Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ آبان ۱۲, پنجشنبه

شخصی که با شماره مخفی زنگ زده دوباره تماس بگیرد با اینکه ازش شکایت میشود





موضوع اطلاعیه یکی که دیشب مورخ 2 نومبر 2011 در ساعت 17و20 دقیقه به وقت سوئد به ما زنگ زده و خود را بنام سردار معرفی نموده است و یک شماره بی اساس دانمارکی را به ما داده است و با شماره مخفی زنگ زده بود هم اکنون شماره نامبرده در دست میباشد روز جمعه مورخ 4 نومبر به پلیس مراجعه نموده و از ایشان بعنوان مزاحمت تلفنی و قصد تروریستی شکایت میشود صداش در دست میباشد منطقه جغرافیای که ایشان زنگ زده داخل سوئد استان ورملند میباشد.
------------------------------------

سفر اهود باراک به لندن پس از سفر فرمانده ارتش بریتانیا به اسرائیل
همزمان با گمانه زنی "گاردین" در مورد آمادگی برای مقابله نظامی با ایران

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- در واکنش به گزارش های رسانه ها در روزهای اخیر مبنی بر بالا گرفتن احتمال حمله نظامی به تأسیسات اتمی ایران، وزیر خارجه حکومت اسلامی گفت که دولت تهران "همواره برای جنگ آمادگی دارد".

آقای علی اکبر صالحی گفت: «ما بسیار به خود اطمینان داریم و می توانیم از خود دفاع کنیم».

وی این سخنان را در مصاحبه با روزنامه "حریت" چاپ ترکیه بیان کرد. همزمان، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز به تهدید ایالات متحده پرداخت.

در روزهای اخیر؛ علاوه بر انتشار گزارش هایی در رسانه های بین المللی – از جمله اسرائیلی – مبنی بر احتمال حمله نظامی به تأسیسات اتمی ایران، روزنامه بریتانیایی "گاردین" نیز در گزارشی نوشت نیروهای مسلح آن کشور، خود را برای رویارویی نظامی با حکومت ایران آماده می سازند.

روزنامه "گاردین" در گزارشی که دیروز منتشر کرد، به نقل از مقام های آگاه در وزارت دفاع بریتانیا نوشت: دولت لندن معتقد است که ایالات متحده احتمال دارد برنامه های خود برای حمله موشکی هدفمند به تأسیسات اتمی ایران را جلو بیاندازد و به همین دلیل، از هم اکنون در حال مکان یابی برای استقرار نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا، به منظور کمک به آمریکایی ها در چنین حمله احتمالی است.

"گاردین" در ادامه افزود که هرگونه حمله احتمالی به تأسیسات اتمی ایران، هوایی و همچنین با استفاده از موشک های "هاوک" قابل شلیک از رزمناوها خواهد بود، و به اعتقاد مقامات بریتانیایی، ایالات متحده برای چنین حمله ای، احتمالاً از بریتانیا خواهند خواست که به آنها اجازه دهد از جزیره دیگو گارسیا در اقیانوس هند، به عنوان پایگاه خود استفاده کند.

به نوشته "گاردین"، غرب نگران است با انتقال همه فعالیت های اتمی ایران به تأسیسات زیرزمینی، فرصت دیگری برای جامعه جهانی نماند که بتواند با حمله نظامی از دستیابی جمهوری اسلامی به سلاح اتمی جلوگیری کند.

این گزارش، همزمان با سفر آقای اهود باراک، وزیر دفاع اسرائیل به لندن منتشر شد.

در همین حال، روزنامه اسرائیلی "جروزالم پست" نیز گزارش داد که فرمانده ارتش بریتانیا، ژنرال دیوید ریچاردز، همین هفته به اسرائیل آمده بود و با مقامات نظامی این کشور، از جمله ارتشبد بنی گنتس دیدار داشت.

----------------

ژنرال آیلند: حمله به تأسیسات اتمی ایران ممکن است

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- در گرماگرم بحث بر سر احتمال حمله نظامی به تأسیسات اتمی ایران، رییس پیشین شورای امنیت ملی اسرائیل، آقای گیورا آیلند چنین حمله ای را "ممکن" توصیف کرد.

آقای گیورا آیلند گفت: «حمله نظامی اسرائیل به ایران امکان پذیر است و جنون آمیز به شمار نمی رود و غیرمسئولانه نیز نمی باشد. در صورتی که بتوان با ضربه زدن به توان اتمی ایران موجب شد برنامه های آن کشور در این زمینه به تأخیر بیافتد، نباید علیرغم خطرات بسیاری که در پی آن ممکن است بروز کند، از آن خودداری ورزید».

نتانیاهو از شاباک خواست انتشار دهندگان گزارش حمله به ایران را معرفی کند

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- در حالی که انتشار گزارش ها پیرامون احتمال حمله اسرائیل و غرب به تأسیسات اتمی ایران امروز ادامه داشت، روزنامه کویتی "الجریده" نوشت: آقای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل به سرویس امنیت داخلی (شباک) مأموریت داده منبع افشای حمله احتمالی اسرائیل به تأسیسات اتمی ایران را پیدا کند.

به موجب گزارش "الجریده"، احتمال قوی آن است که رییس پیشین "موساد"، آقای مئیر داگان و آقای یووال دیسکین گزارش مربوط به حمله را که بخش مهم آن اشتباه بوده در اختیار روزنامه ها قرار داده باشند تا به نخست وزیر و وزیر دفاع اسرائیل ضربه بزنند.

رییس پیشین "موساد"، سرویس امنیت خارجی اسرائیل که متهم شده عامل انتشار گزارش حمله اسرائیل به تأسیسات اتمی ایران بوده، شب گذشته در یک همآیش گفت: «این خود آقایان نتانیاهو و بارک بوده اند که مسئله ایران را مطرح کرده و گفته بودند گزینه نظامی را با جدیت مورد بررسی قرار داده اند».

به گفته آقای مئیر داگان، مسئله اتمی ایران بیش از آنچه تصور می شود پیچیده است و پیش از هر اقدام باید از پیامدهای آن را در نظر گرفت

----------------------

حمایت حزب چپ سوئد از مبارزات کارگران ایران

Vänsterpartiets och Socialdemokraternas partisymboler. Foto: Scanpix. Montage: SR.
روز شنبه پنجم نوامبر تظاهراتی در برخی از کشورها به منظور مورد توجه قرار دادن وضعیت کارگران در ایران برگزار خواهد شد. شعبه استکهلم حزب چپ سوئد (Vänsterpartiet) نیز حمایت خود را از این حرکت اعلام کرده است. در اعلامیه این حزب ضمن درج نام چند تن از کارگران فعال در اتحادیه های کارگری و رهبران آنها که در زندان بسر می برند آمده است که هزاران تن از این گونه افراد توسط رژیم ایران زندانی و یا کشته شده و افراد خانواده آنها نیز مورد آزار و اذیت واقع می شوند.حزب چپ اعلام کرده است که این تظاهرات از جمله به منظور همدردی و حمایت از کارگران ایران و محکوم کردن اعمال رژیم جمهوری اسلامی صورت می گیرد.
--------------

مخالفت رئیس دانشگاه کردستان با تدریس زبان کردی

آژانس خبری موکریان
نماینده سنندج در مجلس گفت :رئیس دانشگاه کردستان با تدریس 2 واحد زبان کردی در این دانشگاه مخالفت می کند.
به گزارش آژانس خبری موکریان و به نقل از منابع آگاه، شعبانی در نشست علنی روز چهارشنبه ۱۱ آبان‌ماه مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل ۱۵ قانون اساسی ادامه داد: شورای عالی انقلاب فرهنگی اجازه داد در دانشگاه کردستان هر سال ۲ واحد زبان کردی برای دانشجویان به صورت انتخابی تدریس شود اما رئیس دانشگاه با این اقدام مخالفت می‌کند. انتظار می‌رود وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کند.
امین شعبانی در تذکر شفاهی گفت: رئیس جمهور در سفر اخیر خود به کردستان به جوانان این استان قول دادند که از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار شغل، ۵۶ هزار شغل مربوط به استان کردستان باشد.
نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه آمار بیکاری در استان کردستان هر روز بیشتر می‌شود. این درحالی است که قرار بود مطابق تاکیدات مقام رهبری و دولت در این استان کارخانه‌های بزرگی همچون سایپا ایجاد شود اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر