Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ فروردین ۱۶, سه‌شنبه

عامل اصلی قتل منوچهر که کسانی دیگر را علیه او تحریک نموده است شناسائی شده است


عامل اصلی قتل منوچهر که کسانی دیگر را علیه او تحریک نموده است شناسائی شده است در یکی از شهرهای سوئد بنام کارلستاد.
و تاسیس یک گروه تروریستی در شهر کارلستاد سوئد بدستورفرمانده ی سپاه قدس که این اسم از خود نهاده اند این گروه تماما توسط سپاه قدس تاسیس شده است.
KIN kurdish international network
تحقیقات در باره تاسیس یک گروه تروریستی در شهر کارلستاد سوئد آغاز شده است که این گروه مستقیما توسط سپاه قدس و به دستور فرمانده سپاه قدس تاسیس شده است و افراد عضو این گروه با اطلاعات رژیم روابط داشته اند و یک فرد اهل کرمانشاه توسط آنها کشته شده است که فرد نامبرده اسمش منوچهر بود کسانی را علیه منوچهر تحریک نمودند و کشتنش تنها به این خاطر که با سازمان مجاهدین خلق ایران بوده است و از شورای ملی مقاومت درخواست میکنیم در باره قتل منوچهر دست به تحقیق بزنند و با دستگاه قضائی سوئد تماس بگیرند ما شواهد و مدارکی بدست آورده ایم که عامل اصلی قتل منوچهر که کسانی را برای قتل منوچهر تحریک نموده بود و به آن فرد قاتل پول پرداخت کرده است شناسائی شده است.
منوچهر یک چوان کرمانشاهیی بود که حتی در عملیات فروغ جاویدان شرکت نموده بود که توسط مزدوران رژیم اینجا کشته شد در آن زمان فرد نامبرده عضو اتحادیه ی کردها بوده و از کمون آن شهر به طور ماهیانه پول دریافت نموده است و با پولی که از کمون دریافت نموده بود قتل منوچهر را با دادن پول به قاتل انجام گرفته است.
این امتیاز بعد از این به رژیم داده شده است توسط این مزدوران که به سفارت رژیم سفر کرده بود که برای بچه هایش شناسنامه ایرانی به قول خودمان گذرنامه ایرانی درست کند.
و حالا هم بدستور سپاه قدس یک گروه تروریستی را تاسیس نموده اند که یکی از اعضای این باند تروریستی با تبر به شخص من حمله نموده تبر در دست پلیس آن شهر میباشد و بنابر درخواست 5 حزب سیاسی سوئدی از دولت درخواست شده است که از سوئد نامبرده بخاطر کار تروریستی اخراج بشود.
و بعضی از اعضای این باند در ایران دوره های اطلاعاتی در پادگان ثار الله استان کرمانشاه دیده اند و مستمرا به ایران رفت و آمد میکنند.
و مدارکی که بدست آورده ایم از راه تکنیکی بدست آورده ایم خیلی مهم و حیاتی میباشد.
روز 14/3/2011 شخص مظنون به ما زنگ زد بیا پیش یک آرایشگر در منطقه ای بنام هیرهاگا نام آرایشگر عبید است
16 روز بعد یعنی 30/3/2011 یکی از اعضایی این باند تروریستی با تبر به شخص من حمله نمود این یک مدرک بزرگ و شفاف میباشد که فرد مظنون را شناسائی شده است هم تماس تلفنی وجود دارد و هم صداش که در 3 مرحله به ما زنگ زده است که هر 3 بار من درخواست شخص مظنون را رد کردم.
خلاصه با شکست برنامه ریزی آنها دیوانه وار با تبر حمله نمودند نمیدانند اینجا کشور دموکراتیک سوئد میباشد نه ایران و نه عراق تا زن برای وزارت اطلاعات عراق به برند تا شاید کسانی را به گیر به دهند دروغپردازی کنند اینجا دولت قانون میباشد هر کسی هم که تا دیروز از گرسنگی داشت میمرد حالا با پول سوسیال سوئد شکمش سیر شده است و با تبر حمله میکند باید این هم بداند اخراجش در دستور کار میباشد.
افراد مظنون در آینده با عکس منتشر میشوند و در ضمن مشخصاتشان در دست میباشد و عکس و مدارک کامل در این باره در دست تحقیق میباشد.
با تشکر ساموئیل کرماشانی.
/////////////////////////////////////////////////////////////
روناک صفارزاده
روناک صفارزاده فعال کرد و فعال حقوق زنان و عضو کمپین یک میلیون امضا برای رفع قوانین تبعیض‌آمیز علیه زنان است. وی همچنین از اعضای انجمن «آذر مهر» در کردستان ایران بود که در مورد آموزش زبان مادری فعالیت می‌کرد.
بازداشت
روناک صفارزاده در تاریخ ۱۶ مهر ماه سال ۱۳۸۶ در حین پخش اعلامیه‌ای در مورد «تحصیل زبان کردی و اعتراض به قتل‌های ناموسی» که به مناسبت روز جهانی کودک صادر شده بود،‌ توسط مأموران امنیتی بازداشت و از ادامه کار وی ممانعت به عمل آمد. وی بعد از دقایقی آزاد می‌شود، اما فردای آن روز در تاریخ ۱۷ مهر ماه ۱۳۸۶ ماموران امنیتی ساعت ۷ صبح با ورود به منزل وی و بازرسی آن و ضبط وسائل شخصیش او را بازداشت می‌کنند.
اتهامات و حکم
وی نزدیک به یک سال در بازداشت به سر برد و دادگاه رسیدگی به اتهاماتش یک سال و نیم بعد و در ۲۲ اسفند ماه ۱۳۸۷ برگزار شد. صفارزاده در تاریخ ۲۴ فروردین ماه ۱۳۸۸ از سوی شعبه یک دادگاه انقلاب اسلامی شهر سنندج در کردستان به شش سال و هفت ماه زندان محکوم شد. در کیفرخواست صادره حکم «محاربه» برای وی در نظر گرفته شده بود که در دادگاه از این اتهام تبرئه شد. وی همچنین اتهام عضویت در پژاک (حزب حیات آزاد کردستان) را نیز در پرونده داشته است که محمد شریف، وکیل وی در این مورد بعد از دادگاه گفته بود: «فعالیت‌های روناک صفارزاده محدود به فعالیت‌های انجمن زنان آذرمهر بوده و فعالیت‌های ایشان در پژاک با همین هدف صورت پذیرفته است.»
اما بنابر همین‌ اتهام‌ها که در کیفرخواست دادستانی مطرح شد، دادگاه به استناد ماده ۴۹۹ قانون مجازات اسلامی روناک صفارزاده را به پنج سال حبس تعزیری و ازحیث فعالیت‌های تبلیغی علیه نظام و به نفع پژاک به یک سال حبس تعزیری محکوم کرد.
حکم صادر شده برای این فعال کرد در دادگاه بدوی در مرداد ماه ۱۳۸۸ در دادگاه تجدید نظر عینا به تایید رسید و به علت رای دادگاه مقرر شد وی دوران محکومیتش را در زندان مرکزی شهر سنندج سپری کند.
پیگیری
در خرداد ماه ۱۳۸۸ روناک صفارزاده که در زندان مرکزی سنندج و همراه مجرمان خطرناک و بزهکار برای سپری کردن دوران محکومیت به سر می‌برد، به تحریک ماموران امنیتی و بر اساس دستور دادستان کردستان، چندین بار توسط تعدادی از همبندی‌هایش در داخل زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از چندین ناحیه دچار آسیب دیدگی جدی شد.
///////////////////////////////////////////
مهین شکراللهپور از کمپین «شیرکو معارفی نباید اعدام شود»، در گفتوگو با زمانه از وضعیت این زندانی سیاسی میگوید.

مهین شکراللهپور: شیرکو معارفی یکی از فعالین کرد است که قبلاً با گروههای سیاسی کرد فعالیت داشته و حدود سه، چهار سال قبل از دستگیریاش فقط به فعالیتهای مدنی و تبلیغی مشغول بوده و با احزاب کردی کار نمیکرده است. اسم اصلی او بهمن معارفی، معروف به شیرکو است و ۳۱ سال دارد. وی اهل شهرستان بانه و در تاریخ نهم مهرماه ۱۳۸۷ دستگیر شده است و اکنون در زندان شهر سقز بهسر میبرد.

کنشگرانی که در کردستان دستگیر میشود، در دادگاههای چند دقیقهای محاکمه و حکمشان صادر میشود. دادگاههایی که در کردستان کار میکنند و حکم صادر میکنند، اتهام اکثر فعالین کرد را اقدام علیه امنیت ملی و محاربه اعلام میکنند. معمولاً هم آنها را به احزاب کرد ربط میدهند. اتهامی هم که به شیرکو وارده شده، از این قاعده مستثنی نیست. او نیز به اتهام فعالیت علیه امنیت ملی و محاربه در یک دادگاه چند دقیقهای محکوم شده و الان حدود سه سال است که در زندان سقز به سر میبرد.

شیرکو یکی از فعالین کرد و از یک خانوادهی خیلی فقیر شهرستان بانه است و در تمام طول فعالیتش، جز افشاگری، مبارزهی مدنی و تبلیغاتی، کار دیگری انجام نداده است. در حالیکه جمهوری اسلامی او را متهم به اقدام نظامی کرده است که اصلاً صحت ندارد.
///////////////////////////////////////

اسامی تعدادی از زندانیان سیاسی و مدنی در بند زندان سنندج و قروه

بند پاک دو زندان مرکزی سنندج، اگر چه بند اختصاصی زندانیان سیاسی به شمار می آید اما اخیرا زندانیانی با جرایم مواد مخدر، قتل و اعتیاد در آن جای داده شده است.

علاوه بر این بیش از دو برابر ظرفیت تعریف شده در این بند زندانی نگهداری می شود

انورحسين پناهي


انورحسين پناهي كه از فعالان مدني و سیاسی كرد است كه از سوي دادگاه انقلاب به اعدام محكوم شده بود و پس از اعتراضات سازمانهاي بين المللي مدافع حقوق بشر ، حكم اعدام وي به 16سال زندان تبديل شد و اشرف حسين پناهي ديگر برادر وي كه دوسال گذشته در حالي كه همراه با مدارك و توماري بالغ بر 5000 امضا براي اثبات بي گناهي برادر خويش راهي تهران بود، به طرز مشكوكي به قتل رسيد

قادر شیری
در تاریخ ۲۰ مرداد گزارش شد، قادر شیری شهروند کرد به دلایل نا معلومبازداشت گردیده و به زندان مرکزی سنندج منتقل شده است.

در تاریخ ۹ آذر گزارش شد، قادر شیری از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب سقز به ۵ سال حبس تعزیری محکوم شده است.


فتح الله صفاری


در تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۸۹ گزارش شد، فتح الله صفاری به یک سال حبس محکوم شده است.
هوشیار احمدی
هوشیار احمدی در سال ۱۳۸۸ بازداشت شد. وی در دادگاه بدوی به اتهام عضویت در احزاب غیرقانونی و فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۶ سال زندان محکوم شد. این حکم در دادگاه تجدید نظر استان به ۲ سال زندان کاهش یافت. احمدی هم اکنون در زندان مرکزی سنندج دوران محکومیت خود را سپری می‏کند.
جبرئیل خسروی
جبرئیل خسروی در سال ۱۳۸۷ بازداشت شد. وی به اتهام عضویت در احزاب کرد و محاربه به ۲۰ سال زندان محکوم شد و هم اکنون در زندان مرکزی سنندج بسر میبرد.
محمد قوامی
محمد قوامی در تاریخ دهم مرداد ماه ۱۳۸۹ برای اجرای حکم دو سال و چهار ماه زندان خود بازداشت شد. وی در زندان مرکزی سنندج به سر می‌برد.
سیوان رحیمی
سیوان رحیمی در سال ۱۳۸۸ بازداشت شد. وی در دادگاه بدوی به اتهام عضویت در احزاب غیرقانونی و فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۶ سال زندان محکوم شد. این حکم در دادگاه تجدید نظر استان به ۲ سال زندان کاهش یافت. رحیمی هم اکنون در زندان مرکزی سنندج دوران محکومیت خود را سپری می‏کند.
بهمن سعیدی
بهمن سعیدی در سال ۱۳۸۸ بازداشت شد. وی در دادگاه بدوی به اتهام عضویت در احزاب غیرقانونی و فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۶ سال زندان محکوم شد. این حکم در دادگاه تجدید نظر استان به ۲ سال زندان کاهش یافت. سعیدی هم اکنون در زندان مرکزی سنندج دوران محکومیت خود را سپری می‏کند.
سیروان محمدی
سیروان محمدی در سال ۱۳۸۸ بازداشت شد. وی در دادگاه بدوی به اتهام عضویت در احزاب غیرقانونی و فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۶ سال زندان محکوم شد. این حکم در دادگاه تجدید نظر استان به ۲ سال زندان کاهش یافت. محمدی هم اکنون در زندان مرکزی سنندج دوران محکومیت خود را سپری می‏کند
ناصر صدیقی
ناصر صدیقی در سال ۱۳۸۰ بازداشت شد. وی به اتهام ارتباط با احزاب کردی به حبس ابد محکوم شد و هم اکنون در زندان مرکزی سنندج به سر می برد.
سهراب جلالی
سهراب جلالی از فعالان سیاسی استان کردستان است که از سوی دادگاه انقلاب به ۷ سال زندان محکوم شده است. و در زندان مرکزی سنندج به سر میبرد.
امیرعلی چابکزاده
امیرعلی چابکزاده به اتهام همکاری با احزاب کردی به ۱۵ سال حبس محکوم شد. وی هم اکنون در زندان مرکزی سنندج به سر می برد.
حسین حمزوی شجاع
حسین حمزوی شجاع در تاریخ ۲ مرداد ماه ۱۳۸۰ بازداشت شد. وی به اتهام همکاری با سازمان مخالف نظام به حبس ابد محکوم شد. حسین حمزوی شجاع هم اکنون در زندان مرکزی سنندج به سر می برد.
ساسان بابائی
ساسان بابائی به اتهام تبلیغ علیه نظام و ارتباط با احزاب کردی به ۵ سال زندان محکوم شد. وی هم اکنون در زندان مرکزی سنندج بسر می برد.
ارسلان اولیائی
ارسلان اولیائی از فعالان سیاسی استان کردستان است که از سوی دادگاه انقلاب در سال گذشته به اتهام همکاری با احزاب کرد، به اعدام محکوم شده بود و پس از اعتراضات سازمانهای بین المللی مدافع حقوق بشر، حکم اعدام وی به 16 سال زندان تقلیل یافت
دیاکو قبادی
دیاکو قبادی در سال ۱۳۸۷ بازداشت شد. وی به اتهام ارتباط با احزاب کردی ۳ سال زندان محکوم شد و هم اینک در زندان مرکزی سنندج بسر می‌برد.

فواد شبکی‌فرد
فواد شبکی فرد در سال ۱۳۸۷ بازداشت شد. وی به اتهام همکاری با احزاب کردی به ۵ سال زندان محکوم شد. شبکی‌فرد هم اکنون در زندان مرکزی سنندج نگهداری می‌شود.
حامد مینازاده
حامد مینازاده در تاریخ ۱۲ خرداد ماه ۱۳۶۹ بازداشت شد. وی به اتهام ارتباط با حزب خبات محاکمه و به ۲۵ سال زندان محکوم شد. وی هم اینک در زندان مرکزی سنندج نگهداری می شود. از آخرین وضعیت وی اطلاعی در دست نیست.
صلاح نعمتی
صلاح نعمتی فعال کرد به اتهام ارتباط با احزاب کرد به ۷ سال حبس محکوم شده و در زندان مرکزی سنندج نگهداری می‌شود.
مهدی مرادی
مهدی مرادی به اتهام همکاری با احزاب کرد به ۳ سال و ۸ ماه زندان محکوم شده است. مرادی هم اکنون در زندان مرکزی سنندج نگهداری می‌شود و از آخرین وضعیت وی اطلاعی در دست نیست.
توفیق مرادی
توفیق مرادی در سال ۱۳۸۱ به اتهام ارتباط با حزب کومله دستگیر و به حبس ابد محکوم شده است. وی هم اکنون در زندان مرکزی سنندج نگهداری می‌شود و از آخرین وضعیت وی اطلاعی در دست نیست.
شاهو کلیایی
شاهو کلیایی در آبان ماه ۱۳۸۷ بازداشت شد و به اتهام ارتباط با احزاب کردی محاکمه و به ۳ سال زندان محکوم شده است. وی هم اینک در زندان مرکزی سنندج نگهداری می‌شود.
حسین کرمی
حسین کرمی در تاریخ ۹ آذرماه ۱۳۷۲ بازداشت شد. کرمی به اتهام ارتباط با حزب دموکرات کردستان محاکمه شد و به ۲۰ سال زندان محکوم شد. وی هم اکنون در زندان مرکزی سنندج نگهداری می‌شود.
حبیب‏الله لطیفی
حبیب‏الله لطیفی در تاریخ یکم آبان ماه ۱۳۸۶ بازداشت شد. وی ۴ ماه در زندان انفرادی تحت شکنجه‌ی شدید بازجویان اطلاعات مورد بازجویی قرار گرفت. لطیفی در تاریخ ۱۰ تیرماه ۱۳۸۷ در شعبه ی اول دادگاه انقلاب اسلامی سنندج از سوی قاضی حسن بابایی به جرم اقدام علیه امنیت ملی و نظام با استناد به آیه ۳۳ سوره مائده (قرآن کریم) و استناد به مسائل یکم، سوم و پنجم از فصل ششم (حد محارب) جلد چهارم کتاب تحریر الوسیله امام خمینی و مواد ۱۸۳، ۱۸۶، ۱۹۰، ۱۹۱ قانون مجازات اسلامی، محارب اعلام شده و به اعدام محکوم شد.
در پی اعتراض به این حکم، در تاریخ ۱۰ بهمن ماه ۱۳۸۷ باردیگر لطیفی در دادگاه تجدید نظر به اعدام محکوم شد. پس از ارجاع پرونده به دیوان عالی کشور در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۳۸۸ باز هم حکم اعدام وی تایید شد. وی هم اینک در زندان مرکزی سنندج نگهداری می شود و هر لحظه احتمال اجرای حکم اعدام وجود دارد.
عزیز محمدجانی
عزیز محمدجانی تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۳۷۱ بازداشت شد. محمدجانی به اتهام ارتباط با حزب دموکرات کردستان محاکمه و به ۲۰ سال زندان محکوم شده است. وی هم اکنون در زندان مرکزی سنندج نگهداری می شود و از آخرین وضعیت وی اطلاعی در دستی نیست.
ساعد بنفشی
ساعد بنفشی در تیرماه ۱۳۸۸ بازداشت شد. وی به اتهام همکاری با احزاب کردی به یک سال و نیم زندان محکوم شد و هم اکنون در زندان مرکزی سنندج بسر می‌برد.
جهاندار محمدی
جهاندار محمدی در سال ۱۳۸۶ دستگیر شد. وی به اتهام ارتباط با احزاب کردی به ۱۶ سال زندان محکوم شد. محمدی هم اکنون در زندان مرکزی سنندج نگهداری می‌شود.

فردین محمدی
فردین محمدی به اتهام ارتباط با احزاب کردی به ۱۵ سال زندان محکوم شده است. وی هم اینک در زندان مرکزی سنندج نگهداری می‌شود.
سیروان محمدی
سیروان محمدی در اردیبهشت ماه ۱۳۸۸ به اتهام ارتباط با احزاب کردی دستگیر و به ۶ سال زندان محکوم شد. وی هم اینک در زندان مرکزی سنندج نگهداری می شود

روناک صفارزاده
روناک صفارزاده فعال کرد و فعال حقوق زنان و عضو کمپین یک میلیون امضا برای رفع قوانین تبعیض‌آمیز علیه زنان است. وی همچنین از اعضای انجمن «آذر مهر» در کردستان ایران بود که در مورد آموزش زبان مادری فعالیت می‌کرد.
بازداشت
روناک صفارزاده در تاریخ ۱۶ مهر ماه سال ۱۳۸۶ در حین پخش اعلامیه‌ای در مورد «تحصیل زبان کردی و اعتراض به قتل‌های ناموسی» که به مناسبت روز جهانی کودک صادر شده بود،‌ توسط مأموران امنیتی بازداشت و از ادامه کار وی ممانعت به عمل آمد. وی بعد از دقایقی آزاد می‌شود، اما فردای آن روز در تاریخ ۱۷ مهر ماه ۱۳۸۶ ماموران امنیتی ساعت ۷ صبح با ورود به منزل وی و بازرسی آن و ضبط وسائل شخصیش او را بازداشت می‌کنند.
اتهامات و حکم
وی نزدیک به یک سال در بازداشت به سر برد و دادگاه رسیدگی به اتهاماتش یک سال و نیم بعد و در ۲۲ اسفند ماه ۱۳۸۷ برگزار شد. صفارزاده در تاریخ ۲۴ فروردین ماه ۱۳۸۸ از سوی شعبه یک دادگاه انقلاب اسلامی شهر سنندج در کردستان به شش سال و هفت ماه زندان محکوم شد. در کیفرخواست صادره حکم «محاربه» برای وی در نظر گرفته شده بود که در دادگاه از این اتهام تبرئه شد. وی همچنین اتهام عضویت در پژاک (حزب حیات آزاد کردستان) را نیز در پرونده داشته است که محمد شریف، وکیل وی در این مورد بعد از دادگاه گفته بود: «فعالیت‌های روناک صفارزاده محدود به فعالیت‌های انجمن زنان آذرمهر بوده و فعالیت‌های ایشان در پژاک با همین هدف صورت پذیرفته است.»
اما بنابر همین‌ اتهام‌ها که در کیفرخواست دادستانی مطرح شد، دادگاه به استناد ماده ۴۹۹ قانون مجازات اسلامی روناک صفارزاده را به پنج سال حبس تعزیری و ازحیث فعالیت‌های تبلیغی علیه نظام و به نفع پژاک به یک سال حبس تعزیری محکوم کرد.
حکم صادر شده برای این فعال کرد در دادگاه بدوی در مرداد ماه ۱۳۸۸ در دادگاه تجدید نظر عینا به تایید رسید و به علت رای دادگاه مقرر شد وی دوران محکومیتش را در زندان مرکزی شهر سنندج سپری کند.
پیگیری
در خرداد ماه ۱۳۸۸ روناک صفارزاده که در زندان مرکزی سنندج و همراه مجرمان خطرناک و بزهکار برای سپری کردن دوران محکومیت به سر می‌برد، به تحریک ماموران امنیتی و بر اساس دستور دادستان کردستان، چندین بار توسط تعدادی از همبندی‌هایش در داخل زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از چندین ناحیه دچار آسیب دیدگی جدی شد.
امیر سورسوری
امیر سورسوری در اسفند ماه ۱۳۸۶ بازداشت شد. وی به اتهام همکاری با احزاب کردی به ۳ سال زندان محکوم شد. هم اکنون سورسوری در زندان مرکزی سنندج زندانی است.
مجید ویسی
مجید ویسی در سال ۱۳۷۹ بازداشت شد. این فعال کرد به اتهام ارتباط با دولت بی‌گانه (عراق) به ۱۸ سال زندان محکوم شده است. بر اساس آخرین اخبار وی در زندان مرکزی سنندج زندانی است.
عدنان حسن‌پور
عدنان حسن‌پور در آذر ماه ۱۳۸۵ بازداشت شد. وی ابتدا به اعدام محکوم شد و طی یک پروسه طولانی قضایی حکم او از اعدام به ۳۱ سال زندان تقلیل یافت. عدنان حسن‌پور هم اکنون در زندان مرکزی سنندج نگهداری می‌شود.
در تاریخ دوم فروردین ماه گزارش شد دکتر صالح نیکبخت وکیل حسن پور اتهامات جدید موکلش را “جاسوسی برای دول متخاصم و گروهای مخالف ایران” ، “در اختیار قرار دادن مشخصات و موقعیتهای جغرافیایی”، ” واردشدن و ارتباط با احزاب مخالف ایران”،” تبانی و همکاری افراد دیگر بر علیه امنیت داخلی و خارجی ایران” و ” تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی” عنوان کرد. وی با اشاره به اینکه اتهاماتی که برای عدنان حسن پور در نظر گرفته شده در قانون ایران اصلا قابل اجرا نیست گفت: موکلم تبرئه نخواهد شد ولی امیدوارم به مجازات سبک تری محکوم بشود.
درتاریخ ۹ خرداد ماه گزارش شد دادگاه تجدید نظر استان کردستان رای صادره را در دو مورد همکاری با دول متخاصم و تبانی بر علیه نظام نقض کرده و مجموع مجازات عدنان حسن پور به ۱۵ سال زندان کاهش یافته است. صالح نیکبخت ابراز امیدواری کرد که درمراحل بعدی بتواند میزان این مجازات را از ۱۵ سال حبس نیز کاهش دهد. وی همچنین با اشاره به سابقه محکومیت مطبوعاتی این روزنامه نگار کُرد گفت: “لازم به توضیح است در پرونده دیگری آقای عدنان حسن پور به اتهام مطبوعاتی و همکاری با یک روزنامه محلی دو زبانه به نام “آسو” به دو ملیون ریال جزای نقدی محکوم شده و حکم مجازات وی نیز قطعیت یافته است”.
جهانبخش احمدی
جهانبخش احمدی در اردیبهشت ماه ۱۳۸۸ بازداشت شد. وی به اتهام ارتباط با احزاب کردی به ۶ سال زندان محکوم شده است.
ئاسو کلاه قوچی
ئاسو کلاه قوچی وی به اتهام ارتباط با احزاب کردی به 10 سال زندان محکوم میباشد .
حسین حمزه
حسین حمزه شجاع به اتهام عضویت در مجاهدین به ابد محکوم میباشد .
سعید سنگر
سعید سنگر به اتهام عضویت در مجاهدین به ابد محکوم میباشد .
امجد زارعی
امجد زارعی به اتهام صلفیت به 15 سال زندان محکوم میباشد.
شیرزاد آسم
شیرزاد آسم به اتهام ارتباط با احزاب کرد به 15 سال زندان محکوم میباشد.
صباح خیاط
صباح خیاط به اتهام ارتباط با احزاب کرد به 11 سال زندان محکوم میباشد.
نعمت اسحاقی
نعمت اسحاقی به اتهام ارتباط با احزاب کرد به 12 سال زندان محکوم میباشد.
احمد امینی
احمد امینی به اتهام ارتباط با احزاب کرد به 18 ماه زندان محکوم میباشد.
حاتم فتاحی
حاتم فتاحی ا به اتهام ارتباط با احزاب کرد به 30 ماه زندان محکوم میباشد.
لقمان منفردی
لقمان منفردی به اتهام ارتباط با احزاب کرد به 12 سال زندان محکوم میباشد.
شهریار صادقی
شهریار صادقی به اتهام ارتباط با احزاب کرد به 4 سال سال زندان محکوم میباشد.
طه احمدی
طه احمدی به اتهام ارتباط با احزاب کرد به 10 سال زندان محکوم میباشد.
سامان منصوری
سامان منصوری به اتهام ارتباط با احزاب کرد به 2 سال زندان محکوم میباشد.
تحسین کوپک
تحسین کوپک به اتهام ارتباط با احزاب کرد به 2 سال زندان محکوم میباشد.
انور رحمانی
انور رحمانی به اتهام ارتباط با احزاب کرد به 12 سال زندان محکوم میباشد.
رحمت اورامی
رحمت اورامی به اتهام ارتباط با احزاب کرد با 3 سال زندان محکوم میباشد.
اسامی بلاتکلیف ها:
حامد سیف پناهی از فعالان سیاسی که مدتی پیش بازداشت شده است
بهمن ویسی اهل روستایی قلولیانه از توابع شهرستان دیواندره
عادل سالم اهل روستایی قلولیانه از توابع شهرستان دیواندره
جو فشار بر زندانیان سیاسی


بنا بر گزارشات جو زندان مرکزی سنندج کماکان مملوء از فشار و رفتارهای سلیقه ای با زندانیان سیاسی و عقبدتی میباشد.در همین راستا رئیس زندان همراه با عده ای واسط و اعمالگر تمامی فشارها که از سوی مراجع اطلاعاتی تجویز می شود می باشند.در این رابطه شاهد رفتارهای خارج از محدوده قانون با زندانیان سیاسی بوده به طوری که در آخرین نمونه آن، ابن نوع رفتارها شامل حال تمامی آن زندانیانی شد که در اعتراض به اجرای حکم شهید احسان فتاحیان دست به اعتصاب زده بودند که در این خصوص بعضی از زندانیان تبعید شدند، از ملاقات ها و مرخصی ها جلوگیری به عمل آمد،چندین تن که مراحل قضایی و دادرسی به پرونده هایشان در مرحله تجدید نظر خواهی بود با احکامی مغرضانه مواجه شدند.

اسامی چند تن از زندانیان سیاسی در بند زندان قروه
افشین حسین پناهی
افشين حسين پناهي از سوي خانواده ، پيگير پرونده برادراي بزرگ خود بوده و تنها به علت اعتراض به اين حكم و ترور ديگر برادرش در سال گذشته چندين بار از سوي دستگاهاي امنيتي شهرستان قروه بازداشت شده است و هم اکنون هم به یک سال زندان محکوم و مدتی پیش هم زیر شکنجه اداره اطلاعات قروه 50 درصد از بینایش را از دست داده است

بدیع حسین پناهی
بدیع حسین پناهی یکی از فعالان سیاسی و مدنی کرد به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و برپایی تجمعات اعتراضی به یک سال زندان محکوم شد./ بدیع حسین پناهی فعال سیاسی اهل توابع شهرستان دهگلان استان کردستان که در دادگاه انقلاب شهر سنندج به یک سال زندان محکوم شده هم اکنون در زندان شهر قروه بسر می برد. به گزارش «خانه حقوق بشر ایران» اتهامات وی اخلال در نظم عمومی از طریف برپایی تجمعات اعتراضی است که در سال گذشته در اعتراض به حکم اعدام ا انور حسین پناهی از فعالان سیاسی استان کردستان است
مسعود حسین پناهی
مسعود حسین پناهی از فعالان سیاسی که در دادگاه شهر قروه به اتهام
اخلال در نظم عمومی از طریف برپایی تجمعات اعتراضی است که در سال گذشته در اعتراض به حکم اعدام ا انور حسین پناهی به یک 16 ماه زندان محکوم شد


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر