Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ آبان ۱۶, دوشنبه

کم کم داریم به 25 نوامبر روز مبارزه با خشونت نزدیک میشویم باید امسال با تمام توان در برابر خشونتهای ناموسی

Add caption


کم کم داریم به 25 نوامبر روز مبارزه با خشونت نزدیک میشویم باید امسال با تمام توان در برابر خشونتهای ناموسی  خشونت علیه زنان به ایستیم و این عمل قبیح را در سرتاسر جهان به طور کامل متوقف کنیم 
Image Upload
Image Upload
-----------------------------------

خانم رایس: "برای سقوط نظام ایران باید هر کاری کرد"
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  وزیر خارجه پیشین ایالات متحده با انتقاد از سیاست دولت اوباما در مورد ایران، گفت کاخ سفید باید "هر اقدام لازم" انجام تا رژیم اسلامی در تهران سرنگون شود.
بانو کاندولیزا رایس که با شبکه ای.بی.سی گفتگو می کرد، همچنین افزود: «در مورد ایران، دولت واشینگتن هرگز نباید گزینه نظامی را منتفی بداند».
وزیر خارجه سابق ایالات متحده، در ادامه با اشاره به اینکه رژیم اسلامی، هم به دنبال ساخت سلاح اتمی است و هم در داخل به شدت ملت ایران را سرکوب می کند، تأکید کرد: «این حکومت مشروعیت خود را کاملاً از دست داده است». 

-----------------------------
اجتماع کُردهای مقیم سوئد در محکومیت جنایتهای دولت ترکیه


کوردانه :
کردهای سوئد ، روز یکشنبە با شرکت در یک تظاهرات در میدان سرگلستوری شهر استکهلم، جنایات دولت ترکیە از جملە قتلعام دهها چریک کرد را بە وسیلە بمبهای ناپالم و شیمیایی محکوم کردند. تظاهرات از ساعت ١ و نیم تا حدود ساعت سە ادامە داشت و در حدود دویست و پنجاه نفر در آن شرکت ورزیدند قابل ذکر است چندی پیش ارتش ترکیه در حمله هوایی علیه مواضع نیروهای حزب کارگران کردستان موسوم به پ ک ک از سلاحهای نامتعارفی همچون بمبهای شیمیایی و ناپالم استفاده نمود که در اثر این حملات تعدادی از گریلاهای پ ک ک جان خود را از دست دادند .
با انتشار تصاویر اجساد سوخته و متلاشی شده قربانیان این حملات در رسانه ها و تحقیقات بعمل آمده معلوم گردید که ارتش ترکیه از سلاحهای شیمیایی و بمبهای ناپالم در این حملات استفاده نموده است.
پ ک ک در سالهای پیش نیز اعلام داشته بود که دولت ترکیه در حملات خود علیه نیروهای این حزب از بمبهای شیمیایی و ناپالم استفاده مینماید .
این در حالیست که با توجه به تایید این موضوع توسط منابع معتبر گوناگون ، جامعه جهانی و دولتهای مختلف در مقابل این اعمال شنیع دولت ترکیه ساکت مانده اند !
---------------
kurdane.com
کنفدرالیسم دموکراتیک» پژاک چیست؟
کردانه: همه ی انسانهای دموکرات باید بدانند ما خواستار ایجاد ایرانی دموکراتیک با برخورداری از هویت و اراده ی خویش میباشیم. هر کس باید بداند که مبارزه ی خلق کورد مبارزه در راستای دموکراتیزاسیون برای تمامی ایران میباشد. در جنگ قندیل ما از تمامی متجاوزین در زندانهایی چون کهریزک و رجاییشهر حسابخواهی نمودیم «کنفدرالیسم دموکراتیک» پژاک چیست؟
گفتگوی نشریه ی «آلترناتیو» با «رفیق مزدک» از اعضای پژاک

• همه ی انسانهای دموکرات باید بدانند ما خواستار ایجاد ایرانی دموکراتیک با برخورداری از هویت و اراده ی خویش میباشیم. هر کس باید بداند که مبارزه ی خلق کورد مبارزه در راستای دموکراتیزاسیون برای تمامی ایران میباشد. در جنگ قندیل ما از تمامی متجاوزین در زندانهایی چون کهریزک و رجاییشهر حسابخواهی نمودیم ...

اخبار روز: www.akhbar-rooz.com
برای اطلاعات بیشتر بر روی این 
 لینک کلیک یا مراجعه کنید که در زیر مشاهده
میکنید
http://www.kurdane.com/news-details.php?id=4979

------------------------

جامعه جهانی فیلم ضد یهودی رژیم ایران "شکارچی شنبه" را محکوم کرد
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  اقدام یهودستیزانه حکومت ایران در تهیه یک فیلم سینمایی که هم اکنون در چند سینمای تهران اکران می شود، از جانب بسیاری نهادها و جوامع بین المللی مورد نکوهش قرار گرفت و به نشان دیگری از خوی ضد بشری حکومت ایران تعبیر شد.
------------------------------------
روسیه از احتمال حمله ناخشنود است ولی می گوید:
"اگر حمله شود ما اشک نمی ریزیم"
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  چند روز پیش از انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتم که حکومت ایران را به داشتن هدف های نظامی متهم می سازد، دولت روسیه نسبت به انجام حمله نظامی علیه تأسیسات اتمی ایران هشدار داد، ولی گفت: اگر حمله ای صورت بگیرد، روسیه اشک نخواهد ریخت.
وزیر خارجه روسیه، آقای سرگئی لاوروف، حمله نظامی احتمالی به حکومت ایران را "اشتباهی بسیار جدی" توصیف کرد که به کشته و زخمی شدن شمار بسیار زیادی غیرنظامی خواهد انجامید.
لاوروف در ادامه افزود: «در دنیای مدرن، هیچ راه حل نظامی برای مشکلات وجود ندارد و معضل اتمی ایران نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد».
وزیر خارجه روسیه گفت: «استفاده از نیروی نظامی تنها در صورتی امکان دارد که شورای امنیت سازمان ملل آنرا تصویب کرده باشد و یا کشوری، خود مورد تهاجم قرار گرفته باشد» - لاوروف در حالی این سخنان را بیان می کند که کشورش در سال های اخیر، در چندین مورد به دخالت نظامی در کشورهای دیگر پرداخته که یکی از نمونه های آن، حمله به گرجستان در سال گذشته بود.  
آلمان: در پی انتشار گزارش جدید درباره اتم از تشدید فشار بر ایران حمایت می کنیم
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  دولت آلمان نیز اعلام کرد که اگر گزارش جدید آژانس، حاکی از پای بند نبودن ایران به تعهدات بین المللی اش باشد، خواهان افزایش فشارها بر حکومت اسلامی خواهد شد.
دیپلمات های غربی می گویند چین و سوریه احتمالاً مانع از آن خواهند شد که شورای امنیت سازمان ملل متحد تحریم های جدید و شدیدتری را علیه حکومت ایران تصویب کند.
یک دیپلمات غربی به "رویترز" گفت: «آخرین دور تحریم های شورای امنیت علیه ایران بسیار شدید بود و هرگونه تحریمی پس از آن، باید بخش نفت و گاز ایران را هدف بگیرد».
وی سپس افزود: «در صورتی که تحریم ها قرار باشد بخش نفت و گاز ایران را هدف بگیرد، قطعاً با مقاومت شدید روسیه و چین روبرو خواهد شد و احتمالاً روسیه در این زمینه مقاومت بیشتری از خود نشان خواهد داد».
دولت پکن وارد کننده بزرگ نفت ایران است و مسکو نیز سرمایه گزاری های بسیاری در صنایع نفتی ایران کرده است.
پرزیدنت باراک اوباما، رییس جمهوری ایالات متحده هفته گذشته در فرانسه گفت امیدوار است پس از انتشار گزارش جدید آژانس، جامعه جهانی "تحریم هایی بی سابقه" علیه حکومت ایران به اجرا بگذارد تا آن رژیم متقاعد شود به تعهدات بین المللی خود عمل کند.  
جزییات بیشتری از گزارش آژانس درز کرد:
"چاشنی انفجاری بسیار دقیق در زنجیره اتمی استفاده شد"
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  کارشناسان اتمی و دیپلمات های غربی گفتند حکومت ایران به کمک کارشناسان روس قدم هایی اساسی در راه ساخت سلاح اتمی برداشته است.
در حالی که رژیم ایران ادعا می کند که صنایع اتمی کاملاً بومی است، روزنامه آمریکایی "واشینگتن پست"، در گزارشی نوشت که کارشناسان اتمی خارجی، به ویژه کارشناسان شوروی سابق نحوه ساخت چاشنی های انفجاری بسیار دقیقی را به حکومت ایران آموزش داده اند، که از این چاشنی ها برای آغاز یک واکنش زنجیره ای اتمی استفاده می شود.
دیپلمات های غربی و کارشناسان اتمی به "واشینگتن پست" گفتند که بر اساس اطلاعاتی که اخیراً به دست آژانس بین المللی انرژی اتمی رسیده است، کارشناسانی از پاکستان و کره شمالی نیز در هشت سال گذشته به همکاری در برنامه اتمی ایران پرداخته اند.
پاکستان و کره شمالی هر دو مجهز به سلاح اتمی هستند و در سال های پیش نیز فاش شده بود که عبدالقدیر خان، پدر بمب اتم پاکستان، در راه اندازی سانتریفوژهای غنی سازی اورانیوم در ایران، با جمهوری اسلامی ایران همکاری کرده است.
این گزارش ها در حالی منتشر می شود که آقای یوکیا آمانو، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی قرار است فردا یا نهایتاً چهارشنبه، گزارش جدید خود را درباره برنامه اتمی ایران منتشر کند.  



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر