Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۲ مرداد ۳۱, پنجشنبه

توهین و توهمتهای نادرست و بی ساس به حزب حیات آزاد کردستان توسط تنبلخانه های دیموکراتها قویا محکوم میکنیم


توهین و توهمتهای نادرست و بی ساس به حزب حیات آزاد کردستان توسط تنبلخانه های دیموکراتها قویا محکوم میکنیم و این عمل کثیف و خودفروشانه دست بیگانگان و اشغالگران کردستان میدانیم که این احزاب تنبل و کمپنشین که هر یک برای خودش یک تنبلخانه برای خود ایجاد نموده است در حالیکه از اشغالگران کردستان دستور میگیرند
کاک آسو شما درست است یک منتقد هستید لاکن میدانید میتوانید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرید اگر  مدارک ی در باره ادعاهایت  که در آن نوشته اید حزب حیات آزاد کردستان مافیای موادمخدر است در دست نداشته باشید عراق در خط 7 قرار دارد پلیس اینترپول هر لحظه توان دستگیری و پیگیری هر توهمتی در عراق دارا است و یک حزب سیاسی چندان توانی ندارد که از یک شخص دفاع کند که خودش نیز زیر دستی باشد و نه من فکر نمیکنم که حزب حیات آزاد کردستان شما را تهدید کند این حزب دموکرات کردستان است که شما را تهدید میکند  دوست عزیزم ما چندین سال است کارمان روزنامه نگاری و اطلاع رسانی است حد اقل درک میکنیم که نوشتهای شما بدون تشویق و دستورات شیخهای کردی انجام نمیگیرد در حالیکه در سال 2011 پلیس دانمارک رسما اعلام نمودند اشخاصی که دستگیر شده اند با چندین کیلو موادمخدر عضو یک حزب کردستان ایرانی هستند.


 و در این رابطه شما کلمه دموکراسی را به میان آورده اید حزب شما هیچ عملی مبنی بر قوانین و رعایت معیارهای دموکراسی باشد نیست و برلعکس ضدیت 100% با قوانین  دموکراسی دارد و حزبی که شما ازش دفاع میکنید گویا آقای حاج احمدی بهش ناحقی نموده است به نظر بنده آقای حاجی احمدی حقیقت را با زبانی ساده بیان نمودند و در دنیای دموکراسی به خاطر یک انتقاد نمیشه توهمت های ناروا و نادرست و دور از اصول مبادی حقوقی را به دیگران زدو شما بر اساس خواستهای مسئولین حزب دموکرات کردستان و حزب دموکرات کردستان ایران  این توهمتها را به حزب حیات آزاد کردستان و  وارد نموده اید بیا اروپا بدان اعضای حزبتون چکار میکنند در شهرهای اروپا بیا با چشم خوتون به بین بعد قضاوت بکنید. آیا به نظر شما حمله به حزب حیات آزاد کردستان  باعث اتحاد میان دموکراتها خواهند شد؟  که دارین 100% به نفع رژیم آدمکش  ایران عمل میکنند و دستوراتشان از گرده کان میگیرند و خودتان میدانید گرده کان مرکز کی اونجاست.
به هر حال این تبلیغاتها ی نادرست و بی اساس از طرف شما نیست بلکه از طرف حزب دموکرات است که اگر روزی زیر سئول رفت شما را قربانی کنند همچون در گذشته که خیلی از بچه های اهل کرمانشاه را نابود کردند  و بارها به شخص خودم گفته اند کرمانشاهیی ها کرد نیستند  حالا با اسم کرمانشاه به حزب و برادران خویش توهین میکنند البته یک شخص باعث نمیشود که برادران حزب حیات آزاد کردستان از کرمانشاهیها دلگران بشوند آنها آگاه هستند در تنبلخانه های کمپها بر سر نبرده اند. دموکراسی  و خشونتگرائی دومقولی جداگانه هستند احزاب کلاسیکه ما چندین بار با چاقو به یکدیگر حمله نموده اند و یکدیگر را لت و پاره نموده اند در سال 2006 یادم است که جنگی کرسی به وقوع پیوست میان دموکراتها چند نفر را از یگدیگر زخمی نودند ؟  این هم باید اسمش گذاشت دموکراسی؟
//////////////////
Aras Kurdi به نظر من اگر حزبی به دلیل تامین هزینه های مبارزاتی خود اقدام به فروش مواد هم بکند هیچ ایرادی ندارد.ما مسئول تمام جهان نیستیم همانطور که کسی در جهان مسئول ما نیست. بدبختی ما اینه که هنوز تو توهم دموکراسی و رعایت اخلاق برای تمام دنیا هستیم.
////////////////////////
آقای آراس کوردی عزیز  آیا میدانید احزب سیاسی یعنی چی؟ اگر یک حزب سیاسی دست به فروختن موادمخدر بزند دیگر نمیشه آن دستجات و یا حزب را یک جنبش سیاسی خطاب نمود چرا چون یک حزب سیاسی در تلاش است که برای تامین امنیت اجتماعی و سلامتی اجتماعی کار میکنند و  دارای برنامه و اساسنامه خویش میباشد بنابر این هر حزب و دستجاتی که دست به قروش موادمخدر بزند از نظر ما ضد اجتماعی و دستجاتی مخرب  حتی میشه ازشون بعنوان تروریست اجتماعی ازشون نامبرده بشود چرا چون یک جنبش سیاسی باید اینها را رعایت کند که در زیر می آیند 1 عدم دست زدن به کارهای ضد اجتماعی  که همگان آگاه هستند که  موادمخدر خیلی خطرناک است برای جامعه بشری  و یکی از مخربترین   دردی است که میتواند امنیت اجتماعی را با مخاطره روبرو کند و   برهم بزند آیا شما راضی هستید که حزبی که شما طرفدارش هستید  بچه های شما را آلوده به موادمخدر بکند؟  اگر راضی هستید پس هیچی و اگر راضی نیستید لطفا  پاسخ بدهید ... 2  رعایت تمامی قوانین شناخته شده بین المللی برای سلامتی جامعه  و اگر یک تشکیلات سیاسی نمیتواند جامعه را آلوده به دردی بکند که مخربتر از دین اسلام باشد آنهم موادکشنده مخدر 100% ضد جامعه  شناخته میشود. 3 یک تشکیلات سیاسی باید  در تلاش باشد که جامعه را بسوی بهروزی و سلامتی سوق بدهد اگر این تشکیلات دست به فروختن موادمخدر زد بدان  دیگر تشکیلات سیاسی نیست بلکه یک تشکیلات تروریستی و مخرب محسوب میشود
نوشته ساموئیل کرماشاهیی
////////////////
Aras Kurdi آقای کرمانشاهی عزیز من هیچ حزب و جریان سیاسی کردی رو متهم به فروش مواد مخدر نکردم و معتقدم که مبانی اعتقادی و ایدئولوژیک احزابی چون پ ک ک هیچ وقت اجازه ی چنین کاری نخواهد داد اما روی سخن من با کسانی بود که به دلیل منافع حزبی خود و خدشه دار کردن مبارزات و عملکرد دیگر احزاب حاضر هستند از هر تهمت و افترائی استفاده کنند. من در جواب این دست اشخاص گفتم که اگر فروش مواد مخدر به قصد و انگیزه ی تامین هزینه های میارزاتی باشد امر زیاد بدی هم نیست. بنده به غیر اخلاقی بودن این کار واقف هستم اما به نظر من نباید زیاد هم تابع اخلاق بود آن هم در جهانی که اخلاق محدود به دایره ی خودی ها شده است. بر اساس این قاعده هم می خواهم جواب شما را بدهم اگر مواد مخدر دایره ی خودی های ما (کردها) را به خطر بی اندازد امری است به شدت محکوم از طرف من اما اینکه مثلاً اروپا ، اسلام ، عربستان و یا هر چیز دیگری را به گند بکشد مسئولیتی متوجه من نیست.!!! اآیا انچه تا کنون جهان عمل کرده غیر از این بوده ؟؟
///////////////
من هم مطمئنم که این توهمتها فقط و فقط از راه دشمنان ملت کرد به خرد این احزاب و دستجات تنبل و کمپنشین برای بدست آوردن پت وپولی و پر کردن جیبشون به مبارزین راستین و بر حق ملت کرد وارد میشودتا شاید از سوی اشغالگران کردستان نان چندروزشان تامین بشود 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر