Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ فروردین ۲۸, یکشنبه

تسلیت به شهیدان و مادران کرد به خاطر فقدان دایه توران



"توران بادوزادە" مشهور بە "دایە توران" مادر رنج دیدە گریلای شهید " رزگار بادوزادە" مشهور بە "رزگار مهاباد" کە بە کوههای قندیل پیوستە و دو فرزند دیگرش را نیز بە گریلاهای کرد تقدیم کردە بود، بر اثر بیماری جان باخت. جهانگیر بادوزادە، شوهر توران بادوزادە از اعضای قدیمی حزب دمکرات کردستان ایران و زندانی سیاسی محکوم بە اعدام است کە اکنون در زندان ارومیە حکمش بە ابد تقلیل یافتە و در انفرادی بە سر میبرد. جنازە دایە توران کە یکی از اهالی فقیر روستای قم قلعە مهاباد بود، در طی مراسمی توسط گریلاها در قندیل بە خاک سپردە شد.










--------------------------------------------------------------------

ایران"زیمنس"، اسرائیل و آمریکا را به حمله سایبری علیه نیروگاه بوشهر متهم ساخت

کارشناسان ایرانی کشورهای آمریکا و اسرائیل و همچنین کمپانی آلمانی "زیمنس" را به حملات سایبری ماه سپتامبر گذشته به نیروگاه اتمی بوشهر متهم می کنند. این مطلب را آسوشیتد پرس" به نقل از "غلامرضا جلالی" رییس سازمان پدافند غیر عامل ایران گزارش داد.

به گفته جلالی، مطالعات و بررسی کارشناسان ایران ثابت می کند که ویروس رایانه ای Stuxnet که در اواخر ماه سپتامبر سال گذشته توسط آن به نیروگاه اتمی بوشهر حمله سایبری شده بود، از ایالت تگزاس آمریکا و اسرائیل سرچشمه می گیرد.

وی اعلام کرد: "دشمنان زیرساخت های صنعتی را هدف (حمله سایبری) قرار داده و تولیدات صنعتی را بوسیله این حمله سایبری تخریب کردند. این یک اقدام خصمانه علیه کشور ما محسوب می شود".

وی همچنین احتمال داد که کورپوراسیون "زیمنس" نیز که تجهیزات و سیستم رایانه ای جمع آوری و کار با داده ها موسوم به SCADA را طراحی کرده نیز ممکن است در این حمله سایبری دست داشته باشد.

در این گزارش به نقل از جلالی گفته می شود: "کمپانی "زیمنس" باید توضیح دهد که چگونه و چرا این کمپانی به دشمنان (ایران) اطلاعاتی درباره کدهای سیستم SCADA داده و به همین ترتیب حمله سیایبری علیه ما را امکان پذیر نموده است".


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر