Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۲ شهریور ۵, سه‌شنبه

به دلیل رفتار وحشیانه اسلامیستهای جهادی در سوریه و کشورهای عربی در کشورهای اروپایی به مراکز و مسجدهای اسلامیستها حمله میشود و حمله به مركز اسلامی و مسجد در انگلیس و بلژیک


 به دلیل  رفتار وحشیانه اسلامیستهای جهادی در سوریه و کشورهای  عربی  در  کشورهای اروپایی  به مراکز و مسجدهای  اسلامیستها حمله میشود  و حمله به مركز اسلامی و مسجد در انگلیس و بلژیک

در نخستین ساعات بامداد دوشنبه مركز اسلامی هارلو واقع در حومه شمالی لندن هدف حمله گروهی نژادپرست قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ در تازه ترین اقدام نژادپرستانه علیه مسلمانان در انگلیس، مركز اسلامی هارلو واقع در حومه شمالی لندن شب گذشته مورد حمله قرار گرفت.


مهاجمان كه به گفته پلیس تعدادشان سه نفر بوده در نخستین ساعات بامداد دوشنبه اقدام به آتش زدن بخش هایی از این مسجد و مركز اسلامی كردند.
پلیس می گوید: شواهد موجود نشان می دهد كه مهاجمان ابتدا مواد شیمیایی آتش زا به در و پنجره مركز اسلامی هارلو پاشیده و سپس اقدام به آتش زدن آنها كرده بودند.
در این آتش سوزی خساراتی به این مركز وارد آمده است.


مسجدی در بلژيک مورد حمله واقع شد

پليس بلژيک از حمله شبانه فرد يا گروهی ناشناس به مسجدی در شهر «کولفونتن» با مواد آتش‌زا خبر داد.
حمله با مواد آتش‌زا به مسجدی در بلژيک به نقل از ايکنا، به گفته نيروهای امنيتی بلژيک، فرد يا گروهی ناشناس، بامداد ديروز، چهارم شهريورماه، با مواد آتش‌زا و کوکتل‌مولوتف به مسجد کولفونتن حمله کردند که بر اثر اصابت تعدادی از کوکتل‌مولوتف‌ها به درب اين مکان عبادی، بخشی از ورودی آن آتش گرفت.
انجمن مسلمانان کولفونتن ضمن محکوم کردن اين اقدام، تصريح کرد: حمله‌کنندگان قصد داشتند که مواد آتش‌زا را از طريق پنجره به داخل مسجد پرتاب کنند که خوشبختانه به دليل دوجداره بودن شيشه‌ها، موفق به شکستن آن‌ها با مواد پرتابی نشده‌اند و فقط درب چوبی مسجد آسيب ديده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر