Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ آبان ۲۹, یکشنبه

چند روز دیگر به 25 نوامبر باقی نمانده است که روز مبارزه با خشونت میباشد








چند روز دیگر به 25 نوامبر باقی نمانده است که روز مبارزه با خشونت میباشد
بخصوص خشونت علیه زنان در سرتاسر جهان 
خشونت را باید هرچی زودتر متوقف نمود
/////////////////////////////////
دولت جدید لیبی دستکمی از سیستم مخوف معمرقذافی ندارد انگشتان سیف الاسلام که در زمانی علیه مخالفین بلند میکرد توسط مخالفینش قطع نمودند یعنی جرم در مقابل جرم انقلاب 57 ایران دارد در لیبی تکرار میشود و مردم لیبی بعد از چند سال دیگر پیشمان خواهند شد از کاری که کرده اند.

بر خلاف تاكيد شوراى انتقالى به عدم آزار سيف الاسلام

انگشتان تهديدى كه فرزند قذافى در برابر معترضان تكان داد، قطع شد

دبى - العربيه.نت
يكى از انقلابيونى كه در دستگيرى سيف الاسلام فرزند معمر قذافى مشاركت داشت به خبرنگاران گفت: من شاهد آن بوده ام كه 3 انگشت دست راست فرزند رهبر سابق ليبى را همرزمان انقلابى اش بريدند.

اين رزمنده كه در برنامه "چشم انداز ليبى" تهيه شده توسط تلويزيون "ليبيا تى وى" و "ليبيا اف ام" سخن مى گفت و خود را عبدالله از شهر زنتان معرفى مى كرد، اظهار داشت كه با چشم خود ديد كه چگونه همرزمانش انگشتان سيف الاسلام را بريدند.

اين در حالى است كه به گزارش "رويترز" سيف الاسلام در حين انتقال به شهر زنتان به سوال خبرنگار اين خبرگزارى در مورد باند پيچى انگشتانش گفته است: "حملات هوايى ناتو"، "حملات هوايى ناتو" و ظاهراً قصدش اين بوده كه زخم انگشتانش ناشى از حملات پيشين هواپيماهاى غربى بوده است.

شوراى انتقالى حاكم بر ليبى پيش از اين، با صدور دستور العمل از رزمندگانش خواسته است از هرگونه بدرفتارى با اسيران خوددارى كنند.

هنوز روشن نيست كه آيا معترضان مسلح انگشتان فرزند رهبر سابق ليبى را در انتقام از تهديدهاى سابقش با همين انگشتان بريده اند، يا واقعاً اين زخم بر اثر حملات قبلى ناتو صورت گرفته است
//////////////
مرکز حزب بعث دمشق، زیر راکت مخالفان اسد
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل رییس جمهوری سوریه، پرزیدنت بشار اسد که همچنان به کشتار مردم کشورش ادامه می دهد، امروز در واکنش به اولتیماتوم داده شده از سوی اتحادیه عرب گفت: «سوریه تسلیم نخواهد شد».
اتحادیه عرب به بشار اسد سه روز مهلت داده بود که به سرکوب مردم و خونریزی در سوریه پایان دهد؛ مهلتی که شامگاه دیروز به پایان رسید ولی خونریزی و قتل عام مردم سوریه همچنان ادامه یافت.
رییس جمهوری سوریه در مصاحبه ای با روزنامه بریتانیایی "ساندی تایمز"، بدون آنکه انعطافی نشان دهد گفت: «درگیری با اپوزیسیون ادامه خواهد یافت و فشار برای به زانو درآوردن مخالفان نیز قطع نخواهد شد؛ من به دنیا اطمینان می دهم که دولت سوریه شکست ناپذیر است».
همزمان، شاهدان عینی امروز گزارش دادند که مخالفان اسد با راکت های "آر. پی. جی" مرکز حزب بعث را در دمشق هدف قرار داده اند. اما برخی خبرنگاران خارجی در دمشق انجام این حمله را رد کردند و گفتند در بازدید از این ساختمان، اثری از برخورد راکت به آن مشاهده نکرده اند.
وزیر خارجه ایالات متحده، بانو هیلاری کلینتون شب گذشته تأکید کرد که دولت آمریکا برای تأثیرگذاری بر اوضاع سوریه، کار زیادی نمی تواند انجام دهد و این تنها اتحادیه عرب است که می تواند بحران سوریه را حل و فصل کند.
وی با تأکید بر اینکه "کار بشار اسد تمام است"، ابراز امیدواری کرد که کار سوریه به جنگ داخلی نکشد.
در همین حال، رییس ستاد کل ارتش اسرائیل نیز با ابراز تأسف از کشتار مردم سوریه توسط بشار اسد، گفت اسرائیل هشیاری خود را حفظ می کند.
این احتمال مطرح شده که با وخیم تر شدن اوضاع در سوریه، گروهی از شهروندان آن کشور به سوی اسرائیل پناه آورند و درگیری ها به آن منطقه کشیده شود و به همین دلیل، اسرائیل به اقداماتی دست زده است.
وزیر دفاع اسرائیل، آقای اهود باراک نیز پیش بینی کرد که حکومت بشار اسد در ماه های آینده سقوط کند و خود او نیز به سرنوشتی چون معمر قذافی و صدام حسین دچار گردد.
////////////
سفیر ایالات متحده در اسرائیل: همه گزینه ها علیه برنامه اتمی ایران روی میز است
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل سفیر ایالات متحده در اسرائیل، آقای دان شپیرو گفت: «از دیدگاه دولت واشینگتن، همه گزینه ها علیه مجهز شدن حکومت اسلامی ایران به بمب هسته ای همچنان روی میز است».
با این حال، وی حاضر نشد بگوید که آیا ایالات متحده در این مورد با رژیم ایران اتمام حجت کرده است.
آقای شپیرو که در یک گفتگوی تلویزیونی با شبکه های اسرائیلی سخن می گفت، تأکید کرد که دولت واشینگتن مصمم است نگذارد رژیم ایران به بمب هسته ای مجهز گردد و برای جلوگیری از آن، از همه امکانات بهره خواهد گرفت.
سفیر ایالات متحده در اسرائیل گفت کشورش برای رسیدن به این هدف، با اسرائیل و کشورهای غربی همکاری می کند تا شدیدترین تحریم ها علیه رژیم ایران برقرار شود.
وی سپس با اشاره به گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران، گفت: «این گزارش نشان می دهد که ایران به تعهدات بین المللی خود عمل نکرده است و نگرانی های جدی درباره برنامه اتمی رژیم اسلامی وجود دارد».
آقای دان شپیرو ادعا کرد که روسیه و چین نیز با ادامه اقدامات بین المللی علیه برنامه اتمی جمهوری اسلامی همراه هستند و گفت: «به باور من، اتحاد و همبستگی ایجاد شده علیه برنامه های اتمی ایران، ارزشی بیش از تصویب خود قطعنامه در شورای حکام داشت».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر