Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۲ مرداد ۲۹, سه‌شنبه

فاشیسم دولتی اردوغان جوانان ترک را تحت نام جهاد علیه آمریکا و اسرائیل به جنگ کردها می‌فرستد:




در این اسناد معلوم میشود که رژیم ترکیه رسما با گروه تروریستی جهادی النصره که بخشی از القاعده نیز میباشد همکاری میکند
فاشیسم دولتی اردوغان جوانان ترک را تحت نام جهاد علیه آمریکا و اسرائیل به جنگ کردها می‌فرستد: 
فرات - زینب کورای ـ استانبول 
در برخی مساجد استانبول جوانان را تحت نام «جهاد علیه آمریکا و اسرائیل» فریب داده و به غرب کردستان می‌فرستند. یکی از جوانان فریب‌خورده که نخواست نامش فاش شود گفت جوانانی که به مساجد می‌روند با وعده «بهشت‌رفتن» فریب داده شده و به غرب کردستان برای جنگ با کردها فرستاده می شوند.

اخیرا افشا شد که در برخی مساجد در نواحی «باغجلار و گونگورن» شهر استانبول جوانان فریب داده شده و برای عضویت در گروه تبهکار جبهه‌النصر به سوریه و غرب کردستان می‌فرستند. «آ.ی» که یک جوان مقیم «گونگورن» است گفت جوانان برای خواندن نماز به مساجد می‌روند, اما فریب داده می‌شوند. وی اذعان داشت که یک جوان کرد 18 ساله فریب‌خورده و می‌خواست به جبهه‌النصر بپیوندد, اما یک هفته قبل از موعد رفتنش به سوریه, او را قانع ساخته که نرود. «آ.ی» در مصاحبه با گزارشگر خبرگزاری فرات, هویت خود را فاش نکرد, اما گفت:«جوانان کرد را با تبلیغات سوء جهاد علیه آمریکا و اسرائیل فریب داده و تلاش می‌کنند به غرب کردستان روانه کنند».

این ادعا که جوانان کرد را در ترکیه برای جنگ با کردهای غرب کردستان فریب داده و به عضویت گروه‌های تبهکار اسلام‌گرای افراطی در می‌آورند, چندی پیش هم در رسانه‌ها مطرح شد. در روستای «سوسیک» که توسط نیروهای ی.پ.گ آزاد شد, مدارک شناسایی فردی 17 ساله به نام «آ.س» که اهل روستای «بورچاک‌لی» شهرستان گرگر بود همراه با دفترهای یادداشت به زبان ترکی, ضبط شد. در نتیجه تحقیقات ما در مورد آن یادداشت‌ها, اثبات شد که یک جوان دیگر به نام «ف. آ» به همان شیوه فریب داده شده و به سوریه روانه کرده‌اند.

وعده بهشت و ریختن خون مردم بی‌گناه

در محلات «باغجلار و گونگورن» استانبول ترکیه که پاتوق تبهکاران شده, واقعه‌ای دیگر روی داد. افشا شد که چند هفته پیش یک جوان کرد در راه رفتن به غرب کردستان بود, اما قانعش کردند که به عضویت تبهکاران جبهه‌النصر و القاعده درنیاید. «آ.ی» که از کودکی آن جوان 17 ساله را می‌شناخته, اجازه نداد به عضویت تبهکاران درآید ودر دام آنها گرفتار شود. آ.ی گفت جوانان به دین و نماز پایبندند, اما توجه تبهکاران هم به آنها جلب می‌شود. وی افزود:«جوانانی که به مساجد می‌روند, از سوی تبهکاران انتخاب شده و آموزش ویژه داده می‌شوند. سپس از مرز ترکیه به غرب کردستان می‌فرستند. در آموزش در مساجد به آنها گفته می‌شود که درغرب کردستان علیه خلق‌کرد نه بلکه علیه آمریکا و اسرائیل می‌جنگند. به این جوانان جاهل می گویند: در این راه شهید شده و به بهشت خواهید رفت».

«آ.ی» از خانواده‌های مسلمانان و ملت‌های ترکیه و کردستان خواست که از فرزندان جوان خود غافل نشوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر