Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ آبان ۲۷, جمعه

فیلم جشن خاونکار که بیشتر از 44 دقیقه میباشد امیدوارم علاقمندان ازش خوششان بیاید


------------------------------------

ملت کورد را نمی توان با هیچ یک از دولت های چند ملیتی دیگر مقایسه کرد، زیرا اکثر این دولت ها شامل ملت هایی می باشند که خود به طور جداگانه دارای دولت هایی هستند که می توانند آنها را از هر نظر به خصوص از لحاظ سیاسی ساپورت نمایند در صورتی که ملت کورد به هیچ وجه مشابه آن ملت ها نمی باشد، حال موضوعی که مورد بحث می باشد این است که آیا در شرایط فعلی با وجود مشکلات حاکم در منطقه-خاورمیانه- و امتیازات موجود به لحاظ اعلان رسمی دولت کوردستانی، آیا تشکیل دولت کوردستانی اقدامی مفید در حل مسئله کورد خواهد بود؟ به همین رو احتمالاتی از قبیل مواجه با مشکلات اقتصادی-بعد از تشکیل دولت- می رود ولی جمله ای مشهور است که می گوید "مرگ یک بار شیون یک بار" زیرا ملت کورد سالیان دراز است که هزینه های سنگینی را به طور جداگانه در هر یک از بخشهای کوردستان -شمال،جنوب،شرق و غرب- می دهد ولیکن با تشکیل دولت کوردستانی حداقل اگر قرار به هزینه دادنی هم باشد آن هزینه را به صورت یکپارچه و با هم خواهیم داد..
-----------------------------
اطلاعیه

به‌ اطلاع هم‌میهنان گرامی میرسانیم که‌ روز شنبه‌ 2011-11-19 جند نفر از فعالین یارسان در برنامه‌ تریبون، کاناڵ ماهواره‌ای نوروز تی و، شرکت دارند. این برنامه‌ به‌ زبان فارسی ‌است و بیشتر برای فهم آسانتر آن گروه‌ از هم‌مینان گرامی است که‌ در فهم زبان کردی مشکل دارند، تا که‌ بشود اطلاعات هر چند اندکی در اختیار دوستداران یارسان قرار گیرد.
توجه‌ یاران گرامی را به‌ این برنامه‌ جلب می‌نائیم
منابع سایت یاریکورد
--------------------------------------------
پایان تخلیه بار کشتی حامل کمک های اسرائیل به زلزله زدگان ترکیه
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل تخلیه بار کشتی اسرائیلی حامل کمک های انسان دوستانه برای زلزله زدگان ترکیه امروز (جمعه) پایان یافت. بار این کشتی به ویژه خانه های پیش ساخته ای بود که قرار است در شهر وان برپا گردد.
اسرائیل یکی از نخستین کشورهایی بود که به یاری مردم زلزله زده ترکیه شتافت و این کمک های انسان دوستانه خود را در کوتاه ترین مدت برای آنان فرستاد که مورد سپاس دولت ترکیه و مردم آن نیز قرار گرفت.
----------------------
در صورت بروز جنگ
تجهیزات اسرائیلی در چند لحظه همه تأسیسات برقی و کاپیوتری ایران را از کار می اندازد
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل منابع اطلاعاتی در ایالات متحده فاش ساختند که افزون بر جنگنده های پیشرفته، اسرائیل تجهیزاتی در اختیار دارد که با آنها می تواند فعالیت های اتمی، تأسیسات زیربنایی برق و شبکه های مخابراتی ایران را فلج کند.
مسئولان دولتی در اسرائیل هرچند گزینه نظامی را در مورد برنامه اتمی ایران از روی میز برنداشته اند ولی تأکید دارند که در مرحله کنونی باید به جامعه جهانی مهلت داد که مناقشه اتمی ایران را حل کند.
در همین حال، وزیر دفاع ایالات متده، آقای لئون پانه تا نیز بار دیگر هشدار داد که حمله نظامی به ایران، می تواند تبعات مخربی بر اقتصاد کل جهان داشته باشد.
وی این سخنان را شب گذشته و در آستانه دیدار با همتای اسرائیلی خود در کانادا مطرح کرد.
همزمان، یک کارشناس بین المللی امور اتمی ادعا کرده گفت اگر اسرائیل احساس کند با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا موقعیت بهتری برای حمله نظامی به تأسیسات اتمی ایران دارد، احتمالا این کار را انجام خواهد داد.
آقای مارک فیتزپاتریک، کارشناس امور ایران در موسسه بین المللی تحقیقات استراتژیک افزوده گفت: «گزارش اخیر آژانس، نگرانی من را از اینکه حکومت ایران به ساخت سلاح اتمی نزدیک تر شده است، بیشتر کرد».
آقای فیتزپاتریک که در ترکیه به سر می برد گفت شواهد نشان می دهد که حکومت ایران همچنان از طریق شرکت های پوششی خود که بسیاری از آنها در ترکیه ثبت شده اند، تجهیزات با کاربرد نظامی و اتمی را از چین خریداری می کند.
وی همچنین گفت که هیچ مدرک معتبری مبنی بر خرابکاری غرب در برنامه های اتمی و موشکی ایران ندارد، هرچند که تأکید کرد برخی کارشناسان نظامی ایرانی، در معرض خطر قرار دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر