Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۴, شنبه

عمليات ارتش عشايری عراق عليه مالکی




عمليات ارتش عشايری عراق عليه مالکی
تلويزيون رافدين در گزارشی از عمليات ارتش عشايرى عراق عليه مالکی گفت: مناطق مختلفی از شهر موصل شاهد درگيريهای سخت بين نيروهای دولتی و انقلابيون عشاير است که در نتيجه آن کنترل چهار خودرو نظامی مالکی و به آتش کشيده شدن 2 خودرو هامر بوده است.

 در منطقه جميل درگيريهای سختی که در آن نيروهای نظامی مالکی هدف قرار گرفتند وجود داشت و يک نقطه بازرسی مالکی را انقلابيون عشاير با بسته های انفجاری هدف قرار دادند و به دنبال آن درگيريهايی با سلاحهای سبک در مناطق ميدان تنک و منصور و جديده صورت گرفت به طوری که درگيريها منجر به کشته شدن دو تن از نيروهای نظامی مالکی و غنيمت گرفتن سلاحهای آنها بعد از فرارشان گرديد. يک منبع در مرکز پليس نينوی گفت که 9 پليس از نيروی پليس تحت امر مالکی کشته شدند و 6نفر ديگر در اين درگيريها زخمی شدند.
در استان الانبار انقلابيون عشاير با خمپاره و مينی کاتيوشا حمله گسترده يی را بر عليه يک مقر نيروهای ويژه از فيلق 1 در جنوب شهر فلوجه به اجرا درآوردند. اين منابع گفتند که در اين تهاجم تعدادی از مراکز بازرسی پليس وابسته به مالکی هدف قرار گرفت. رافدين افزود: در واکنش به اين تهاجم پليس مالکی به شليکهای کور به سمت منازل مردم و مغازه های آنها پرداخت که باعث ايجاد ترس و رعب در بين اهالی فلوجه شد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر