Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۴, شنبه

در شروع سخنانم از همه دوستان عذر ميخواهم كه بر خلاف ميل باطنيم مجبور شدم تا براي خنثى كردن دروغ هاي غير إنساني و بي فرهنگي حسين ياوري مختصر مطالبي را به اطلاع شما برسانم


سلام به دوستان گرامي. ومبارزان عزيزي كه در راه حقيقت وراستي و پاك انديشي گام بر ميدارند و سر منشأه آزادي خواهي وجلوگيري از ظلم وستم به هم نوع خود و تمام أسنانها. هستند من مهتاب مشكين فأم. كه هوادار كوچكي از سازمان پر افتخار مجاهدين خلق ايران هستم وسعي ميكنم در حد توانم از اين مقاومت سر فراز تا براندازي تمام و كمال رژيم جنايتكار آخوني با مبارزان آزادي همگام باشم


در شروع سخنانم از همه دوستان عذر ميخواهم كه بر خلاف ميل باطنيم مجبور شدم تا براي خنثى كردن دروغ هاي غير إنساني و بي فرهنگي حسين ياوري مختصر مطالبي را به اطلاع شما برسانم 

من سالهاست مقيم سوئد هستم وبا دو فرزندم زندگي آرامي داشتم تا اينكه حسين ياوري كه مقيم دانمارك بودند وخو دشان را هوادار معرفي مي كردند آشنا شدم او با پافشاري وارد زندگي ماشد و من از اينكه أيشان خود را هوادار انسان هاي صديق. ومبارز معرفي ميكرد زندگي مشتركي را با أو آغاز كردم كه در پرسه زندگي چند ماهه دريافتم إيشان بسيار مادي و ناصادق هستند براي روشن شدن مطلب به چند موضوع مهم ميپردازم 

١- أيشان چون ساكن دانمارك بودند نميتوانستند در سوئد با استفاده از وأم خانه بخرند لذا وبا استفاده از نام من منزلي رابه اشتراك خير ديم پس از مدت كوتاهي مرا وادار كرد كه امضائ كنم كه من هيچ حقي در خانه شريكي ندار

٢-در كمترينً زمان بناي ناسازگاري با دختران من گذاشت و دختران مرا مجبور به ترك من كرد كه براي من غير قابل تحمل بود

٣- در زمانيكه با من زندگي ميكرد با بانوي ديگري قرار ازدواج گذاشت و به تركيه رفت و با آن خانم ازدواج كرد واو را به سوئد آورد

٤-همسر سابق ايشان كه پناهنده سياسي بود با دخترانش به ايران رفته وبطوريكه از نوشته هاي حسين ياوري پيداست دستگيرو وزنداني شده است كه اين مرد بي شرمانه مرا بعنوان جاسوس رژيم جنايتكار خميني معرفي كرده وبه همه دوستان گفته در دو هفته آينده مدارك جاسوسي مرا علني خواهد كرد ضمنأ به من گفت با تبليغات مرا بين تمام هوادار ان مقاومت بي آبرو خواهد كرد جهت اطلاع شما دوستان عزيز بايد بگويم كه من در يك خانواده سياسي رشد كرده أم عموي من مجاهد خلق شكرالاه مشكين فام به دست مزدوران خميني جلاد به شهادت رسيده وشهداي ديگر ازاين خانواده براي آزادي ايران جانشان را فداي مردم كرده اندمن از اين حكومت بي دين و بي فرهنگ متنفرم وحسين ياوري مرا به چيزي متهم كرده كه صحت ندارد

٥- حسين ياوري بي شرمانه به وسائل شخصي دختر من وبدون اجازه أو دست پيدا كرده و عكسهاي خصوصي دخترم را در فيسبوك منتشر كرده است كه اين كار غير إنساني وغير قانوني او قابل ارائه در دادگاه است وبأيد پاسخگو باشد

ازاينكه مزاحم أوقات شما دوستان شدم عذر ميخواهم وأين مطالب مختصر را در پاسخ به ياوه ها حسين ياوري به اطلاع شما رساندم تا كمي به شخصيت ايشان پي ببريدً .---

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر