Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ اردیبهشت ۶, سه‌شنبه

جرائم با انگیزه تنفر از طرف مسئولین جدی گرفته نمی شود


جرائم با انگیزه تنفر از طرف مسئولین جدی گرفته نمی شود

در شهر کارلستاد یک نفر از یک باند تروریستی که توسط سپاه قدس در این شهر تاسیس شده است با تبر به ساموئیل کرماشانی حمله نموده و تبر در دست پلیس آن شهر میباشد.
بحث بر سر جرائمی که با انگیزه نفرت انجام می گیرد بالا گرفته است. اولوف هولم نماینده حزب لیبرال مردم در پارلمان ، همراه با چند تن از اعضای دیگر این حزب ، طرح مجدد لایحه ای را در نظر دارند . او از بی توجهی دولت نسبت به این مساله ابراز ناخرسندی کرده.
این عضو حزب لیبرال مردم با اشاره به حمله یک شخص روانی که از سوی چند نفر تحریک شده بود در شهر کرالستاد اشاره نمود و از دولت خواست این نوع مجرمین را مورد معالجه رواندرمانی و یا در نهایت اخراجشان بکنید چرا چون اگر دنبال مشکل و یا جرائم هستند در کشور سوئد این نوع اشخاص جای ندارند بهتر است به همان جای بازگردند که قبلا بوده اند تا قدر زندگی بهتر بفهمند.

استفاده محدود از قانون مبارزه با تروریسم

هشت سال پس از تشدید قانون مبارزه با تروریسم تنها درچند مورد معدود استفاده از این قانون منجر به محکومیت شده است. از سال ۲۰۰۳ تاکنون حدود بیست تن به اتهام جرم های تروریستی بازداشت شده اند. از میان اینان تنها دو تن و بجرم تامین مالی یک سوء قصد در عراق، محکوم شده اند. از ۱۸ تن باقیمانده یک تن تحویل دانمارک گردیده است و بقیه آزاد شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر