Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۵, یکشنبه

ایرج مصداقی تواب زندان اوین و همکار پنهان وزارت اطلاعات


نادر رضایی

ایرج مصداقی تواب زندان اوین و همکار پنهان وزارت اطلاعات  


جوابی بسیار کوتاه به نامه آقای ایرج مصداقی، از یک هوادار بسیار دور مجاهدین خلق ایران




قبل از هر چیز اجازه بدهید گرامی بداریم یاد و نام خاطره سردار سرفراز ارتش آزاديبخش ابراهيم ذاکری (کاک صالح) مسؤل کميسيون امنيت و ضد تروريسم شورای ملی مقاومت ايران و مجاهد شهید علی اکبر اکبری .

آقای مصداقی شما در نامه اخیر خود تمامآ اراجیف و مهملاتی را که در کتابی بنام « چه باید کرد ؟ » که توسط وزارت بدنام اطلاعات آخوندی در تیرماه ۱۳۷۴ که در کشور سوئد منتشر شد است را با ویرایش جدید (البته با تأخیر چند ساله شاید بخاطر بیماری و عمل جراحی ...) و اضافه کردن مسائل جدیدی همچون شرایط اعضای مجاهدین در اسارتگاه لیبرتی ... به بازار رمالان و مارگیران دوباره عرضه کردید! تا شاید با امکانات جدید در شبکه های اجتماعی همچون «فیسبوک» خدمتگذاری خود به سر دژخیم رژیم پلید آخوندی مصلحی را تا روز سرنگونی یادآور شوید!

آقای مصداقی پیشکسوتان شما از جمله سعید شاهسوندی، اسماعیل وفایغمایی، مسعود خدا بنده ... این متاع بی ارزشی که شما امروز در بازار کوران و کوردلان حلوا حلوا میکنید را بیش از شما و بیشتر از به رمالان عرضه کردند. تنها نتیجه این شرموتده بازیهای شمایان کشتار و شکنجه روحی روانی باز هم بیشتر بر علیه مجاهدین نداشته است!


معرفی و گزیده ای از جزوه وزارت اطلاعات آخوندی

« چه باید کرد؟ » اسم کتابی است که توسط وزارت بدنام اطلاعات آخوندی در سال ۱۳۷۴ بر علیه رهبری مقاومت مردم ایران «آقای مسعود رجوی» در اروپا منتشر کرد. این کتاب در تیر ماه ۱۳۷۴ در کشور سوئد منتشر شده است . در مقدمه کتاب چنین آمده است؛ «« کتابی را که در دست دارید در حدود ۲ سال پیش توسط ۳ تن از مجاهدین خلق در نقد و بررسی انحرافات جناع راست حاکم بر سازمان و ریشه های آن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و به دلیل امکانات در سطحی محدود بین تعدادی از فعالین مجاهد خلق و اعضا سابق توزیع شده بود ولی اکنون برای اولین بار در دسترس همگان قرار میگیرد. ...
پیش بسوی بازسازی و احیا تشکیلات سازمان مجاهدین خلق ایران ـ تیر ماه ۱۳۷۴ »»

مأموران بدنام اطلاعات آخوندی اهداف خود در این جزوه را چنین بیان میکنند؛

«« ـ نوشته حاضر که توسط ۳ تن از هواداران سابق سازمان مجاهدین که سابقه ۱۰ ساله در رابطه با سازمان داشته اند تنظیم شده و شمه ایست از بررسی جریان انحراف تأسفبار سازمان مجاهدین خلق که از یک جریان انقلابی و مردمی بدلیل عدم رهبری ذیصلاح و اشتباهات خود که مسئولیت آن بعهده آقای رجوی و مریم قجرعضدانلو میباشد سرباز زده و پا روی اصول انقلابی و ایدئولوژیکی نهاده و حاضر به پذیرش مسئولیت آن نمیباشد. لذا هدف از این کار روشنکرانه:

۱ـ مخاطب قرار دادن شخص آقای رجوی و اتمام حجت با وی میباشد که آنچه را به خطا و اشتباه انجام داده در آن تجدید نظر کرده و معترف گردد.
۲ـ برای همه نیروها و افراد آزادیخواه و استقلال طلب و دلسوز خلق و انقلاب میباشد که حاکمیت مردمی را در گرو حمایت از این سازمان میدانند.
پروسه انحراف درونی و مکانیزمهای آن که موضوع این نوشته را تشکیل میدهد ما را بر آن داشتند که به مسئولیت خود و وظایفی که منافع و خلق و انقلاب بر دوشمان نهاده عمل نمائیم و چگونگی انحراف آقای رجوی را از اصول و پرنسیبهای انقلابی برای روشنگری همگان به رشته تحریر در آوریم ...»»

نتیجه گیری مأموران وزارت بدنام اطلاعات آخوندی؛

«« آقای رجوی با عدم درک و شناخت مکفی از جامعه و ارزیابی نیروها و توانمندی آنها با استراتژی شهری وارد مبارزه مسلحانه شد. پس از گذشت ۳ سال استراتژی شهری اش شکست خورد و تقریبآ تمامی بدنه نظامی اش نابود شد. پس از مدتی بدون استراتژی مشخص بنیاد استراتژی دیگر یعنی جنگ آزادیبخش نوین را ریخت اما بدلیل آتش بس این ارتش و این استراتژی نیز با شکست مواجه شد. ... »»

** کسانیکه جزوه وزارت بدنام اطلاعات آخوندی (چه باید کرد ؟) را ندیده اند و مطالعه نکردند باید بگویم که خیلی مهم نیست، چون مطالعه نامه ایرج مصداقی عین مطالعهٔ آن جزوه و اتهامات و لجن پراکنیها بر علیه آقای مسعود رجوی است و در کمیت و کیفیت (لجن پراکنی) هیچ اختلافی بین نامه مصداقی و جزوه وزارت اطلاعات وجود ندارد!

نادر رضایی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر