدتی
که برای ارج نهادن بر کرامت انسانی و حق زندگی انسانها. درخواستی که می تواند تمامی ایرانیان صرف نظر از هر گونه گرایش سیاسی و عقیدتی گرد هم آورد.
این کلیپ در روز اعدام زهرا بهرامی ساخته شده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر