Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ آذر ۷, دوشنبه

مراکز موشکی رژیم ایران یکی پس از دیگری منفجر میشوند من وارد جزئیاتش نمیشوم


خبرگزاری سپاه پاسداران: انفجار مهیبی امروز اصفهان را لرزاند


خبرگزاری رسمی ایران: فارس دروغ می گوید


گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل خبرگزاری مهم مرتبط با سپاه پاسداران ایران خبر داده است که حوالی ساعت 2:40 دقیقه بعدازظهر امروز بوقت ایران صدای انفجار مهیبی در اصفهان شنیده شد.
به گزارش خبرنگار "فارس" این صدا از بزرگمهر تا دروازه شیراز به گوش رسید. "فارس" نوشت: در ارتباط با دلیل صدای انفجار طی تماس های مکرر با مسئولان استان، محمد مهدی اسماعیلی معاون سیاسی – امنیتی استانداری اصفهان وجود صدا را تأیید کرد اما در مورد دلایل آن گفت: اطلاع دقیقی در دست نیست و پیگیر موضوع هستیم.
این انفجار مهیب 16 روز پس از انفجار مرگبار در مقر موشکی سپاه پاسداران رخ داد. در آن حادثه در "بیدگنه" فرمانده ارشد واحد موشکی ایران و دهها سپاهی دیگر کشته شدند.
این در حالی است که خبرگزاری "ایرنا" بعداً از زبان محمد مهدی اسماعیلی، شامگاه دوشنبه نوشت او مصاحبه ای با هیچ یک از رسانه ها انجام نداده و انتشار این خبر از قول وی "کذب" است. وی همچنین گفت: پیگیری حقوقی انتشار این خبر از سوی استانداری اصفهان به عمل می آید.
همچنین مدیر روابط عممومی سازمان آتش نشانی اصفهان ضمن تکذیب خبر صدای مهیب در اصفهان به خبرنگار "ایرنا" گفت: تا کنون گزارشی مبنی بر صدای مهیب در سطح شهر به این سازمان ارائه نشده است و انتشار این خبر تکذیب می شود.
مردم اصفهان شدیداً نگرانند و می گویند که به نظر می رسد انفجار مهیب در یکی از مقرهای سپاه پاسداران یا مراکز اتمی به وقوع 
پیوسته باشد.
///////////////////////////

نتانیاهو: "بهار عربی، وضع غیرپایدار و رشد اسلام گرایی ایجاد کرده است

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل نخست وزیر اسرائیل امروز در کمیسیون امور خارجی و دفاعی "کنست" (پارلمان اسرائیل) دیدگاه های خود را در مورد روابط با فلسطینی ها، از سرگیری مناسبات دیرینه با ترکیه و تغییرات در جهان عرب ابراز داشت.
آقای نتانیاهو سخنان خود را با اشاره به اوضاع در جهان عرب آغاز کرد و گفت: «ما اکنون شاهد موج اسلام گرایی هستیم که جهان عرب را پس از ده ها سال حکومت نظام ثابت و پایدار در بر گرفته است. برخی آنچه را که در کشورهای عرب رخ می دهد، بهار عربی نامیده اند، ولی ما اکنون در برابر وضعی ناپایدار قرار گرفته ایم که نمی توان ارزیابی کرد تا چه هنگامی ادامه پیدا می کند و اوضاع به حالت ثابت در می آید و لذا اسرائیل باید با مسئولیت و در عین حال با احتیاط رفتار کند و به اقدامات عجولانه دست نزند».
آقای نتانیاهو افزوده و گفت: «موج اسلام گرایی به سود اسرائیل نیست زیرا وضع ثابتی که تا کنون در کشورهای عرب برقرار بود، در سال های آینده با خروج آمریکایی ها از عراق و با وجود انبارهای بزرگ سلاح ها غیرمتعارف در لیبی تغییر پیدا خواهد کرد و اسرائیل با مسائل بسیار دشواری روبرو خواهد شد و این امر بر نیازهای امنیتی کشور اثر قطعی خواهد گذاشت».
نخست وزیر اسرائیل در اشاره به انتخابات در مصر پس از دوران طولانی حکومت حسنی مبارک و احتمال قوی شدن گروه اخوان المسلمین گفت: امیدوار است بتواند ترتیبی دهد که در آینده نیز صلح با مصر پایدار بماند و تأکید کرد در این زمینه با ایالات متحده به تلاش هایی دست زده است.


//////////


آمریکا همچون لیبی که دو دستی تسلیم القاعده نموده است کشور عراق را نیز دو دستی تحویل رژیم ایران و گروه های وابسته به رژیم ایران داده است وقتیکه اسلام سیاسی در جوامع عربی و کشورهای اسلام زده مطرح میشود در اصل عقبماندگی قشریگری کوته فکری شکنجه گاه اعدام سرکوب وحشیانه زنان توسط قوانین بربریت قرآنی ایجاد میشود که ما نمونه اش در ایران در انقلاب سال 1979 برابر با 1357 ایران را دیدیم که حتی کمونیستهای ایدئولوژیکی کور هم به زیر چتر خمینی خیزیندند و در خدمت اسلام سیاسی قرار گرفتند این عمل با حکم ماتریالیست تاریخی و تئوری کمونیستی توده یها ایجاد و قرار گرفت در این باره که یک وقایع تاریخی میباشد باید روزی به خود وقت بدهیم و در این باره روشنگری کنیم.
.............................................

با اشاره به اعتراض ها وال استریت

وزیر اطلاعات ایران: فیس بوک و توئیتر در آمریکا فیلتر هستند

دبی-العربیه.نت

حیدر مصلحی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران مدعی شد که شبکه های اجتماعی فیس بوک و توئیتر در آمریکا فیلتر شده اند و سرعت اینترنت در این کشور کاهش یافته است.



این درحالی است که کاربران آمریکایی بدون مشکل به این شبکه های اجتماعی دسترسی دارند اما شبکه های اجتماعی در ایران فیلتر شده اند.


به گزارش خبرگزاری "ایسنا"٬ حیدر مصلحی روز دوشنبه و در چهارمین همایش "بسیج و پدافند غیرعامل" با بیان این اظهارات گفته است٬ که دشمنان شبکه ‌هایی اجتماعی را علیه جمهوری اسلامی راه‌اندازی کرده بودند٬ اما حالا نمی‌دانند با این شبکه‌ها و اعتراض‌های وال‌استریت چگونه برخورد کنند.

این مقام ارشد امنیتی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه‌های "دشمنان جمهوری اسلامی" در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی خبر داده و افزوده که "ما نسبت به این مسئله هشدار می‌دهیم؛ البته این به معنی ترس نیست."

انتخابات مجلس شورای اسلامی نخستین انتخابات پس از اعتراض های دو سال پیش ایران است. این اعتراض ها در پی اعلام پیروزی محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد. اعتراض ها توسط نیروهای امنیتی و انتظامی سرکوب شد. اصلاح طلبان که می گویند در انتخابات ریاست جمهوری تقلب گسترده و سازمان دهی شده روی داده تا کنون شرایط را برای مشارکت در انتخابان مجلس، مناسب نمی دادنند.

پیتشر شماری از نزدیکان ایت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران، انتخابات مجلس آینده را "چالش امنیی" توصیف کرده اند. این انتخابات در سایه تنش شدید میان اصولگرایان حاکم بر ایران برگزار می شود. اختلاف هایی که در پی اختلاف میان  خامنه ای و احمدی نژاد به اوج رسیده است.
----------------------
ئێران هه‌ڕه‌شه‌ی هێرشی سه‌ربازی گه‌وره‌ له‌ توركیا ده‌كات


به‌رپرسێكی باڵای سه‌ربازی كۆماری ئیسلامی ئێران هه‌ڕه‌شه‌ی هێرشی سه‌ربازیی گه‌وره‌، بۆ سه‌ر وێستگه‌كانی قه‌ڵغانی مووشه‌كی هێزه‌كانی "ناتۆ" كه‌ توركیا له‌ نزیك سنووره‌كانی له‌گه‌ڵ ئێراندا دایمه‌زراندووه‌.

ئاژانسی "میهر"ـی نیمچه‌ ڕه‌سمی ئیرانی له‌ زاری سه‌رۆكی ھێزی ئاسمانی ئێرانی (ئه‌میر عه‌لی حاجیزاد)ـه‌وه‌ بڵاوی كردووه‌ته‌وه‌ كه‌ سوپای ئێران هه‌موو ئاماده‌سازیی و توانایه‌كی هه‌یه‌ كه‌ له‌ كاتی پێویستدا سه‌رجه‌م وێستگه‌كانی قه‌ڵغانی مووشه‌كی "ناتۆ" له‌نێو خاكی توركیادا خاپوور بكات، له‌ كاتی ڕوودانی هه‌ر هیرش و ده‌ستدرێژییه‌كی سه‌ربازی بۆ سه‌ر وڵاته‌كه‌ی.

(حاجیزاده‌) ئه‌وه‌یشی ڕاگه‌یاندووه‌ كه‌ له‌ ئێستاوه‌ سیاسه‌ت و فه‌ڵسه‌فه‌ی ئێران بریتی ده‌بێت له‌ "وه‌ڵامی ھێرش به‌ هێرش و هه‌ڕه‌شه‌ به‌ هه‌ڕه‌شه‌ ده‌داته‌وه‌".

جێگه‌ی باسه‌ چه‌ند مانگێك له‌مه‌وبه‌ر توركیا ڕه‌زامه‌ندی له‌سه‌ر دامه‌زراندنی چه‌ند وێستگه‌یه‌كی قه‌ڵغانی مووشه‌كی له‌ نزیك ئێران له‌سه‌ر خاكه‌كه‌یدا پێشاندا. دوای ئه‌و هه‌نگاوه‌ په‌یوه‌ندییه‌كانی نێوان تاران و ئه‌نكارا گرژیی و ئاڵۆزی تێكه‌وتووه‌، چونكه‌ به‌رپرسانی ئێرانی توركیا به‌وه‌ تۆمه‌تبار ده‌كه‌ن ئه‌م هه‌نگاوه‌ی ئامانج لێی ئه‌وه‌یه‌ كه‌ پارێزگاری له‌ ئیسرائیل بكات له‌كاتێكدا ئه‌گه‌ر بێت و ئه‌و هێرش بكاته‌ سه‌ر دامه‌زراوه‌ ئه‌تۆمییه‌كانی ئیران.

له‌لایه‌كی دیكه‌یشه‌وه‌ (یه‌حیا سه‌فه‌وی) ڕاوێژكاری سه‌ربازی ڕێبه‌ری ئیسلامی ئێران (عه‌لی خامینه‌یی) سه‌رۆكوه‌زیرانی توركیا (ڕه‌جه‌ب ته‌یب ئه‌ردۆغان)ـی به‌وه‌ تۆمه‌تبار كردووه‌ كه‌ هه‌موو شتێك له‌ پێناو ڕازیكردنی ئه‌مه‌ریكا و ئیسرائیلدا ده‌كات.

هه‌روه‌ك ئاماژه‌یشی بۆ ئه‌وه‌ كردووه‌ كه‌ هه‌ر جموجۆڵێكی سه‌ربازی دژ به‌ ئێران كاردانه‌وه‌ و وه‌ڵامدانه‌وه‌یه‌كی توندی ئه‌وتۆی ده‌بێت كه‌ هه‌رگیز به‌ خه‌یألی ھێرشكه‌راندا نه‌هاتووه‌.
 -----------------------------------------------


در شب گذشته از خاک لبنان چند فروند موشک به سوی اسرائیل شلیک شد خوشبختانه خسارات جانی بدنبال نداشته است بلافاصله نیروی هوای اسرائیل به پرواز در آمد و تمامی منطقه را زیر نظر خود قرار دادند 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر