Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ آذر ۶, یکشنبه

تانک های ارتش به حمص و درعا یورش بردند تعداد کشته شدگان روز گذشته در سوریه به 49 تن رسید


تانک های ارتش به حمص و درعا یورش بردند تعداد کشته شدگان روز گذشته در سوریه به 49 تن رسید
دبی- العربیه .نت
دیدبان حقوق بشر سوریه روز یکشنبه 26-11-2011 اعلام کرد نیروهای امنیتی در تظاهرات روز شنبه 27 تن از مخالفان را در شهر حمص به قتل رساندند و همچنین 22 تن از افراد ارتش سوریه در درگیری با نظامیان جدا شده از نظام در منطقه درعا کشته شدند.

به گزارش العربیه به نقل از کمیته هماهنگی انقلاب سوریه ، ارتش روز یکشنبه
برای ادامه سرکوب مخالفان در منطقه حمص تعدادی تانک و نفربر به این منطقه ارسال کرد.

در همین حال نیروهای دولتی برای ایجاد رعب وترساندن مردم شهرهای حمص و رستن این دو شهر را با اسلحه سنگین به شدت گلوله باران کردند.
.
شاهدان عینی می گویند شب گذشته در مناطق "تل الحمص" واقع در جاده شهر جاسم نمر درگیری شدیدی میان نظامیان جدا شده و ارتش سوریه به وقوع پیوست به طوری که هواپیماهای سوریه چندین بار برفراز منطقه به پرواز در آمدند.

براساس گزارش دیدبان حقوق بشر سوریه روز شنبه 16 تن نیز در منطقه باباعمرو کشته شدند 14 تن ازقربانیان بر اثر شلیک مستقیم نیروهای امنیتی و دوتن زیر شکنجه جان خود را از دست دادند.

طبق همین گزارش تلفن وبرق مناطق حماه، کرناز و درعا از شامگاه شنبه تا روز یکشنبه قطع شده است.


همچنین کمیته هماهنگی انقلاب سوریه از بازداشت 100 تن در شهر درعا بعد از ظهر روز شنبه خبر داد.
----------------------------------------


هم اکنون روژین محمدی وبلاگ نویس ایرانی اهل کرمانشاه در زندان اوین زیر فشار طاقتفرسای نیروهای امنیتی  رژیم دیکتاتوری مذهبی ایران قرار دارد در زیر شکنجه های فیزیکی و روانی قرار دارد ما از تمامی سازمانهای حقوق بشری و خیر خواه میخواهیم که به یاری این دختر جوان که دانشجوی رشته پزشکی میباشد و در عین حال یک وبلاگ نویس نیز هست کمک میطلبیم


-------------------------------------------
تفسیر سیاسی هفته نوشته: منشه امیر
 حکومتی که با یک تلنگر ممکن است برافتد!
 نگاهی گذرا به رویدادهای یک بیست و چهار ساعت در ایران، به روشنی نشان می دهد که رژیم اسلامی تا چه حد کشور را با هرج و مرج روبرو ساخته و شیرازه امور به کلی از هم پاشیده شده و یک بار دیگر مشخص گردیده که اگر آن ها روضه خوانی را خوب می دانند، و در دروغ پروری مثال و مانند ندارند، و دست همه دروغگویان عالم را از پشت بسته اند، ولی از اداره کردن کشور کوچکترین اطلاعی ندارند و اگر احمدی نژاد ادعا می کند که به زودی مدیریت جهان را هم به دست می گیرند، هذیان می گوید – زیرا خود سران نظام اعتراف می کنند که در این زمینه سخت شکست خورده اند و آثار هرج و مرج و درهم ریختگی امور را، خود به خوبی احساس می کنند.
در زمینه سیاست خارجی، می بینیم که ایران را به آستانه جنگ کشانده اند و هر روز شایع می شود که حمله نظامی خارجی در پیش است. در فساد و رشوه خواری چنان آش را شور کرده اند که اگر المپیاد دزدی و کلاهبرداری در دنیا برگزار شود، رژیم ایران بی تردید به افتخار "مشعشعانه" مدال طلا خواهد رسید.
هارت و پورت های آنان نیز دیگر کسی را در دنیا نمی ترساند و موقعیت فلاکت بار فردی را تداعی می کند که در تاریکی گیر کرده و سخت می ترسد و رجز می خواند و تهدید می کند تا شاید وحشت را از خود دور سازد.
شاید از این گفته های عبدالرضا رحمانی فضلی آغاز کنیم که پریروز (پنجشنبه) گفت: «هیچ نهادی در حکومت اسلامی از میزان درآمد کل کشور آگاهی ندارد و هیچ نهادی نمی داند که مجموعه هزینه های کشور چقدر است».
جز در حکومت بی در و پیکر اسلامی ایران، کدام رژیم را سراغ دارید که نداند درآمدش چقدر است و هزینه اش چه مقدار؟
این اتهام را استکبار و صهیونیسم و اسرائیل و آمریکا علیه رژیم ایران مطرح نمی سازند – بلکه خود رییس دیوان محاسبات کشور می گوید.
حرفش تازگی هم ندارد. سال گذشته نیز همین را گفته و دو سال پیش نیز همین.
این هرج و مرج مالی، علت بزرگش آن است که دولت نمی خواهد کسی بداند از فروش نفت و دیگر صادرات چه مقدار درآمد دارد و این پول ها به کجا می رود! بدین سان، هر اندازه را که بخواهند به جیب می ریزند، و هر مقدار را که اراده کنند به ساخت بمب و موشک اختصاص می دهند و هر مبلغ را که لازم بدانند برای کمک به سازمان های ترور از قبیل حزب الله لبنان و حماس منتقل می کنند و البته خمس و ذکات آن را به حساب های ارز خارجی و محرمانه خود در بانک های بیگانه می سپرند.
رحمانی فضلی در ادامه سخنان خود یادآوری می کند که همین پائیز سال گذشته بود که دوبار هشدار داد که بی انضباطی مالی، همانند خوره بر پیکر رژیم افتاده و آن را ناتوان می سازد.
ولی این هرج و مرج در مدیریت کشور و رویارویی با مشکلات داخلی و خارجی، فقط به امور اقتصادی محدود نمی گردد: در همان روزهایی که آن ها ادعا می کنند بزرگ ترین قدرت نظامی و سیاسی و معنوی دنیا هستند، مأموران حکومت درصدد بازداشت دستیار نزدیک رییس جمهوری برمی آیند و منتظر نمی شوند کنفرانس مطبوعاتی خود را به پایان برد – بلکه در وسط همان کنفرانس به سراغش می روند، و فرمان احمدی نژاد نیز برای جلوگیری از بازداشت دستیارش مؤثر نمی افتد – تا لحظه ای که او تهدید می کند خودش به محل خواهد آمد.
در کدام کشور بی در و پیکری، قوه قضاییه و دادستانی و مأموران انتظامی این چنین رفتار می کنند؟
آیا علی اکبر جوانفکر قتل کرده و خون ریخته که بازداشت فوری او این چنین ضروری بوده است؟
جوانفکر نه تنها مشاور احمدی نژاد، بلکه مدیر عامل خبرگزاری دولتی نیز هست. آیا قوه قضاییه با این مقام بلندپایه دولتی این چنین باید رفتار کند؟
ولی مطلقه فقیه که فردای مرگ خمینی، در نشست انتصاب گفته بود که وی لیاقت چنین لقبی را ندارد و این پست را به طور موقت می پذیرد تا هنگامی که فرد لایق تری برای رهبری کشور پیدا شود، اکنون چنان تشنه قدرت شده است که حتی درصدد حذف همان رییس جمهوری برمی آید که خودش دستور تقلب در شمارش آراء را صادر کرده بود تا او را به این مقام برساند و تا دیروز که احمدی نژاد دست رهبر را می بوسید و چاپلوسانه در برابرش خم می شد و اقتداء می کرد، از قدرت برخوردار بود – ولی از هنگامی که او هم دیوانه قدرت شده و می خواهد به مقام رهبری برسد و با ولی فقیه کوس برابری می زند، ناگهان مغضوب قرار می گیرد و همه ابهت خود را از دست می دهد و خوار و ذلیل می گردد و زبان در کام می بندد و از ادامه هارت و پورت باز می ماند – تا حدی که رهبرش هشدار می دهد که اصولاً ممکن است پست ریاست جمهوری را باطل کند، تا در آینده  فردی بلند نشود و با این ادعا که 27 میلیون رأی آورده، خود را در هم طراز رهبر مطلق تصور نکند.
در چنین حال و هوایی، هر اندازه زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک تر می شود، جنگ بین دو جناح نیز شدت بیشتر می گیرد.
این بار سپاه پاسداران دست همکاری به رهبر داده تا احمدی نژاد را از میدان به در کند و نگذارد هیچ یک از حامیان او وارد مجلس شود:
همان گونه که محمد خاتمی را تارو مار کردند و هاشمی رفسنجانی را از قدرت پایین کشیدند، اکنون می خواهند همین بلا را بر سر احمدی نژاد بیآورند تا آن کوتوله عقده ای جرأت نکند خود را با رهبر در یک ردیف بداند و از اسلام ایرانی در برابر اسلام بنیادگرای خامنه ای سخنی بگوید.
از فوتبالشان که دیگر لزومی نیست سخنی بگویم: در رده بندی جدید فدراسیون جهانی فوتبال سه پله سقوط کرده اند – حالا هی بیایند و خط و نشان بکشند که بله، ما با ورزشکاران اسرائیلی در بازی های بین المللی مسابقه نخواهبم داد – و بگویند که شناگر اسرائیلی نجس است و آب استخر را نجس می کند و ما در آن شنا نخواهیم کرد.
خودشان اعتراف می کنند که با نبود عدالت و امنیت داخلی و تحریم های بین المللی، نه سرمایه داران داخلی حاضرند در کشور سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال کنند و نه سرمایه گذاران خارجی حاضر خواهند بود یک ریال در حکومت ایران سرمایه گذاری کنند.
ولی حتی این واقعیت دردناک نیز مانع آن نمی شود که احمدی نژاد با گستاخی خاص خویش به ادعاهایش ادامه دهد و بگوید که تا یک سال و اندی دیگر، یعنی تا آخرین روز ریاست جمهوری او، "حتی یک بیکار هم در ایران باقی نخواهد ماند" – ولی چه کسی است که این وعده های سرخرمن آن دروغگوی اصلاح ناپذیر را باور کند؟ همان فردی که در شش سال نخست ریاست جمهوری اش نرخ بیکاری در ایران را چند برابر ساخته، چگونه خواهد توانست در این یک سال و اندی معجزه کند؟ اطمینان داشته باشید روزی که او از کرسی ریاست پایین آید نرخ بیکاری در ایران از امروز بالاتر هم خواهد بود.
کفگیرشان آن چنان به ته دیگ خورده که به این اندیشه می افتند که نفت را پیش فروش کنند. از آن جا که درهای بازارهای جهانی بیش و بیشتر بروی فروش نفت آنان بسته می شود، پس آن را به خود مردم ایران قالب کنند. ولی مردم نفت خام را می خواهند چه کنند؟ ترفند آن است که می گویند نفت را بخرید، آن را تحویل نمی دهیم، یک کاغذ به جایش می دهیم که سهم شما باشد و بتوانید آن را خرید و فروش کنید.
آیا این احتمال وجود ندارد که نفت بشکه ای 90 دلار امروز، فردا نرخش به 45 دلار سقوط کند و حتی کمتر شود؟ چه کسی می تواند به حرف های رژیم اعتماد کند و نفت را روی کاغذ بخرد؟ پس آن درآمدهای کلان نفتی را چه کردند که حالا برای تأمین هزینه های جاری و به هدف انجام تعمیرات ضروری در چاه ها نفت، باید دست گدایی به سوی مردم دراز کنند؟
در امور هواپیمایی نیز آن قدر زبون می شوند که حاضرند حریم هوای کشور را در اختیار هواپیماهای قطری برای جابجایی مسافران ایرانی قرار دهند.
این شیوه مملکت داری آنان را در امور نظامی و سیاست بین المللی نیز همه جا ناظر و شاهد هستیم.
از یک سو می گویند که قدرتمندترین و پا برجاترین رژیم جهان هستند و اگر اسرائیل یا آمریکا با چشم چپ به آن ها نگاه کنند، هر دو کشور را به آتش و نابودی خواهند کشید و یک شبه برهر دو سرزمین مسلط خواهند شد؛ و از سوی دیگر گله و شکایت می کنند که خود رژیم آنان پر از جاسوس و خرابکار و خبرچین شده که ظاهراً چند نفری از آنان را شناسایی و بازداشت کرده اند، ولی خدا می داند که چند نفر هنوز شناسایی نشده اند و خواهند توانست سر بزنگاه شدیدترین ضربات را بر حکومت وارد آورند.
پرویز سروری عضو کمیسیون امنیت و امور خارجی مجلس با افشای خبر بازداشت 12 نفر با عنوان "مأموران سی.آی.ای" ادعا می کند که بخش اعظم این به اصطلاح جاسوسان، مأموریت امنیتی و نظامی داشته اند، و می گوید: «آن ها قصد داشتند ضربه شدیدی بر جمهوری اسلامی وارد کنند».
نتیجه سخنان سروری آن است که حکومتشان آن قدر بی در و پیکر شده که حتی به مقامات ارشد لشگری و کشوری رژیم نیز نمی توان اعتماد کرد، زیرا ممکن است آنان مأموران شناخته نشده سی.آی.ای، موساد، ام آی سیکس و یا حتی کا گ ب باشند!
کسی چه می داند؟
در صحنه بین المللی موقعیت آنان چنان متزلزل می شود که در یک روز، از دو جا ضربات سختی می خورند که فریادشان را به آسمان ها می برد:
کشورهای عمده جهان در اروپا و آمریکا تصمیم می گیرند تحریم های برنده تری را علیه رژیم آنان و برنامه های اتمیشان به اجرا گذارند، که این بار بازتاب ویرانگری بر اقتصاد رژیم دارد – در حدی که می آیند و اعلام می کنند که "ما از این پس استراتژی نظامی خود را تغییر خواهیم داد" – و شایع می شود که قصد دارند اعلام کنند که بمب اتمی در اختیار دارند و کشورهای دیگر را هدف قرار خواهند داد.
آن ها نمی دانند که اگر راست یا دروغ، چنین مطلبی را اعلام کنند، فرمان خودکشی خویش را صادر کرده اند. همین و بس!
از یک سو، آژانس بین المللی انرژی اتم، برای نخستین بار عملاً تأیید می کند که برنامه های اتمی رژیم ممکن است ابعاد نظامی نیز داشته باشد و همه ترفندهای حکومت برای دور سازی این سوءظن کارآمد نمی افتد، و از سوی دیگر شورای امنیت قطعنامه تازه ای علیه برنامه های هسته ای رژیم صادر می کند و هم زمان کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل سرکوبگری های حکومت را محکوم می داند و علیه آن قطعنامه صادر می کند.
هیچ حکومتی در هیچ نقطه جهان و در هیچ مقطع زمانی، این چنین در صحنه جهانی مفلوک و منزوی نشده است.
ولی آن ها از رو نمی روند. باز هم تهدید می کنند که اسرائیل و آمریکا و دنیا را به آتش خواهند کشید؛ و در همان حال که داشتن قصد تولید بمب اتمی را انکار می کنند، موشک های رنگارنگ خود را به رخ اسرائیل و جهان می کشند. ولی در قرارگاه مدرس در حومه ملارد آن انفجار مرموز و سهمگین رخ می دهد که حتی تهران را می لرزاند و شماری از سرکردگان برنامه های اتمی و موشکی رژیم در یک چشم به هم زدن کشته می شوند.
فردای آن روز تهدید می کنند که با کمک حزب الله لبنان و حماس در نوار غزه، اسرائیل را موشک باران خواهند کرد و می گویند که شصت هزار موشک خرد و کلان در لبنان ذخیره کرده اند – و ناگهان انفجاری در یکی از این انبارها در جنوب لبنان رخ می دهد که شمار زیادی موشک های دوربرد آنان را نابود می کند.
همین که گفتیم: هرج و مرج چنان بر حکومتشان مسلط شده که برافتادنشان را حتمی کرده است – و فقط یک تلنگر باقی مانده، که آن را هم خود مردم ایران هستند که باید به پیکر پوسیده این رژیم بزنند – تا بیافتد و از جای برنخیزد!
اورشلیم: شنبه  5 آذرماه 1390 – 26 نوامبر 2011
------------------

4گردان سایبری برای لجن پراکنی ایجاد شده است

-----------------------------------------


چگونه مشاهده کنیم که کامپیوتر مخفیانه به چه سایت و برنامه هایی متصل است

آیا سرعت اینترنت شما از حد معمول بسیار پایین تر است؟ممکن است یک ویروس یا بد افزار در حال استفاده مخفیانه از اینترنت شما باشد.در ادامه روشی برای مشاهده پردازش برنامه و آدرس های اینترنتی که کامپیوتر شما به آن متصل است را معرفی میکینم.
انزل وب
این ترفند بر روی ویندوزهای XP،۷ و ویستا قابل اجراست و برای اجرای آن تنها گذراندن چند مرحله ساده لازم است.
مرحله اول:کلید ترکیبی Win+R را نگه دارید و در پنجره ظاهر شده cmd را تایپ و سپس OK کنید.
مرحله دوم:ابتدا دستور / cd رادستور زیر را تایپ و Enter کنید و سپس پس از رفتن به ریشه درایو C دستور زیر را تایپ و Enter کنید:
netstat -abf 5 > anzalweb.txt
انزل وب
نکته:عدد ۵ به معنی چک کردن کانکشن های اینترنت در هر ۵ ثانیه میباشد
مرحله سوم:به مدت ۲ دقیقه منتظر بمانید و سپس کلید ترکیبی Ctrl+C را نگه دارید تا عملیات متوقف شود.(برای چک کردن وبسایت ها بهتر است مدت زمان طولانی تری منتظر بمانید.)
انزل وب
مرحله چهارم:به درایو C مراجعه کنید و فایل anzalweb.txt را باز کنید.
انزل وب
در این فایل شما اطلاعات و نام پردازش برنامه هایی که به اینترنت متصل هستند(مانند نام،پورت و..)را مشاهده میکنید و اگر مدت زمان طولانی تری را در مرحله سوم منتظر بمانید میتوانید نام وبسایت های بیشتری که به آنها متصل هستید را نیز مشاهده کنید.پس از بررسی،برای اطمینان از امنیت پردازش وبسایت و برنامه هایی که نام آنها برای شما آشنا نیستند میتوانید نام پردازش را در گوگل سرچ کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر