Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ آذر ۸, سه‌شنبه

نامه ای از یکی از خوانندگان آژانس خبری کردستان از تهران


نامه ای از یکی از خوانندگان آژانس خبری کردستان  از تهران
سلام آقای کرمانشاهی باور کنید آنچه امروز در سفارت انگلیس رویداده است تعداد انگشت شماری از افراد حمله کننده ایرانی و فک و فامیلان بسیجیانند بقیه لبنانیهای ساکن ایران همراه با تعدادی عراقی که در اطراف کرج ساکن هستند توسط نیروهای متحجر بسیج از شهرستانهای اطراف تهران و از چند نقطه ی دیگر ایران به تهران آورده شدند تا دست به این عمل زشت بزنند که هیچ منفعتی برای مملکت بدبخت ایران زیر حاکمانی مفت خور ندارد.
من در یک نقطه ی دیگر در تهران بر سر میبرم دیر رسیدم محل وقتیکه هم رسیدم دیدم که اینهایکه آقایان اعلام میکنند که ایرانیها به سفرات انگلیس حمله کرده اند هیچ اساسی ندارد وقتیکه دوست عراقی خودم را دیدم بنام جابر  گفت بیا علیه تظاهرات بکنیم من هم گفتم یعنی چی؟ مگر انگلیس باعث ناسامانیهای کشورم شده است؟ جابر گفت برو بابا ما پیرو ولایتیم هرجا که باشیم زیر چتر این رهبر پر از عزتیم. واقعا شرم بر آنانی باد که مملکت ما را به این روز رسوندند.
این حمله عواقب خوبی برای مملکت ایران ندارد خدا رحم کند که من بیم آن دارم که ایران در سراشیب یک جنگی خانمانسوز قرار دارد که سرنوشتی بجز سرنوشت لیبی نسیبما ن نمیشود
پاینده باد ایران  
خدا نگهدارتون باشد دوست و خواننده سایت شما  م س ع تهران
--------------------------

حمله به سفارت انگلیس؛ منتظر عواقب وخيم آن باشيد

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، دولت انگلستان سه شنبه شب پس از تشکیل یک جلسه اضطراری برای بررسی حمله به سفارت این کشور در تهران، نسبت به عواقب وخیم این اقدام به جمهوری اسلامی هشدار داد.

دیوید کامرون، نسخت وزیر انگلستان در بیانیه ای اعلام کرد که حمله به سفارت این کشور در تهران، اقدامی غیرقابل دفاع است.
در این بیانیه آمده است، کوتاهی رژیم تهران در جلوگيری از حمله به سفارت انگلستان شرم آور است. ما در این مورد، رژیم تهران را مسئول می دانیم و نسبت به عواقب وخیم آن هشدار می دهیم. ما طی روزهای آینده اقدامات مقتضی را اتخاذ خواهیم کرد.
در واکنشی دیگر وزیر امورخارجه انگلستان نیز در سخنانی از اتباع این کشور خواست تا سفر خود به ایران را به تعویق بیاندازند و اگر در داخل ایران هستند در محل‌های سکونت خود مانده و از تماس‌های غیرضروری با خارج پرهیز کنند و منتظر توصیه‌های بعدی بمانند.

به گزارش رادیو آلمان، ویلیام هیگ افزود، در جلسه آتی پارلمان انگلستان این موضوع به دقت بررسی خواهد شد.
---------------------------------

خرابی سیستم کامپیوتری چندین بخش مهم در کشور سوئد

Datatrafik. Foto: Scanpix.
چندین انستیتوی مهم و حیاتی برای جامعه اخیرا با خرابی سیستم کامپیوتری خود روبرو شده اند. از جمله این مراکز، بانک مسکن اس ب آ ب ، شورای اجتماعی، داروخانه ها، مرکز معاینه فنی اتومبیل و شهرداری استکهلم هستند که با خرابی سیستم خود روبرو شده اند. شرکت ارائه خدمات کامپیوتری Tieto نمی تواند پیش بینی برای رفع این مشکلات بکند. رئیس ارتباطات این شرکت به روزنامه داگنز نی هتر می گوید که در حال حاضر یک اشکال سخت افزاری وجود دارد که امکان پیش بینی برای رفع مشکل و بازگشت به شرایط عادی مشکل است. این مشکل سخت افزاری روز جمعه گذشته در یکی از مراکز کامپیوتری شرکت Tieto رخ داده است.
دلایل این خرابی ناتوانی مالی عنوان شده است و دور انداختن متخصصین در درست کردن برنامه های کامپیوتری و نفوذ آسان هکرها به داخل سیستم باعث چنین خرابیهای میشود.
----------------------------
 آزار جنسی و تجاوز به دختر مسیحی مصری برای مجبور کردنش به اسلام آوردن/یکی از روش هایی که در اسلام آوردن اجباری مردم در مصر رایج شده   قوانین جنون اسلامی
آزار جنسی و تجاوز به دختر مسیحی برای مجبور کردنش به اسلام آوردن این ویدیو توسط یک گروه که خود را "قبطی رایگان" دریافت کرده بود. این حادثه که در آن یک دختر مسیحی قبطی در تلاش برای اسلامی در اوردن او را مورد آزار قرار داده بودند را نشان می دهد. او به یک خانواده ثروتمند مصری و مسیحی قبطی در Minia تعلق دارد و در مصر علیا زندگی می کند. یکی از همسایگان مسلمان او این دختر را با همکاری چند مرد می دزد. آنها تهدید به کشتنمی کنند او اگر او هر گونه سر و صدا یا گریه برای کمک باز میدارند . آنها به اجبار لباس او را از او گرفت و او را کاملا برهنه در کنار یکی از مردان جوان فیلم برداری می کنند.این دختر که توسط 8 مردان مسلمان ربوده شده و مورد تجاوز قرار گرفته بود، به قتل رسید، و بدن او ریخته شده بود در قبرستان مجاور. می خواستند این دختر را به ازدواج اجباری مجبور کنند یا اینکه تهدید کردند خانواده اش پول بدهند تا این فیلم پخش نشود. سر دسته مردان در این فیلم قرار بود برای دریافت پاداش 30.000 پوند مصر از یک مسجد در ال Manya اگر آنها موفق شده بودند که این دختر دین اسلام قبول کند. سر دسته از مردان در این فیلم قرار بود برای دریافت پاداش 30.000 پوند مصر از یک مسجد در ال Manya بگیرد اگر آنها موفق به مجبور کردن دختر برای به اسلام آوردن بشود. این یکی از روش هایی که در اسلام آوردن به اجبار مردم در مصر رایج شده. لطفا افراد زیر 18 سال این فیلم قبیح جنون اسلامی را نگاه نکنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر