Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۲ مرداد ۳۱, پنجشنبه

دولت نژادپرست ترک میخواهد زیر نام توصل به زور علیه رژیم دیکتاتوری خونآشام اسد جنبش کردهای غرب کردستان را سرکوب کند رژیم ترکیه و وزیر خارجه ترک نگران مردم سوریه نیست بلکه در صدد است که با سواستفاده از اینکه گویا دلش به حال مردم سوریه میسوزد میخواهد به کردها حمله کند چرا چون بخوبی میدانند سیاستمداران ترک همکاری با گروه ترورسیتی النصره نتیجه نداده است باید خود وارد این قضیه بشوند برای سرکوب و کشتار ملت کرد در سوریه.


دولت نژادپرست ترک میخواهد زیر نام توصل به زور علیه رژیم دیکتاتوری خونآشام اسد جنبش کردهای غرب کردستان را سرکوب کند رژیم ترکیه و وزیر خارجه ترک نگران مردم سوریه نیست بلکه در صدد است که با سواستفاده از اینکه گویا دلش به حال مردم سوریه میسوزد میخواهد به کردها حمله کند چرا چون بخوبی میدانند سیاستمداران ترک همکاری با گروه ترورسیتی النصره نتیجه نداده است باید خود وارد این قضیه بشوند برای سرکوب و کشتار ملت کرد در سوریه.

و باید ملت کرد یکپارچه علیه سیاست کردکش رژیم نژادپرست ترکیه اعتراض کنند و خواستهای خویش را به جامعه جهانی برسانند و از سیاستمداران کرد غرب کردستان میخواهم تا میتوانند اسحله مدرن بدست بیاورند با هر دولتی که امکانش هست معامله کنند نفت دارند نفت را فروشند و اسلحه بخرند.
فرانسه و ترکیه: در سوریه نیاز به توسل به زور داریم
احمد داوود اوغلو وزیر خارجه ترکیه امروز در برلین خواستار مداخله جامعه جهانی در سوریه شد و گفت، رژیم اسد از تمام خطوط قرمز تعیین شده عبور کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از "رویترز" ، "لوران فابیوس" وزیر خارجه فرانسه بر لزوم توسل به زور در سوریه در صورت اثبات استفاده از سلاح شیمیایی در این کشور تاکید کرد.

وی اظهار داشت: درصورتیکه دولت سوریه از سلاح شیمیایی استفاده کرده باشد لازم است که جامعه جهانی با زور به دولت سوریه پاسخ دهد.

وی در ادامه افزود: در صورتی که شورای امنیت هم نتواند در این خصوص تصمیم بگیرد باید دنبال راهی در خارج از شورای امنیت بود.

دولت سوریه استفاده از سلاح شیمیایی را تکذیب کرده و روسیه هم این اقدام اخیر را اقدامی تحریک آمیز و هماهنگ از سوی کشورهای غربی خوانده است.

همچنین وزیر خارجه جمهوری اسلامی در تماس با همتای ترک خود گفته است استفاده از سلاح شیمیایی اگر صحت داشته باشد از سوی گروه های مخالف صورت گرفته است.

این در حالیست که احمد داوود اوغلو وزیر خارجه ترکیه امروز در دیدار با همتای آلمانی خود برلین خواستار مداخله جامعه جهانی در سوریه شد و گفت، رژیم اسد از تمام خطوط قرمز تعیین شده عبور کرده است
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر