Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ آذر ۹, چهارشنبه

3 هزار نفر در استان کرمانشاه مبتلا به ویروس HIV


سه


HIV هزار نفر در استان کرمانشاه مبتلا به ویرس

آژانس خبری موکریان 
سرویس اجتماعی
سه
 هزار نفر در استان کرمانشاه به ویروس HIV مبتلا هستند. 
به گزارش آژانس خبری موکریان و به نقل از منابع آگاه، مسئول بیماریهای واگیر مرکز بهداشت استان کرمانشاه اظهار داشت: بیشترین رده سنی مبتلا به این ویروس در استان کرمانشاه طیف سنی 25 تا 35 سال را شامل می شود.
دکتر حسین بیگلری در ادامه تصریح کرد: 91 درصد مبتلایان شناسایی شده مرد و 9 درصد باقی مانده زن هستند. 
وی گفت: بیشترین راه انتقال ویروس از طریق اعتیاد تزریقی بوده که 65 درصد موارد را شامل می شود و ارتباط جنسی محافظت نشده نیز در 19 درصد موارد عامل ابتلا به بیماری است. 
دکتر بیگلری خاطر نشان کرد: البته آمارهای یاد شده بیانگر واقعیت کامل جامعه نیست، زیرا زنان و مردان بسیاری هستند که به ویروس مبتلا شده، اما به دلیل ترس از انگ اجتماعی حاضر به انجام تست نیستند. 
وی اعتیاد تزریقی مردها و عدم امکان آمارگیری دقیق از زنان به دلیل ترس بیشتر آنها از انگ اجتماعی را از مهمترین عوامل افزایش آمار مردان مبتلا به ایدز در قیاس با زنان عنوان کرد.
دکتر بیگلری گفت: در سطح جهانی از سال 1981 تا کنون 70 میلیون نفر به HIV مبتلا شده اند که از این عده 30 میلیون نفر جان خود را از دست داده اند. 

وی در خاتمه اظهار داشت: تعداد مبتلایان به ویروس HIV در کشور نیز تا تابستان 90 آمار 23 هزار و 125 نفر را نشان می دهد.

////////////////////////////////

مقاله روزهای آینده من درباره بیمارانی میباشد که کینه توز هستند که به احتمال زیاد مورد تجاوز جنسی قرار گرفته باشند در سن کودکی به خاطر یکسری مشکلات خانوادگی و بیسرپرستی در سن نوجوانی مورد تعرض جنسی قرار گرفته اند دلایل توسل شدن افراد روانی به عمل فیزیکی به خاطر انباشته شدهای بنام بغضهای ناخودآگاه که در زمان بچگی ضربه خورده اند و یا بر اثر تجاوز از راه خشونت بر قلب و روان آنها تاثیر گذاشته است که عمل خشونت را دنبال میکنند  برای خالی کردن بغضهای خود و یا غرایز خوشنتی خویش دست به عمل فیزیکی میزنند اینها بیمار هستند دفقیقا مثل میمون آقا..

///////////////////////////////

بازداشت سه فعال کرد در روستای گلمیران دهگلان

خبرگزاري ديده بان حقوق بشر كردستان:
بايزيد محمدي ، حسين محمدي و علي محمدي از فعالان كرد در روستاي گدميران
از توابع شهرستان دهگلان در استان كردستان توسط نيروهاي امنيتي بازداشت
شدند . با وجوديكه دو هفته از بازداشت آنها مي گذرد ، آنان تماس تلفني با
منزل نداشته اند كه اين مساله بر نگراني خانواده هاي آنان افزوده است و

هيچ گونه خبري از محل نگهداري انان در دست نيست. 

////////////////////////

نروژ هم سفارت خود را در تهران بست

به گزارش خبرگزاری فرانسه از اسلو، دولت نروژ امروز اعلام کرد سفارت خود را در تهران می بندد.
این اقدام دولت نروژ پس از حمله روز گذشته به سفارت انگلستان در تهران صورت می گیرد.
پرسنل سفارت نروژ هم اکنون در تهران بسر می برند و هنوز تصمیمی برای خارج کردن آنان از ایران اتخاذ نشده است.
//////////////////////

در واکنش به حمله به سفارت خود در تهران


بریتانیا کارمندان سفارت ایران در لندن را اخراج کرد

دبی- العربیه.نت
وزارت خارجه بریتانیا روز چهارشنبه 30 - 11- 2011 از کارمندان سفارت ایران در لندن خواست ظرف 48 ساعت خاک کشور را ترک کنند و درب سفارت را ببندند.

ویلیام هیگ وزیرخارجه بریتانیا که برای توضیح در مورد تحولات روز گذشته در پارلمان این کشور حضور یافته یود ضمن اعلام فراخواندن دیپلمات های بریتانیا از ایران تاکید کرد این کشور سفارت خود در تهران را بسته و از ایران نیز خواسته است سفارت خود در لندن را ببندد.

این اقدام یک روز پس از آن انجام می شود که تعدادی از بسیجیان به سفارت بریتانیا در تهران یورش بردند و پرچم این کشور را به پایین کشیدند و مداراک داخل ساختمان را با خود بردند.

هیگ تاکید کرد حمله کتندگان به سفارت بریتانیا با هماهنگی با مقامات جمهوری اسلامی دست به این کار زده اند.

منابع دولتی در بریتانیا پیشتر اعلام کردند کارمندان سفارتخانه خود را برای حفظ جان آنها از ایران خارج می کند. 

به گزارش خبرگزاری رویترز و به نقل از دیپلمات های مطلع بریتانیا تاكنون برخی از کارمندان سفارت اين كشور از ایران خارج و به دبی منتقل شده اند. 

حمله گروهی از تظاهرکنندگان ایرانی به سفارتخانه بریتانیا در تهران با محکومیت جهانی گسترده ای علیه ایران همراه بود.

به گزارش تلویزیون العربیه دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا با شرم آورخواندن عدم توانایی ایران در دفاع از سفارتخانه این کشور اظهار داشت این تجاوز عواقب جدی برای ایران خواهد داشت.

همچنین باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده ، در یک کنفرانس خبری مشترک با نخست وزیر هلند حمله به سفارت بریتانیا را غیر قابل قبول توصیف کرد واز ایران خواست تا به تعهدات خود در رابطه با حفظ امنیت دیپلمات ها و نمایندگی های خارجی پایبند باشد.

پیشتر کاخ سفید در بیانیه ای حمله به سفارت بریتانیا رامحکوم کرده بود.

شورای امنیت و پارلمان اروپا نیز اقدام ایران را محکوم کردند.

حمله به سفارت بریتانیا پس از برگزاری تجمع کسانی صورت گرفت که عملکرد دولتمردان بریتانیا در تعامل با ایران را خصمانه توصیف می کنند.

این افراد که خود را دانشجویان تهرانی و دانشجویان بسیجی معرفی کرده اند پس از تجمع در برابر سفارت بریتانیا وارد محوطه اين سفارت شدند.

معترضان پرچم بریتانیا را به پایین کشیدند و برخی مدارک واسناد متعلق به سفارت را به همراه خود بردند.
/////////////////////

در واکنش به حمله تظاهرکنندگان به سفارت بریتانیا در تهران

کلینتون: حمله به سفارت بریتانیا اهانت به جامعه بین المللی است

دبی- العربیه .نت
در واکنش به حمله تظاهرکنندگان به سفارت بریتانیا هیلاری کلینتون، وزیر خارجه، آمریکا روزچهارشنبه 30-11-2011 گفت" حمله به سفارت بریتانیا اهانت به جامعه بین المللی" است.

به گزارش خبرگزاری رویترز وزیر خارجه آمریکا که برای شرکت در کنفرانس توسعه جهانی در کره جنوبی به سر می برد در یک کنفرانس خبری با اشاره به حمله برخی تظاهرکنندگان به سفارت بریتانیا اظهار داشت این حمله نه تنها اهانت به ملت بریتانیا است بلکه اهانت به کل جامعه بین المللی است .

کلینتون افزود ما همه امکانات خود را به کار خواهیم بست تا به کشورهای مختلف کمک کنیم تا بتوانند از دیپلمات های خود حمایت کنند. از ایران می خواهیم که به تعهدات خود درقبال حفاظت از دیپلمات ها و سفارتخانه های خارجی عمل کند.

روز سه شنبه برخی از تظاهرکنندگان با هجوم به سفارت انگلیس درتهران پرچم بریتانیا را به آتش کشیدند و به جای آن پرچم جمهوری اسلامی ایران 
را برافراشتند.

ازسوی دیگر وزارت خارجه بریتانیا پس از این حادثه در بیانیه ای به ایران هشدار داد که با عواقب جدی این اقدام روبرو خواهد شد .
//////////////////////////

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر